Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
"Billy is gefascineerd door Gizmo, die zeer intelligent blijkt te zijn. Hij is ook zeer beleefd en gemanierd. Het gaat fout wanneer een van Billy’s vrienden toch water over Gizmo morst. Het water maakt dat Gizmo zich vermenigvuldigt. Deze Gizmo-kopieën zijn echter een stuk minder gemanierd. Ze worden aangevoerd door een Mogwai met een witte strook haar op zijn rug, die de naam Stripe draagt."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gremlins

Maar we gaan :offtopic:
Morgen BSweek8 training 2

Fartman

Legacy Member
vandaag rug getrained :) pr deadlift gebroken (135kg) :evil:

moest ik geen kater hebben zou ik meer gekunnen hebben :p gisteren beetje teveel op :woohoo:

Delirium

Legacy Member
Fartman zei:
vandaag rug getrained :) pr deadlift gebroken (135kg) :evil:

moest ik geen kater hebben zou ik meer gekunnen hebben :p gisteren beetje teveel op :woohoo:

Sweet, heb ik gisteren ook gedaan (rug getraind)
4x125 kg deadlift ging nog redelijk goed, 't enige probleem is dat mijn handen steeds wegslippen van die bar :s

nog eens gewogen en stond gisteren op 75,9, net geen 76 :cry:
hopelijk over een maand of 3 naar die 80 kg :D en dan beginnen cutten

Gizmo_1987

Legacy Member
droger dan vandewinter allesinds :D
vet% -2%
Volgende week ofzo eens deftige voor en na foto's, tegen dan is mn blauwe plek weg en mn rug wat bruiner ^^

Gizmo_1987

Legacy Member
zie billstar log voor stats :D
Week 8 training 2 ^^
Military press lag ik bijna achterover, squat was chill, deathlift heb ik al lastiger gehad.
3*7 chin ups ging ook al vlot :p

Fartman

Legacy Member
heb vandaag mn 300kg totaal bereikt, ben er fier op (bench 90kg, Deadlift 135kg, Squat 75kg)

squat is laag, nog maar 3 keer gedaan deadliftrecord vandaag gebroken

jvc

Legacy Member
waar zit den ares eigenlijk? is die heel den dag AS ant spuiten mss voor die test?

Stancke

Legacy Member
Aan het blokken zeker ofwel cardio aan het doen op de vriendin?

Trouwens:

Water drinken voor het slapen gaan wel belangrijk, al dan niet voor genoeg vocht in je lichaam (gedurende 6 tot 8 uur geen vocht binnen). Daarbij komt ook nog eens dat de meeste kwark eten voor het slapen gaan, hierbij heb je water nodig om de spijsvertering te helpen en het zorgt er ook nog voor dat de voedingsstoffen getransporteerd kunnen worden naar de juiste plek.

*neemt de fles en drinkt en doet de boeken toe*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan