Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phaetor

Legacy Member
snoob zei:
*Health-center alert*
*Health-center alert*
*Health-center alert*

nja de rest is al gezegd geweest :)
Je gaat niet te breed worden door te spinnen/crunches te doen

Oh doe normaal gast. Als ik op kot zit moet ik ook in zo'n health center achtige toestand trainen (sportopolis), niks mis mee. Het enigste wat ze niet hebben is een squatrek, wat wel kut is maar ja. Ik behelp me dan wel met smithmachine.

snoob

Legacy Member
Phaetor zei:
Oh doe normaal gast. Als ik op kot zit moet ik ook in zo'n health center achtige toestand trainen (sportopolis), niks mis mee. Het enigste wat ze niet hebben is een squatrek, wat wel kut is maar ja. Ik behelp me dan wel met smithmachine.

Nja idd nix mis mee maar als je deftig wil vooruitgaan moet je niet naar een healthcenter gaan zonder degelijk ijzer. Waar ze je scheef aankijken als je een gewicht te hard neerzet op de grond etc. Ik zeg niet dat het daar zo is maar van hetgeen ik hoor van sommige van deze ketens is het daar wel erg gesteld. Kheb de moeite gedaan om die foto's te bekijken. Waren ergens dumbells te bespeuren van 10kg ofzo, voor de rest niets dat duidt op krachttraining.

Nuja er is een gratis proefweek voor iets i suppose :)

Stancke

Legacy Member
Voila si, vakantiejob gedaan, naar school gaan moet nog wachten tot de 17e Sept.

Man, alle tijd van de wereld, worden 2 superweken trainen :D

Delirium

Legacy Member
Stancke zei:
Man, alle tijd van de wereld, worden 2 superweken trainen :D

Shut up :p
'k Zal ekik wel gaan werken :(
Ben momenteel fucking moe omdat de KLJ het gisteren zo nodig vond om om 7u 's morgens een feestje te geven (dat blijkbaar in't straat achter ons was). Ik dacht eens goed uit te slapen, maar dat zat er niet in, en dat had ook wel groot gevolg op de training.

Vanavond eens vroeg in mijn bedje kruipen, dat ik morgen fris ben om te gaan trainen.

Æro

Legacy Member
Hoe begint men best aan powertraining? Ik speel nu sinds 2 jaar geen voetbal meer, doe sinds een jaar geen fitness meer. Het buikje begint dus te showen, de fysiek is stilaan een ramp aan het worden. Tijd voor verandering dus.


Hoe begin ik er best aan? Waar vind je voldoende voedingadvies? Ik lees hier dat men voldoende water moet drinken, havermout (al dan neit met honing) voor het slapengaan, ... Zijn er nog bepaalde zaken die noodzakelijk zijn?

Waar kan je best gaan trainen? Welk fintesscentrum in de buurt van Antwerpen of Mechelen is er aangeraden? Ik was lid van Excite Fitness, maar echt begeleiden doet men daar niet. Je kan al uw statistieken enzo perfect bijhouden, uw evolutie word netjes weergegeven, maar er is niemand die zich echt bezig houdt met de begeleiding. Voor een totale leek is begeleiding cruciaal nee? Iemand die u bij aanvang van een begeleiding zegt "vandaag doe je dit 10x, dat 15x en als afsluiter nog eens 25x dat".
Welk fitnesscentrum in de buurt van Mechelen of Antwerpen kunnen jullie dus aanraden?

Of is een fitnesscentrum niet noodzakelijk? Ik kwam per toeval terecht op deze site. Klopt dit? Kan men dergelijke resultaten boeken van thuis uit? Het zou het alvast een stuk makkelijker maken voor me aangezien ik fulltime werk van 14 tot 22u

Mijn excuses als er een paar domme vragen tussen zitten :)

Stancke

Legacy Member
In het begin is op je voeding letten 'niet bepaald noodzakelijk', als je traint zal je wel resultaten beginnen zien en pas in een later stadium op je voeding letten ofzo, dunno what your goal is?

Æro

Legacy Member
Een afgetraind bovenlichaam vooral, iets wat elke vent wel wil nee? :) Nuja, ik hoef er helemaal niet uit te zien als een bodybuilder hoor, maar zichtbare spiermassa zou wel leuk zijn.

Aresonlyone

Legacy Member
ik zou graag een afgetrainde penis hebben.. wat moet ik daarvoor doen?

ahja, ff tussendoor.. kheb net mn benen laten harsen :D (eens zien of dat ook zo irriteert als scheren want eeuh in mei zou ik liefst zonder irritatie op het podium staan :p

Delirium

Legacy Member
Aresonlyone zei:
ik zou graag een afgetrainde penis hebben.. wat moet ik daarvoor doen?

Hang het gewicht waar je dips mee doet eens aan uw... euh... unit
Loop daar een ganse training mee rond :)

Ziezo weer iemand kunnen helpen met zijn probleem. :bow: for myself

Gizmo_1987

Legacy Member
Eens zien wat het gaat geven seffest :sop:
Weer een weekend met weinig eten en veel bier :unsure:
:sad: k'ga nooit die-hard worden :(

Aresonlyone

Legacy Member
als ge het zelf weet VOOR da ge gaat zondigen, zaagt dan nie é:p

Fartman

Legacy Member
vandaag chest en triceps getrained :) heb zoals ik gezegd heb bench vervangen door dumbell press :)

chest

dumbell chest press
10*16kg (opwarming)
8*22kg
8*26kg
8*30kg
8*32kg

kon nog iets hoger qua gewicht, maar vond 4 setjes voldoende,
volgende keer direct met wat hoger gewicht starten

Flys
8*12kg
8*14kg
8*16kg
8*18kg

chest press machine
8*65kg
8*75kg
8*85kg

Dumbell pull over

8*22kg
8*26kg
8*30kg


Triceps

Tricep Pull down
8*20kg
8*25kg
8*28kg

One arm Pull Down
8*15kg
8*17kg
8*20kg

Tricep Kick Back
8*8kg
8*10kg
8*12kg

Al by al goede training :) verschoot van de dumbell chest press, volgende keer meer gewicht dus :p paar maandjes die oefening ipv benchen, en hopelijk gaat mn bench dan omhoog naar de 100kg :)

Phaetor

Legacy Member
snoob zei:
Nja idd nix mis mee maar als je deftig wil vooruitgaan moet je niet naar een healthcenter gaan zonder degelijk ijzer. Waar ze je scheef aankijken als je een gewicht te hard neerzet op de grond etc. Ik zeg niet dat het daar zo is maar van hetgeen ik hoor van sommige van deze ketens is het daar wel erg gesteld. Kheb de moeite gedaan om die foto's te bekijken. Waren ergens dumbells te bespeuren van 10kg ofzo, voor de rest niets dat duidt op krachttraining.

Nuja er is een gratis proefweek voor iets i suppose :)

Bij ons gaan ze tot 30kg (de dumbells op sportopolis), voor shrugs is dta al te weinig. Voor noivilbo is het nog net genoeg om te dumbell pressen, hij kan zelfs over de 30 maar dat doet em ni vaak :)

Fartman

Legacy Member
by ons gaan ze tot 42kg

denk da mn max rond de 36 gaat liggen :) es testen he :p

edit: ares, pijnlijk zo een waxbeurt? en wa betaak je daar zo gemiddeld voor? zou graga mn borst es laten waxen :p

Gizmo_1987

Legacy Member
zo!
terug ^^
Het ging nog, k'was lam en k'had geen zin toen ik aan da squatrek stond.
Maar eens ik was begonnen :evil:
Laatste reps:
Squat: 5*116kg
Bench: 5*86kg
Row: 5*70kg

Beat that :love:

/eating lasagne van aldi met 26gr vet ^^

Vanmorgen wél mn tupperware potje meegedaan met stukjes kippewit voor op de trein:woohoo:

snoob

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Laatste reps:
Squat: 5*116kg
Bench: 5*86kg
Row: 5*70kg

Beat that :love:


Ok, volgende week :D

Training vandaag:

Benchpress
8 x 40
5 x 70
5 x 75
5 x 80
5 x 85 ( pr )
1 x 90
1 x 95 (evenaring pr )

Incline Benchpress
10 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60

Flat DB press
5 x 20
5 x 24
5 x 28
5 x 32

Barbell curl
4 x 50 (evenaring pr )
8 x 35
10 x 25
12 x 15
6 x 45
8 x 35

Pushpress
5 x 50
5 x 60

Behind neck pushpress
5 x 50
5 x 60

Vandaag weer een heel goeie dag qua voeding, niet dus :rolleyes: al bij al ging het goed op de benchpress, nieuw 5RM. Ook nog wat gekloot met frontsquat techniek, ging vrij goed met 60-70kg.

dendaak

Legacy Member
Vandaag mijn eerste keer geweest. En het viel goed mee ik keer weer !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan