Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chomo

Legacy Member
Dat Mourinho maar met zijn fikken van Lamps blijft gvd, da kan em ni maken ze. Al denk ik persoonlijk niet dat Lampard naar Real zou willen gaan maar bon ge weet nooit als ze hem en Chelsea een zot voorstel doen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
En Essien zou Real Madrid een enorme stap vooruit kunnen laten zetten, Xabi Alonso heeft zo een speler met ervaring nodig waar hij een ketting mee kan vormen, op zijn eentje heeft hij dit seizoen echt slap gespeeld. Zelfs zijn passes trokken soms op niks terwijl hij bij Liverpool waanzinnige ballen vanop 60 meter in de voet kon geven tussen een paar tegenstanders in. Maar Essien of Lampard gaan gewoon niet weg bij Chelsea, tenzij ze hun contract niet verlengen. Twee spelers die enorm belangrijk zijn voor de ploeg, njah tis niet dat Abramovic geld tekort komt he, Real zou al hun hele budget aan een van hen moeten spenderen dan. :p

Tsommy

Legacy Member
Didierke10 zei:
Not an option, zelfs van Essien moeten ze afblijven ook al ben ik fan van hun.

wrm not an option?
Mourinho coach , kent de speler van Chelsea.
En real heeft toch geld dusja :s
Tis een beer van een speler, 1 die ik graag bij arsenal nog zou zien. 3 mans middeveld met Song, essien en dan fabregas = Win

The Black Mamba

Legacy Member
Chelsea heeft geen geld nodig en Essien is denk ik wel content bij Chelsea. Gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren volgens mij. Lampard gaat al zeker niet gebeuren.

Gavin

Legacy Member
Vanwaar komt Essien vandaan?

Lampard waarschijnlijk door Mourinho's chelseaverleden maar het zal eerder Gerrard zijn. Die werd al van in het begin genoemd.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Zou Liverpool Gerrard verkopen? Aquilani kan zijn rol wel overnemen op het veld +- maar zijn rol in de merchandising?

Misschien dat hij wel een speler uit de Serie A haalt, daar heeft hij twee jaar vaak op zitten kijken dus hij weet wat er zit. En er zijn nu wel enkele klassemiddenvelders die het bij Real kunnen maken en nog jonger zijn dan Gerrard. De Rossi bijvoorbeeld.

The Black Mamba

Legacy Member
De supporters zullen daar toch niet mee kunnen lachen moest Gerrard vertrekken.

We zullen eens zien of Gerrard een echte clubspeler is hé nu het wat minder gaat bij Liverpool en Real Madrid/Mourinho hem wilt.

Mourinho wil die linksback van Lazio er al zeker bij uit de serie A.

Vedeco

Legacy Member
The Black Mamba zei:
De supporters zullen daar toch niet mee kunnen lachen moest Gerrard vertrekken.

We zullen eens zien of Gerrard een echte clubspeler is hé nu het wat minder gaat bij Liverpool en Real Madrid/Mourinho hem wilt.

Mourinho wil die linksback van Lazio er al zeker bij uit de serie A.

Het idee van Gerrard die niet in een rood tenuetje speelt :oink:

waffel

Legacy Member
Vedoco zei:
Het idee van Gerrard die niet in een rood tenuetje speelt :oink:

steven-gerrard.jpg

steven-gerrard-new-liverpool-away-kit.jpg



:D

Gavin

Legacy Member
Gerrard wordt er 30 overmorgen. Als die een goed WK speelt, zou die toch ferm kunnen opbrengen voor Liverpool.

Het zou raar zijn maar gezien de leeftijd en de som zou ik daar toch eens over nadenken.

Gavin

Legacy Member
chomo zei:
Lol...

Sky Sports | Football News | Premier League | Manchester City | City target Real duo

Sky Sports | Football | Bundesliga | News | Dzeko in City talks

Wacht he, Adebayor, Santa Cruz, Bellamy, Tevez, Higuain, Dzeko, ... :doh:

Edit: @ Gavin, ik niet, Gerrard is (ondanks dat nen e*k*l is) dé draaischijf van Liverpool.
Jup, City was degene die Higuain kan weghalen omdat Higuain daar dikke centen kan verdienen (en bij Real verdient die slechts anderhalf miljoen per jaar ... terwijl Benzema vijf keer meer binnensleurt)

Dzeko denk ik niet, zou een TE domme zet zijn voor die kadee.

Scrimrage

Legacy Member
speelt Robinho ook niet nog bij City? dacht dat die enkel verhuurd was ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan