jvc
Legacy Member
snoob zei:squat ge al 100kg?!
zonder mn knie'blessure' was ik er al

(ja ik ben een mietje)
ik wil trouwens gaan trainen maar ik kan niet

maar zodra school start kan ik terug een eind aan een stuk trainen, met squat nog altijd laag. Kdenk niet dat ik ooit nog echt zwaar ga kunnen gaan op squat.
Kga proberen om van oktober tot januari terug op te bouwen naar vroeger niveau en liefst iets hoger als het mogelijk is (dus zeer traag)




