Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb paar nieuwe oefeningen in schema gegooid
chest en triceps waren aan de beurt vandaag
heb Branch Warren zien dippen met 90kg rond zn nek 
Gromme zei:Ik ga dus weer trainen. Ik ben heel veel afgevallen en ook mijn conditie laat te wensen over. Het is dus de bedoeling om terug bij te komen.
66 kg @ 1m91 nu.


weiqin zei:hoeveel %BF ?
mag wat af, en te denken dat ik al veel vet kwijt ben lolhoe gemeten? Al met een tang laten doen?snoob zei:26.5mag wat af, en te denken dat ik al veel vet kwijt ben lol

)
M_N_M zei:@sideshow: pics? 95Kg @ 12% moet er wel al goed uit zien![]()

Hoe verder de training vorderde, hoe beter het ging. Training om in te kaderen
snoob zei:26.5mag wat af, en te denken dat ik al veel vet kwijt ben lol
Blijven bijsteken!NoizeSuppressor zei:ik zit nu al 3 maand op 12x 70 kg bij bench maar ik raak echt niet hoger :doh:
Of doe eens Billstar 
gizmo_1987 zei:Blijven bijsteken!
iedere week een 2kg meerOf doe eens Billstar
ik ben op 16 weken tijd van 6*68kg naar 3*90kg gegaan ^^
Met een hoog aantal reps kunt ge niet "zwaar" gaan.
Uw 1RM zal wel vrij hoog liggen?
TitaTovenaartje zei:ik heb hier thuis nog een pot van dit staan:
http://www.recupfast.com/nederlands/produkten/purewhey.htm
Wat is hier juist de bedoeling van?
Dit als supp of enkel dit drinken/eten?