Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
Vandaag op de weegschaal, khad wel al gegeten, 118,4kg :eek:
nja boeie iemand vroeg gistren in de fitness of ik vermagerd was dus tzal nie zo erg zijn :D

Aresonlyone

Legacy Member
waar ikke zit? mja ik em herexames é jonges en die praktijk is nie om mee te lache dus ten laatste om 22-23u lig ik in bed. Ben deze week al 2 keer om 6u en 2 keer om 5.30u moeten opstaan :x
en da suckt dus echt.. laatste dag vandaag, al voetbal en handbal gehad vandaag en straksjes atletiek olééé
En er zaterdag nog eens goe invliegen me 'ttraine :D kweet nie of ik vrijdag al gerecupereerd ga zijn omda da al te doen of nie.. mja ik zal wel zien!
Baaaaah ben echt doodop nu, nochtans om 21.30 gaan slapen gisterenavond ma moet straks bij atletiek die 5000meter nog lopen en ik em der eigenlijk nie echt zo een goe oog in :(. binnen 21 min ma ik kan nog nie zo lang terug lopen en ben echt een groot deel van conditie kwijt

achja :), we zien wel

thejackel

Legacy Member
gewoon 21 min alles uit u halen ( ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan)

Succes.

Delirium

Legacy Member
De meeste van ons zijn het laatste jaar niet geopereerd geweest aan onze voet ;)
*dit even ter info moest je het niet weten*

Fartman

Legacy Member
veel succes Ares, 5000m, zou het eerlijk gezegd nie kunnen :p meeste dat ik gelopen heb was in het middelbaar :p 3500m op 18min, dus zou het wss niet halen :lol:

vandaag mn laatste herexamen gedaan :) (had er 2) en normaal gezien ben ik er wel door :)

morgen nog eens goed trainen, heb besloten om de bench beetje achterwege te laten, en meer dumbell bench ga beginnen doen :)

paar maandjes dat doen, en hopelijk kan ik daarachter de 100kg bench duwen :)

regeneration

Legacy Member
ik heb is een vraag, hebben jullie na elke training zo'n rockharde spieren ?
ik heb dit enkel als ik mn voorarmen train, dan zijn die echt rockhard.
bij andere spiergroepen heb ik dat nooit zo hard, wel een beetje maar nooit hard.
ik doe 2 spiergroepen per training en 4 oefeningen voor elke spiergroep met 4 reeksen.

en ik had ook een vraag over buikspieren. mijn buikspieren zijn nooit echt duidelijk afgelijnt, nochtans heb ik maar een vetpercentage van 4% dus zouden ze toch echt duidelijk moeten zichtbaar zijn.

R4ph4el

Legacy Member
regeneration zei:
ik heb is een vraag, hebben jullie na elke training zo'n rockharde spieren ?
ik heb dit enkel als ik mn voorarmen train, dan zijn die echt rockhard.
bij andere spiergroepen heb ik dat nooit zo hard, wel een beetje maar nooit hard.
ik doe 2 spiergroepen per training en 4 oefeningen voor elke spiergroep met 4 reeksen.

en ik had ook een vraag over buikspieren. mijn buikspieren zijn nooit echt duidelijk afgelijnt, nochtans heb ik maar een vetpercentage van 4% dus zouden ze toch echt duidelijk moeten zichtbaar zijn.

een vet% van 4% lijkt me wat te laag ingeschat...en niet iedereen heeft blokjes, dat is genetisch en niets aan te doen

Delirium

Legacy Member
4% ???
Ik zou maar wat vetten en koolhydraten binnenpakken, want 4% is echt niet gezond.
't Zal wel wat meer zijn :p

De mijne kan je wel redegelijk zien en heb vet% van 13%-14%

regeneration

Legacy Member
nope, mn vetpercentage gementen op 20/2/07 was 4.7%. oke kzat er dus 0.7% naast :p

Gizmo_1987

Legacy Member
regeneration zei:
nope, mn vetpercentage gementen op 20/2/07 was 4.7%. oke kzat er dus 0.7% naast :p
dan zijt ge wss vel over been en heb je natuurlijk geen bloksjeuhs...

herc

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
dan zijt ge wss vel over been en heb je natuurlijk geen bloksjeuhs...

Is niet waar he. vetpercentage heeft daar niets mee te maken. BB'ers staan ook met een extreem laag percentage op het podium, maar die zijn ook niet echt vel over been.

Neen met een lage vetpercentage moet je je blokjes zeker kunnen zien. Zelfs als je niet traint. Oke dan zijn ze niet echt 'dik' en afgelijnd, maar zeker wel zichtbaar.

R4ph4el

Legacy Member
herc zei:
Is niet waar he. vetpercentage heeft daar niets mee te maken. BB'ers staan ook met een extreem laag percentage op het podium, maar die zijn ook niet echt vel over been.

Neen met een lage vetpercentage moet je je blokjes zeker kunnen zien. Zelfs als je niet traint. Oke dan zijn ze niet echt 'dik' en afgelijnd, maar zeker wel zichtbaar.

zoals ik al zei, niet iedereen heeft blokjes

cuda

Legacy Member
herc zei:
Feit, maar met zo een laag vetpercentage moet toch zeker enige vorm van buikspier(en) waarneembaar zijn.
laag vetgehalte maar bierbuik?

edit: ben is trainen ^^
edit2: terug van trainen, net 4x20kg gechind \o/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan