Aresonlyone
Legacy Member
Fartman zei:Dat is by iedereen anders, sommige groeien op langere reeksen, sommige op zwaardere gewichten, ...
Is voor elke spier zelf anders, de ene bodybuilder bencht nooit meer dan 85kg, maar doet reeksen van 15-20, traag en hard, de andere doet setjes van 5 met 180kg en groeit daardoor beter
Moet jezelf voor je eigen ondervinden vind ik
Spelen met je schema/gewichten/setjes
helaas moet ik je ongelijk geven, de samenstelling van de spieren is bij iedereen ongeveer gelijk toch hoor, je kan mss wel zeggen dat de ene beter groeit bij 11 reps en de andere bij 12 maar in theorie (zijn onderzoeken naar gedaan) groeien de fasttwichvezels best bij 12reps

Super veel spierpijn in men erectors en traps. 
ben ik de enige die dit een grappig woord vind 
deze keer is het nogthans de exacte site ze