Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
Week 3 Vrijdag 12/10/07
Squat
5 x 64
5 x 80
5 x 100
5 x 113
3 x 133
8 x 100

Benchpress
5 x 42
5 x 52
5 x 62
5 x 73
3 x 85
8 x 62

Cable row
10 x 20
10 x 40
10 x 60
10 x 80
10 x 100 ( pr )

Barbell curl
10 x 20
10 x 30
8 x 40
5 x 50 ( pr )
10 x 30
10 x 30

French press
10 x 20
10 x 30
8 x 40
6 x 50 ( pr )

Stancke

Legacy Member
Dit weekend herpakken we ons! Net voor 15€ aan water gedronken tijdens het uitgaan but it's worth it!

Tsommy

Legacy Member
Aresonlyone zei:
omg? :p neemt een fleske mee ofzo? :D

Als ge uitgaat een fleske water meepakken? Schraal! gade ergens binne me uw zelf meegenomen fleske rondlopen ofwa? :s
15 euro = 6 waterkes van 25cl zo veel is da ni hé :D

GregoryCo

Legacy Member
Ik weeg nu 75kg (gemeten zonder te eten en 's morgens) en ik kwam van 72kg. In een 2 maanden tijd.

Stancke

Legacy Member
In 30sec afgesproken met ccherreman om om 14u te gaan trainen:lol:

@water hierboven; in het begin was het wel zuigen constant dat water drinken, je amuseert je minder en minder maar damn, in 3 maand tijd maar 1-2x alcohol gedronken, de laatste weken ben ik goed op dreef met m'n waters:D

yourmama

Legacy Member
Stancke zei:
In 30sec afgesproken met ccherreman om om 14u te gaan trainen:lol:

@water hierboven; in het begin was het wel zuigen constant dat water drinken, je amuseert je minder en minder maar damn, in 3 maand tijd maar 1-2x alcohol gedronken, de laatste weken ben ik goed op dreef met m'n waters:D

is idd lastig. deze maand ook nog maar 1 avondje doorgezakt, omdenduur mijd je expres sommige activiteiten :p
maja deze maand toch al 4,5 kg afgevallen

Simonn

Legacy Member
cclherreman zei:
@ Sedinal : Voorbeeld! :bow:


@ iedereen:


Na een half jaar getraind te hebben, terug hervallen in m'n ziek zijn.. Eetlust weg, enorm vermoeid, misselijk en de weinige kilo's spier die er bij gekomen waren terug verloren..
Ik heb echter geen zin om terug helemaal in het putje te zakken en heb besloten me morgen in te schrijven in een fitnesscenter en er voor te gaan, ziek of niet ziek. (aandoening aan de lever voor diegene die het zou interesseren)

@ Stancke : het is in de fyzix in gent, maar ik kan ook in brugge trainen, misschien eens samen trainen? Voor mij zou het toch een serieuze stimulans zijn en ik kan natuurlijk ook veel bijleren.

Vandaag dus afgesproken met Stancke en een goeie training gehad! Vorige week herbegonnen (eerste keer direct prijs en overgegeven, nadien wat rustiger gedaan)
Vandaag ook voor de eerste maal deadlift!

Rug

Deadlift
8*51
8*71
8*91
8*91

Pull Down USA (bar achter de nek)
12*35
10*40
8*45
6*45

One Arm dumbbell Row
8*18
8*18
8*18
8*20

Straight Arm Pulldown
12*25
10*30
10*35
6*35

Biceps

Curl met T-bar 7*laag 7*hoog 7*volledig

Weet ik geen gewichten meer van

Reverse Curl (met bar)

Idem


Biceps Curl
8*10
8*12
6*12

MichielD4

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9232043 zei:
Ik weeg nu 75kg (gemeten zonder te eten en 's morgens) en ik kwam van 72kg. In een 2 maanden tijd.

Ik in 3 maand tijd van 70 -> 77+ :D
Tegen eind december wil ik 80+ wegen :applause:

cuda

Legacy Member
:( ik blijf steken op men gewicht
maar na volgende week ga is serieus beginnen dooreten:angry:
wil toch de 80kg halen voor het nieuwe jaar

Stancke

Legacy Member
@cclherreman: lol, gy weet die gewichten uit je hoofd ofzo?:D Het is voor herhaling haalbaar:)

Simonn

Legacy Member
Stancke zei:
@cclherreman: lol, gy weet die gewichten uit je hoofd ofzo?:D Het is voor herhaling haalbaar:)

Buiten die 2 oefeningen wel ja :p

EDIT: thx btw om deadlift es te tonen, zalige oefening

MichielD4

Legacy Member
Deed je deadlifts ervoor nooit?
Een schande :D

Zoals je kan ziet (sig) doe ik deadlifts zeer gaag ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan