Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Barca won't break bank for Fab
zo gaan ze geen deal kunnen maken op deze manier.
Barca is het sluw aan het spelen. Verschillende barca spelers laten pleiten voor dat fab naar barca komt.
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Puyol makes plea to Cesc
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Xavi makes Cesc appeal
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Xavi makes Cesc appeal

In ieder geval ze zullen toch een portefeuille mogen bovenhalen zenne :D

The Black Mamba

Legacy Member
Met nog een contract voor 4 jaar zullen ze inderdaad moeten betalen.

Gavin

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Barca won't break bank for Fab
zo gaan ze geen deal kunnen maken op deze manier.
Barca is het sluw aan het spelen. Verschillende barca spelers laten pleiten voor dat fab naar barca komt.
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Puyol makes plea to Cesc
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Xavi makes Cesc appeal

In ieder geval ze zullen toch een portefeuille mogen bovenhalen zenne :D
Sluw? Wacht maar tot op het WK, dan zit hij misschien een kleine maand dagelijks samen met acht Barcelonaspelers. :D



"zo gaan ze geen deal kunnen maken op deze manier."

We hebben tijd. Het belangrijkste is gebeurd: de speler die al zevenjaar bij een ploeg speelt en onder zijn 'tweede vader' uitgegroeid is tot kapitein, heeft zelf het startsein van de transfer gegeven.

En wat gaat die doen na deze zomer? Gewoon terugkeren naar Arsenal zonder dat er iets gebeurd is? Terug naar hetzelfde project? Ik zie Arsene geen transfers doen die Fabregas wilt zenne. Chamakh is weer een zoveelste toevoeging aan de koopjeslijst. De transfer rond Fabregas toont gewoon wat er scheelt: Fabregas op wat, 60-70-80 miljoen? Maar hem dan wel omringen met alles dat je in de Wibra of de Zeeman vindt aan halve prijs.

Tsommy

Legacy Member
Gavin zei:
Sluw? Wacht maar tot op het WK, dan zit hij misschien een kleine maand dagelijks samen met acht Barcelonaspelers. :D



"zo gaan ze geen deal kunnen maken op deze manier."

We hebben tijd. Het belangrijkste is gebeurd: de speler die al zevenjaar bij een ploeg speelt en onder zijn 'tweede vader' uitgegroeid is tot kapitein, heeft zelf het startsein van de transfer gegeven.

En wat gaat die doen na deze zomer? Gewoon terugkeren naar Arsenal zonder dat er iets gebeurd is? Terug naar hetzelfde project? Ik zie Arsene geen transfers doen die Fabregas wilt zenne. Chamakh is weer een zoveelste toevoeging aan de koopjeslijst. De transfer rond Fabregas toont gewoon wat er scheelt: Fabregas op wat, 60-70-80 miljoen? Maar hem dan wel omringen met alles dat je in de Wibra of de Zeeman vindt aan halve prijs.

Niet overdrijven. Hij wil geen schuldenberg maken voor spelers en dat is goed. Als het stadium afbetaald is binnen enkele jaren is arsenal volledig schuldenvrij. Hoeveel topploegen kunnen dat zeggen?? (Bayern en lyon allen dacht ik)

En voor een zeeman ploeg doen ze het dan toch niet zo slecht. ;)
Een paar kleine dingetjes mankeren nog atm. En chamack is een hele goede aanvulling op het geheel.

Gavin

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Niet overdrijven. Hij wil geen schuldenberg maken voor spelers en dat is goed. Als het stadium afbetaald is binnen enkele jaren is arsenal volledig schuldenvrij. Hoeveel topploegen kunnen dat zeggen?? (Bayern en lyon allen dacht ik)

En voor een zeeman ploeg doen ze het dan toch niet zo slecht. ;)
Een paar kleine dingetjes mankeren nog atm. En chamack is een hele goede aanvulling op het geheel.
Kijk eens van waar Arsenal komt:
Arsenal F.C. season 2003
Nu komen ze in zowat elke grote match serieus te kort.

Veel topploegen zijn er inderdaad niet die schuldenvrij zijn, dus een pluim voor Arsenal. Alleen ten koste van wat he. Barcelona heeft schulden maar draait zonder verlies bijvoorbeeld. Een club moet gewoon gezond blijven en hun schulden de baas kunnen, waarom zouden die winst moeten maken?

Wibra en Zeeman is uiteraard overdreven, maar als je al blij bent met Chamakh ... Dat zijn types die de ploegen achter u in het veld verslaan maar niet degene voor u.

waffel

Legacy Member
Gavin zei:
Kijk eens van waar Arsenal komt:
Arsenal F.C. season 2003
Nu komen ze in zowat elke grote match serieus te kort.

Veel topploegen zijn er inderdaad niet die schuldenvrij zijn, dus een pluim voor Arsenal. Alleen ten koste van wat he. Barcelona heeft schulden maar draait zonder verlies bijvoorbeeld. Een club moet gewoon gezond blijven en hun schulden de baas kunnen, waarom zouden die winst moeten maken?

Wibra en Zeeman is uiteraard overdreven, maar als je al blij bent met Chamakh ... Dat zijn types die de ploegen achter u in het veld verslaan maar nietdegenen voor u.

Een voetbalclub is toch een bedrijf met aandeelhouders etc. Willen die dan geen winst zien? (just asking)

En Chamakh is pure klasse man :love: Kzal Arsenal extra goed in het oog houden dit seizoen, met Chamakh en Vermaelen.

exo

Legacy Member
Ik denk dat Gavin Chamakh niet echt van 'nabij' gevolgd heeft, want je slaat de bal hier toch behoorlijk mis over Chamakh. Of je drukt je volledig verkeerd uit.

|steven|

Legacy Member
Dat is nu al de zoveelste keer dat Gavin enorm overdrijft als het gaat over het falen van Arsenal. Het begint zelfs wat hilarisch te worden.

massief

Legacy Member
|steven| zei:
Dat is nu al de zoveelste keer dat Gavin enorm overdrijft als het gaat over het falen van Arsenal. Het begint zelfs wat hilarisch te worden.

Klopt, Gavvers begint wat van zijn e-pluimen te laten!
Het is vooral de afkeer tov Wenger die aan de basis ligt vrees ik :cool:.

Gavin

Legacy Member
waffel zei:
Een voetbalclub is toch een bedrijf met aandeelhouders etc. Willen die dan geen winst zien? (just asking)
Ik weet nu niet hoe dat met Arsenal zit maar kootp ge u als aandeelhouder niet in tegen een bepaald bedrag en hoopt ge dat minstens terug te cashen als ge uw aandelen verkoopt? Hangt

Buh, als je als ondernemer winst wil maken, ga je toch geen voetbalclub overnemen? Ik zie iemand die zichzelf in een voetbalclub binnendraait dat toch meer als prestigeproject aanzien. Ik zie voetbalclubs ook als grote bedrijven maar die er niet zijn zoals de rest om puur winst te maken.

exo zei:
Ik denk dat Gavin Chamakh niet echt van 'nabij' gevolgd heeft, want je slaat de bal hier toch behoorlijk mis over Chamakh. Of je drukt je volledig verkeerd uit.
Neeje, goede transfer, daar niet van. Maar toch geen wereldspits. Dus waar eentje uit dezelfde poel waar ze de meeste van hun spelers halen.

|steven| zei:
Dat is nu al de zoveelste keer dat Gavin enorm overdrijft als het gaat over het falen van Arsenal. Het begint zelfs wat hilarisch te worden.
Arsenal is inderdaad vrij hilarisch geworden. en zeggen dat ik hun nog zo leuk vond met Bergkamp en co.

|steven|

Legacy Member
Gavin zei:
Arsenal is inderdaad vrij hilarisch geworden. en zeggen dat ik hun nog zo leuk vond met Bergkamp en co.
Het ging over uw hilarische en steeds herhalende, zelfs wat overbodige minachtende houding tov Arsenal. We weten het ondertussen wel wat je van Arsenal vindt.

Gavin

Legacy Member
|steven| zei:
Het ging over uw hilarische en steeds herhalende, zelfs wat overbodige minachtende houding tov Arsenal. We weten het ondertussen wel wat je van Arsenal vindt.
Komt altijd terug hier he, zoals alles. Hoeveel keer hebben we hier al niet gezaagd over de uitgaven van Barcelona en Real hier? Hoeveel keer hebt gij al niet irritant zitten zagen tegen Marsu of Steve?

Dus irritant voor u, ongetwijfeld. Overdreven ook, maar dat zei ik zelf al, dat is ook maar om het overdreven bewieroken van Arsenal zelf wat te counteren. Hilarisch en overbodig, ook voor u waarschijnlijk, maar ik wacht hier nog altijd op wat weerwerk. Verder dan 'ze spelen toch mooi voetbal?' en 'jomma, geen schulden he makker' geraken we meestal niet. Ik vermoed dan ook dat daar het irritante voor u ligt. Van het moment dat Arsenal afstapt van hun huidig gedoe, ben ik misschien weer terug gewonnen, hoewel ik vrees dat dat Arsenal van vroeger niet meer zal terugkomen en dat draait niet enkel om voetbal.

Ik zal ze tot dan gerust laten. :p


Wesdude zei:
Zou mij toch verbazen moesten ze die voor 25 miljoen pond (30 miljoen euro of zo?) meekrijgen. Zeker omdat het City is, die zullen altijd meer moeten betalen. (en voor 30 zal Real hem wel meetsjoepen, Silva zal daar wel liever spelen dan bij City)

Tsommy

Legacy Member
Gavin zei:
Kijk eens van waar Arsenal komt:
Arsenal F.C. season 2003
Nu komen ze in zowat elke grote match serieus te kort.

Veel topploegen zijn er inderdaad niet die schuldenvrij zijn, dus een pluim voor Arsenal. Alleen ten koste van wat he. Barcelona heeft schulden maar draait zonder verlies bijvoorbeeld. Een club moet gewoon gezond blijven en hun schulden de baas kunnen, waarom zouden die winst moeten maken?

Wibra en Zeeman is uiteraard overdreven, maar als je al blij bent met Chamakh ... Dat zijn types die de ploegen achter u in het veld verslaan maar niet degene voor u.

Er komen toch regels ivm dat clubs geen schulden mogen hebben in de UEFA etc. En ja le professeur heeft een diploma economie dusja :p

chamck is geen "topper" das waar maar alles komt wel in orde (vermaelen was dat ook niet, 1ste seizoen direct in team van het jaar etc ) .
En het geen droogte worden zoals bij Liverpool.
Barca heeft van 99 - 2004 ook geen landstitels gepakt.
En chamakh zal wel het verschil kunnen maken tegen de toppers want hij is sterk en heel goed met de kop. Wat ervoor gaat zorgen dat die ballen van de flank iemand gaan hebben die er tegen gaat kunnen koppen.


Gavin zei:
Komt altijd terug hier he, zoals alles. Hoeveel keer hebben we hier al niet gezaagd over de uitgaven van Barcelona en Real hier? Hoeveel keer hebt gij al niet irritant zitten zagen tegen Marsu of Steve?

Dus irritant voor u, ongetwijfeld. Overdreven ook, maar dat zei ik zelf al, dat is ook maar om het overdreven bewieroken van Arsenal zelf wat te counteren. Hilarisch en overbodig, ook voor u waarschijnlijk, maar ik wacht hier nog altijd op wat weerwerk. Verder dan 'ze spelen toch mooi voetbal?' en 'jomma, geen schulden he makker' geraken we meestal niet. Ik vermoed dan ook dat daar het irritante voor u ligt. Van het moment dat Arsenal afstapt van hun huidig gedoe, ben ik misschien weer terug gewonnen, hoewel ik vrees dat dat Arsenal van vroeger niet meer zal terugkomen en dat draait niet enkel om voetbal.

Ik zal ze tot dan gerust laten. :p

Is dat niet belangrijk dat ze aantrekkelijk voetbal spelen? Ze halen ook nog deftige resultaten, voorbije jaren juist iets tekort gekomen of wat pech gehad. Met nog paar versterkingen in de ploeg in de diepte zijn ze meer dan goed genoeg om mee te dingen voor de titel etc. En dat zonder de club tot achter de oren in de schulden te steken (chelsea , man u liverpool) Dat sprrokje blijft voor die ploegen niet duren. Wat wenger doet is toekomst gericht hoe kun je daar zo minachtend tegenover staan?
Kijk naar Arsenal voor wenger en erna dat zegt al meer dan voldoende.

|steven|

Legacy Member
Gavin zei:
Hoeveel keer hebt gij al niet irritant zitten zagen tegen Marsu of Steve?
Lekker kortzichtig Gavin. Ik had meer niveau verwacht. Welke meerwaarde dat had aan uw post is mij een raadsel.

Gavin zei:
Dus irritant voor u, ongetwijfeld. Overdreven ook, maar dat zei ik zelf al, dat is ook maar om het overdreven bewieroken van Arsenal zelf wat te counteren. Hilarisch en overbodig, ook voor u waarschijnlijk, maar ik wacht hier nog altijd op wat weerwerk. Verder dan 'ze spelen toch mooi voetbal?' en 'jomma, geen schulden he makker' geraken we meestal niet. Ik vermoed dan ook dat daar het irritante voor u ligt. Van het moment dat Arsenal afstapt van hun huidig gedoe, ben ik misschien weer terug gewonnen, hoewel ik vrees dat dat Arsenal van vroeger niet meer zal terugkomen en dat draait niet enkel om voetbal.

Ik zal ze tot dan gerust laten. :p
Het valt gewoon zo heel erg op dat je het niet hebt voor Arsenal. En oké, dat mag, ieder zijn mening. Maar het begint wel zeer afgezaagd te klinken. Je hebt je punt al ontelbare keren gemaakt. Of andere forummembers daar mee akkoord gaan of niet of tegenargumenten gebruiken of niet is totaal niet aan de orde. Je hebt gewoon alles al x aantal keren neergepost, met en zonder te overdrijven. We get it Gavin, al heel lang...

Maar ach ja, Barca-lover, doe gerust verder. Wie ben ik om u te doen stoppen...
Als je daar voldoening van hebt, doe dan maar verder hé.

Mako

Legacy Member
Gavin zei:
Komt altijd terug hier he, zoals alles. Hoeveel keer hebben we hier al niet gezaagd over de uitgaven van Barcelona en Real hier? Hoeveel keer hebt gij al niet irritant zitten zagen tegen Marsu of Steve?

Dus irritant voor u, ongetwijfeld. Overdreven ook, maar dat zei ik zelf al, dat is ook maar om het overdreven bewieroken van Arsenal zelf wat te counteren. Hilarisch en overbodig, ook voor u waarschijnlijk, maar ik wacht hier nog altijd op wat weerwerk. Verder dan 'ze spelen toch mooi voetbal?' en 'jomma, geen schulden he makker' geraken we meestal niet. Ik vermoed dan ook dat daar het irritante voor u ligt. Van het moment dat Arsenal afstapt van hun huidig gedoe, ben ik misschien weer terug gewonnen, hoewel ik vrees dat dat Arsenal van vroeger niet meer zal terugkomen en dat draait niet enkel om voetbal.

Ik zal ze tot dan gerust laten. :p

Wat bedoelt ge met "het huidige gedoe"?

En hoe kunt ge nu ooit verlangen naar het oude Arsenal? Dat was 1 van de saaiste ploegen in Engeland, nu is het altijd een plezier om Arsenal te zien spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan