Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
12 km gefietst

Opwarmen schouders
20 x Front-, side- -crusifixraise met 4kg

Benchpress
12 x 20
8 x 60
3 x 80
3 x 80
1 x 90
1 x 90
1 x 100 ( pr )
f x 102,5 ( sticking point weerom )

Squat
5 x 20
5 x 50
5 x 70
5 x 100
5 x 120
2 x 150 ( pr )
f x 160 ( had loopschoenen aan, voet schoof van de zool, kutschoenen )

Pushpress
10 x 20
5 x 50
5 x 70
2 x 80 ( pr )

CS T-bar row
10 x lege bar ( weegt ook 15 - 20kg )
5 x 25
5 x 50
5 x 75 ( pr )
5 x 50

Low Pulley External Rotation
2 x 10 x 5kg ( elke kant )

Pin-5 Benchpress ( 20 cm ROM )
5 x 100
5 x 110
5 x 120 ( pr )

Pin-4 Benchpress ( 30 cm ROM )
5 x 100 ( pr )

Hammer Curl
8 x 12
8 x 14
6 x 16

Ben tevreden :)

jvc

Legacy Member
kben net terug van weekje op reis en de snoob heeft de 100kg eindelijk gebenched, proficiat!

snoob

Legacy Member
kane.be zei:
Vraagje over military press: hoe doe je hem het best,achter nek of ervoor?

Vooraan, anders is het nekpress, en handen op schouderbreedte, of net erbuiten. Hielen tegen elkaar. Das military press :)

The-Godfather

Legacy Member
snoob zei:
12 km gefietst

Opwarmen schouders
20 x Front-, side- -crusifixraise met 4kg

Benchpress
12 x 20
8 x 60
3 x 80
3 x 80
1 x 90
1 x 90
1 x 100 ( pr )
f x 102,5 ( sticking point weerom )

Squat
5 x 20
5 x 50
5 x 70
5 x 100
5 x 120
2 x 150 ( pr )
f x 160 ( had loopschoenen aan, voet schoof van de zool, kutschoenen )

Pushpress
10 x 20
5 x 50
5 x 70
2 x 80 ( pr )

CS T-bar row
10 x lege bar ( weegt ook 15 - 20kg )
5 x 25
5 x 50
5 x 75 ( pr )
5 x 50

Low Pulley External Rotation
2 x 10 x 5kg ( elke kant )

Pin-5 Benchpress ( 20 cm ROM )
5 x 100
5 x 110
5 x 120 ( pr )

Pin-4 Benchpress ( 30 cm ROM )
5 x 100 ( pr )

Hammer Curl
8 x 12
8 x 14
6 x 16

Ben tevreden :)

Wat mij toch wel opvalt bij u oefeningen is dat ge enorme leaps neemt in het gewicht. BV bij benchpress, 60, 80, 90, 100; squat, 50, 70, 100, ...

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Anders zallet te lang duren en teveel energie vragen om zen pr's te breken zker

SMa

Legacy Member
Vandaag het leg-extension toestel verslaan :D
(heeft wel al men energie opgeëist :p)

1* 12x60kg
1* 12x70kg
1* 12x80kg
2* 12x90kg
4* 8x100kg
2* 8x120kg (the whole stack :evil: )

voor de rest enkel nog wat vertical chest press met 50kg en 57kg
en ook nog wat biceps-training met de cable crossover


vanaf 24 september zou ik willen beginnen in Gent, kan iemand een gym aanraden?

SMa

Legacy Member
cuda zei:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f138/gym-gezocht-gent-127633/
mss kan dit je helpen
die van the locust ziet er wel zalig uit :)
thx ;)

S&S ziet er idd wel goed uit
1 nadeel... 10km fietsen, dwars door het centrum van Gent (tegen het fietsen op zich heb ik nx, wel tegen de gentse kasseien in combinatie met mijn "studenten-fiets")
het zelfde nadeel voor die First Class Gym

eerst zien of er geen evenwaardige alternatieven zijn, dichter bij huis :p
als ik bvb tijdens springuren wil trainen kan ik onmogelijk een uur verliezen puur op vervoer

M_N_M

Legacy Member
Om nog ff off-topic te gaan; op mn vorige foto werd gezegd dat je een gezicht kon zien in mijn buik; wel gisteren heb ik mn borst-buik eens laten harsen (met zo "veet" strips; my god dat deed pijn :p).

Binnenkort nieuwe pic, tgo vorige pic alweer 2kg kwijt (81.5=>79.5Kg), ik ben bijna tevreden (denk tot 77-78Kg nog) en ga dan weer wat meer beginnen eten om terug wat spieren bij te kweken!

ChfZ | Hanky

Legacy Member
SMa zei:
Vandaag het leg-extension toestel verslaan :D
(heeft wel al men energie opgeëist :p)

1* 12x60kg
1* 12x70kg
1* 12x80kg
2* 12x90kg
4* 8x100kg
2* 8x120kg (the whole stack :evil: )

voor de rest enkel nog wat vertical chest press met 50kg en 57kg
en ook nog wat biceps-training met de cable crossover


vanaf 24 september zou ik willen beginnen in Gent, kan iemand een gym aanraden?


ff wa raad:
Leg-extensions fucking uw knieën.. Me lage gewichten valt da mee, maar hoe zwaarder ge neemt, hoe meer ge op uw knieën ga trekken..

snoob

Legacy Member
Kga men doelen tegen december wat bijstellen:
Benchpress: 120kg
Deadlift: 230kg
Squat: 180kg
Push-press: 100kg+

Denk dat die doelen realistisch zijn :) Ben es benieuwd of ik het ga halen.

SMa

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
ff wa raad:
Leg-extensions fucking uw knieën.. Me lage gewichten valt da mee, maar hoe zwaarder ge neemt, hoe meer ge op uw knieën ga trekken..
Als ik zoiets doe let ik altijd heel sterk op, bij de minste pijn stop ik meteen.
Maar ik had helemaal geen pijn, het voelde enkel vrij zwaar aan :p
En ik wacht nu zowiezo minstens een week voor ik het nog eens doe, zodat alles zeker hersteld is.

jvc

Legacy Member
SMa zei:
Als ik zoiets doe let ik altijd heel sterk op, bij de minste pijn stop ik meteen.
Maar ik had helemaal geen pijn, het voelde enkel vrij zwaar aan :p
En ik wacht nu zowiezo minstens een week voor ik het nog eens doe, zodat alles zeker hersteld is.

De pijn komt meestal achteraf. Ik heb bijna iedere dag pijn aan mn knieen maar tijdens oefeningen voel ik nooit iets. Ik zou toch stoppen met die heel zware leg extensions.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan