Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
regeneration zei:
ik heb is een vraag, hebben jullie na elke training zo'n rockharde spieren ?
ik heb dit enkel als ik mn voorarmen train, dan zijn die echt rockhard.
bij andere spiergroepen heb ik dat nooit zo hard, wel een beetje maar nooit hard.
ik doe 2 spiergroepen per training en 4 oefeningen voor elke spiergroep met 4 reeksen.

en ik had ook een vraag over buikspieren. mijn buikspieren zijn nooit echt duidelijk afgelijnt, nochtans heb ik maar een vetpercentage van 4% dus zouden ze toch echt duidelijk moeten zichtbaar zijn.

Jawadde, u zal sterven >_< maanden aan een percentage van 3-4% zitten is niet goed maar het zal wel elektronisch gemeten zijn^^

SMa

Legacy Member
kan iemand eens een voorbeeld tonen van hoe je een rug fotografeert? :p (de poses)
al 3 keer geprobeerd, maar tis toch da nog ni

Aresonlyone

Legacy Member
idd nie slecht, iets meer massa en dan wat droger komen en je hebt een rug om u tegen te zeggen

ook ff vermelden dat ik de 5000m gehaald heb :), khad nog 3sec over zelfs :D, en nu ben ik van al mijn examens vanaf zucht...terug gaan trainen vanaf morgen! (1st 1 dagje recup)
ahja de vijzen in mijn voet mogen er vanaf deze maand uit maar ik ga ze laten zitten tot na mijn wedstrijd, geen zin om nog meer achterstand op benen te krijgen. Had gisteren wel schrik bij het verspringen de landing, daar heb ik dan ook mijn limiet van 5m10 totaal niet gehaald (4m25), op mijn 200m sprint had ik 27s41 en daar moesten we 27s10 halen dus dat is gewoontjes maar op speer had ik 30m en ne klets en daar moesten we maar 25m gooien. Discus was ook goed met 27m52 waar we maar 24m moesten halen dus atletiek zit ik wel binnen :). Zeker omdat ik er op de techniek ook allemaal door ben.
Nja, voor moest het iemand interesseren :$

User_BELGIUM

Legacy Member
proficiat!



ondertussen heb ik ier miserie om het gewenste aantal eiwitten te halen, als ik da uitreken kom ik er altijd 40gr te kort. ik kan mij toch moeilijk beginnen volgieten me die shakes

(kheb gewicht*2 gedaan voor eiwitten, komt op 170gr)

Gizmo_1987

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
proficiat!



ondertussen heb ik ier miserie om het gewenste aantal eiwitten te halen, als ik da uitreken kom ik er altijd 40gr te kort. ik kan mij toch moeilijk beginnen volgieten me die shakes

(kheb gewicht*2 gedaan voor eiwitten, komt op 170gr)

Iets meer bestellen in de frituur? :D

oja, 82kg hier droog aan de haak :cool: Vorige week wast 81

/ eating havermout + honing + melk :love:

Delirium

Legacy Member
@Ares: nice, goe gedaan. Toch geen speer in één of andere medestudent gesmeten :p Dat je met zo'n armen nog 50m smijt :D

@User_BELGIUM

Ik kom makkelijk aan een 190 gr/dag
volgooien met eieren, kip, kwark & havermout hé ;)

gizmo_1987 zei:
/ eating havermout + honing + melk :love:

Toch mijn raad opgevolgd om wat honing bij te doen bij je havermout ;)
Soms doe ik er ook zo van die amandelschilfers in :love:

Aresonlyone

Legacy Member
mja ik heb die 30m gesmeten met een slechte techniek maar veel kracht, als ik op mijn techniek lette de 2de worp was de speer beter geworpen maar ontbrak de kracht..om die combinatie perfect te doen moet je dat gewoon veel oefenen denk ik en wie weet geraak ik dan wel aan 40m ofzo :)
maar ik ga liever trainen dan speerwerpen te oefenen hoor :D dus zal dat er nie van komen :D

Aresonlyone

Legacy Member
hahah kzient zo al voor mij :D
ol.bar werpen
dumbellstoten
20kgschijfwerpen
:D

Delirium

Legacy Member
LOL @ smithrackhorden :rofl:

en turnen aan de dips-machine ipv den bok :D
hinkstapsquatten is ook een optie

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Zijn er mensen die morgen in't Fortje van Merksem mee gaan doen aan Belgisch kampioenschap Bench/Squat ??


/me komt kijken.

Huidig recordhouder bench trained bij ons in de gym en is van plan om zijn record te breken :)

Gizmo_1987

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Zijn er mensen die morgen in't Fortje van Merksem mee gaan doen aan Belgisch kampioenschap Bench/Squat ??


/me komt kijken.

Huidig recordhouder bench trained bij ons in de gym en is van plan om zijn record te breken :)

Over hoeveel spreken we dan??
Vandaag 3*86kg gebenched *pr :cool:

Delirium

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Zijn er mensen die morgen in't Fortje van Merksem mee gaan doen aan Belgisch kampioenschap Bench/Squat ??


/me komt kijken.

Huidig recordhouder bench trained bij ons in de gym en is van plan om zijn record te breken :)

Wanneer is dat?
Gast bij ons in de fitness heeft ook eens meegedaan bij junioren ofzo (-21jaar -75 kg) hij BPde 115 kg ofzo en was 4e.
Den eerste BPde 140-150 kg :eek:

*Edit*: Check deze toffe jongen zijn profiel eens, en bekijk die stats

jvc

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Zijn er mensen die morgen in't Fortje van Merksem mee gaan doen aan Belgisch kampioenschap Bench/Squat ??


/me komt kijken.

Huidig recordhouder bench trained bij ons in de gym en is van plan om zijn record te breken :)

is van de bdfpf, als ik het zo hoor is iedereen die een beetje traint daar belgisch kampioen doordat er maar weinig meedoen :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan