Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Ik ga dus weer trainen. Ik ben heel veel afgevallen en ook mijn conditie laat te wensen over. Het is dus de bedoeling om terug bij te komen.

66 kg @ 1m91 nu.

Fartman

Legacy Member
Vandaag monster training gehad :) heb paar nieuwe oefeningen in schema gegooid :) chest en triceps waren aan de beurt vandaag:)

Chest

Dumbell Chest Press
12*18kg (opwarming)
10*22kg
10*26kg
8*32kg

Machine Fly
10*40kg
8*50kg
8*55kg

Incline Bench Press
10*55kg
8*60kg
8*65kg

Weighted Dips
10*BW
10*+5kg
8*+10kg
6*+20kg


Triceps

Skullcrusher
10*20kg
8*25kg
8*25kg

Small Grip Bench (superset samen me de skullcrusher)
15*25kg
15*25kg
15*25kg

* Dus je doet eerst je skullcrusher-set, dan neem je de bar direct op small grip, en duw je de small grip tricep, monsterpomp op je triceps!


Standing Cord Extension

10*25kg
10*30kg
8*35kg


Ga meer beginnen dippen vanaf nu :p heb Branch Warren zien dippen met 90kg rond zn nek :eek:

http://mdtv.musculardevelopment.com/content/category/30/118/204/

SideShow

Legacy Member
Gromme zei:
Ik ga dus weer trainen. Ik ben heel veel afgevallen en ook mijn conditie laat te wensen over. Het is dus de bedoeling om terug bij te komen.

66 kg @ 1m91 nu.

dus toch al uw lengte mee :applause: en heb je al een rokje ? :D
nu we hier toch zijn in deze mooie thread, even mn stats:
train al van in 2004 maar 1 jaar helemaal niks gedaan door ziekte .. terug herbegonnen in 2006
1m97
95kg
12% bf
bp 100x1
squat doe ik nie meer intens, opletten met gewrichten
momenteel gain ik niks meer maar da komt omdat ik 3 keers te weinig eet, maar das ook zo moeilijk als je een kut fulltime job doet :(

M_N_M

Legacy Member
snoob zei:
26.5 :D mag wat af, en te denken dat ik al veel vet kwijt ben lol
hoe gemeten? Al met een tang laten doen?
Wil tmijn ook es laten meten maar komt er maar ni van :p
Volgens weegschaal ist 15.1 nu maar dat blijkt langs geen kanten te kloppen (kom wel van 27.5 op weegschaal dus duidelijk downward trend :p)

@sideshow: pics? 95Kg @ 12% moet er wel al goed uit zien :)

Stancke

Legacy Member
M_N_M zei:
@sideshow: pics? 95Kg @ 12% moet er wel al goed uit zien :)

²nd, klinkt allesinds belovend.

Nieuw schema sinds vandaag en supertraining gehad. Logje komt straks. Skullcrusher was beestig: 6x 32kg

snoob

Legacy Member
met een soort van tangetje, zo geen grote metalen tang maar zo'n klein plastieken dingetje.

Stancke

Legacy Member
Borst

Bench Press
12*51
10*56
8*61
6*66

Incline Press
12*46
10*51
8*56
6*61

Incline Fly's (met kabels) (gewicht langs iedere kant)
12*15
10*17.5
8*20
6*22.5

Cable Cross (vanonder naar boven) (gewicht langs iedere kant)
12*10
10*12.5
8*15
6*17.5

Triceps

Kick Back
8*6
8*8
8*10
8*10

Skullcrusher
12*21
10*26
6*31
6*31

Triceps Pushdown (met handoppervlak naar boven)
8*35
8*40
8*45
8*50

Dips
Maximum gedaan tot ik niet meer kon:)

+ Einde training nog Pushup's

Benchpress was wat minder naar m'n normen, het was de eerste oefening dus zou het normaal goed moeten lukken maar m'n spieren waren precies moe:s Hoe verder de training vorderde, hoe beter het ging. Training om in te kaderen:niceone: De gewichten zijn misschien niet zo indrukwekkend te noemen maar geef me nog wat tijd:p

NoizeSuppressor

Legacy Member
ik zit nu al 3 maand op 12x 70 kg bij bench maar ik raak echt niet hoger :doh:

Phaetor

Legacy Member
snoob zei:
26.5 :D mag wat af, en te denken dat ik al veel vet kwijt ben lol

Waarom cut je niet eens gewoon fatsoenlijk door?? Ik weet dat je al veel bent afgevallen maar blijven bulken op 26% bf is het toch ook echt niet imo
En ik weet ook dat je een powerlifter bent maar daarom hoef je er toch niet op 26% bf bij te lopen.

Just my 2 cents

Gizmo_1987

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ik zit nu al 3 maand op 12x 70 kg bij bench maar ik raak echt niet hoger :doh:
Blijven bijsteken!
iedere week een 2kg meer ;) Of doe eens Billstar ;)
ik ben op 16 weken tijd van 6*68kg naar 3*90kg gegaan ^^
Met een hoog aantal reps kunt ge niet "zwaar" gaan.
Uw 1RM zal wel vrij hoog liggen?

NoizeSuppressor

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Blijven bijsteken!
iedere week een 2kg meer ;) Of doe eens Billstar ;)
ik ben op 16 weken tijd van 6*68kg naar 3*90kg gegaan ^^
Met een hoog aantal reps kunt ge niet "zwaar" gaan.
Uw 1RM zal wel vrij hoog liggen?

Billstar? Kennek niet.

Ik train sowieso zonder supplementen, ik eet wel gezond en veel.

Ja ik kan wel meer benchen maar dan raak ik uiteraard niet aan 12. Nu boeit het me niet om te kunnen zeggen ik hef zoveel (bij ons zitten toch veel gastjes die niet den helft pakken, of die 't ook pakken en na twee maand wegblijven en alle 'spieren' weg, weet je ook genoeg) maar op sommige oefeningen raak ik echt neit verder

Fartman

Legacy Member
Dat is by iedereen anders, sommige groeien op langere reeksen, sommige op zwaardere gewichten, ...

Is voor elke spier zelf anders, de ene bodybuilder bencht nooit meer dan 85kg, maar doet reeksen van 15-20, traag en hard, de andere doet setjes van 5 met 180kg en groeit daardoor beter

Moet jezelf voor je eigen ondervinden vind ik

Spelen met je schema/gewichten/setjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan