Stancke
Legacy Member
regeneration zei:ik heb is een vraag, hebben jullie na elke training zo'n rockharde spieren ?
ik heb dit enkel als ik mn voorarmen train, dan zijn die echt rockhard.
bij andere spiergroepen heb ik dat nooit zo hard, wel een beetje maar nooit hard.
ik doe 2 spiergroepen per training en 4 oefeningen voor elke spiergroep met 4 reeksen.
en ik had ook een vraag over buikspieren. mijn buikspieren zijn nooit echt duidelijk afgelijnt, nochtans heb ik maar een vetpercentage van 4% dus zouden ze toch echt duidelijk moeten zichtbaar zijn.
Jawadde, u zal sterven >_< maanden aan een percentage van 3-4% zitten is niet goed maar het zal wel elektronisch gemeten zijn^^
(de poses)
, en nu ben ik van al mijn examens vanaf zucht...terug gaan trainen vanaf morgen! (1st 1 dagje recup)
Vorige week wast 81


