Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
Juist trug van een fuifke, kheb 1kriekske (kmoest rijden:p), cola'kes gedronken en dan water e:p Khad beter van direct water gedronken maja.

Stancke

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9234695 zei:
Juist trug van een fuifke, kheb 1kriekske (kmoest rijden:p), cola'kes gedronken en dan water e:p Khad beter van direct water gedronken maja.

Zwak!:p

snoob

Legacy Member
Strongman training 2 @ Ironville 14/10/07
Conan's wheel
720° x 40kg
720° x 140kg
360° x 240kg
0° x 325kg, gans kunnen opheffen, niet mee gelopen

Loglift
5 x 45 ( clean + lift )
f x 85
1 x 85
f x 85
1 x 85

Farmers walk
16m x 100kg wel 2 keer neergezet, ging niet goed

Medley Wheelflip + Duckwalk
6 x 320kg ( pr )
15m x 135kg

Atlas Stones
1 x 110
1 x 110
1 x 125
1 x 130 ( pr )

Alles ging vrij goed behalve de farmers walk, wou te snel lopen. Weten we voor int vervolg kleinere stapkes nemen. Stones was men techniek vorige keer brak, nu zat techniek ok en ging de 130kg (of 132?) steen vrij makkelijk. Volgende week 145kg steen proberen.

InStInCt900

Legacy Member
khad ook beter water gedronken en cola's

maja,da goudachtig water me da wit randje lache weer zo mooi e naar mij:sad:

Tsommy

Legacy Member
Ik drink altijd wodka red bull. Maar heeft dat dan zo een nefast effect op het trainen dat je in het weekend drinkt?

SideShow

Legacy Member
na een week niet te eten, slapen of trainen (liedesperikelen :() ga ik nu weer beginnen he vanavond en proberen weer gaas te geven

ben ik een week tijd van 93 naar 90 kilo gegaan, nu ga ik weer proberen de volle 95kg te pakken ... hopelijk lukt het nu eens :ironic: ben al een jaar aant proberen lol

Gromme

Legacy Member
Niet hopelijken, Sideshow... Gewoon doen!

Je ziet dat gewicht hangen, je blaast een paar keer, goed in & uitademen en je zegt en blijft herhalen.... Ik pak dat, ik ga het doen, boeya!
Ik moet gaan werken vandaag en kan bijgevolg niet trainen dus ga ik mijn schema met een dag opschuiven.

ugh

Legacy Member
Is da ni vaak bij u da ge u training een dag moet opschuive omda ge plots iets moet doen (werke of zo)?

Fartman

Legacy Member
de training van vandaag :p

Chest

dumbbell Press
12*20kg
8*26kg
8*30kg
5*36kg pr

Flys
12*12kg
8*14kg
8*16kg
8*18kg pr?

Incline Bench Press
12*35kg
8*55kg
8*65kg

Small Grip Machine Bench Press
10*70kg
8*80kg
6*90kg
4*100 (full stack)



Biceps

Seated DB Curls
12*12kg
8*16kg
8*18kg pr (op reps)

Preacher DB Curls
8*12kg
8*14kg
8*16kg
6*18kg

Bicep Curl Hoge Pully
8*25kg
8*30kg
6*35kg


Weer nieuwe pr's, gaat goed dus :)

nu nog die kilo's bodyweight erbij vreten :p

GregoryCo

Legacy Member
Kheb daar vandaag meer dan 2 uur gezeten (2.30uur ofzo). Vééél te veel zitten babbelen me gasten van daar :D

snoob

Legacy Member
Week 4 Maandag 15/10/07
Squat
5 x 70
5 x 84
5 x 100
5 x 116
5 x 133

Benchpress
5 x 44
5 x 54
5 x 64
5 x 74
5 x 85

Cable Row
10 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80
10 x 90
10 x 100

Squats waren full, laatste 2 setjes vrij lastig omdat men benen wat leeg waren van gistren maar ging nog goed. Bench was easy.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan