Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:hoeveel gram creatine zit er alweer in een biefstuk van 100 gram?
L0$t Pr0PhEt zei:ja equipped is met suit
http://strengthsupplies.com/store/images/zsuit_xlrg.jpg

Fullsquat:
15 x 50kg
12 x 80kg
2 x 10 x 100kg
10 x 110kg
Benchpress:
10 x 50kg
10 x 60kg
3 x 10 x 90kg
Chinnings:
3 x 8BW (langzaam)
Mijn eerste proefweek.Om "breder te worden" (=spieren kweken) moet je meer eten dan dat je nodig hebt (=onderhoudsniveau).wardkennes zei:Morgen starten we seMijn eerste proefweek.
http://www.in-forma.be/
Kwil vooral arm - breast - buik spiere trainen. "breejer worden" in het algemeen dus.
En wat houd dat ier juist allemaal in met eten calorien enzo want veel snap ik hier niet altyd van maar zou dat wel willen snappen... oO


*Health-center alert*wardkennes zei:

Weet gij hoeveel ik nu al ni eet? ! Ik eet practisch de ganse dag door... En ik mag meer wegen voor mijn lengte 1m86(+-). En ik weeg 65KG. Ik mag massa's eten ik kom bijna niet bij.[/QUOTE]M_N_M zei:Om "breder te worden" (=spieren kweken) moet je meer eten dan dat je nodig hebt (=onderhoudsniveau).
Oké !Over eten int kort:
* je zal dus meer moeten eten dan nu (meer sport = meer caloriën die je verbrand) zodat je meer eet dan je nodig hebt
magere platte kaas oO, tonijn* om spieren te kweken moet je veel eiwitrijke zaken eten (bv magere platte kaas, tonijn, ...)
Oké, wat kan ik zo nog eten bananen?* best om de 3u iets met veel eiwit eten (maar is mss int begin wat te veel opoffering)
Zonder op je eten te letten gaat het in het begin normaal wel vrij goed maar als je er op let gaat het nog stukken beter gaan; aan u de keuze of je de opofferingen van in het begin al wil maken.
Daar geef ik u gelijk in maar ik rij dagelijks, 16KM met de fiets, dus stekkebeentjes heb ik niet :applause:Btw: best niet enkel je bovenlichaam trainen, velen doen dit in het begin maar hebben er later spijt van dat ze hun benen al die tijd verwaarloosd hebben. Als je zo'n kast van een bovenlichaam hebt met stokjes van benen, echt goe ziet da er ook ni uit e![]()
Succes![]()

wardkennes zei:Daar geef ik u gelijk in maar ik rij dagelijks, 16KM met de fiets, dus stekkebeentjes heb ik niet :applause:
), melk, bananen, pindakaas, amandelen, ... dat zijn zowat de basisddingen die ik doorgaans eet/drink. Wees creatief en verwerk dit in uw voedingsschema 