Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sluw? Wacht maar tot op het WK, dan zit hij misschien een kleine maand dagelijks samen met acht Barcelonaspelers.tommy_vercetti zei:Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Barca won't break bank for Fab
zo gaan ze geen deal kunnen maken op deze manier.
Barca is het sluw aan het spelen. Verschillende barca spelers laten pleiten voor dat fab naar barca komt.
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Puyol makes plea to Cesc
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Xavi makes Cesc appeal
In ieder geval ze zullen toch een portefeuille mogen bovenhalen zenne![]()

Gavin zei:Sluw? Wacht maar tot op het WK, dan zit hij misschien een kleine maand dagelijks samen met acht Barcelonaspelers.
"zo gaan ze geen deal kunnen maken op deze manier."
We hebben tijd. Het belangrijkste is gebeurd: de speler die al zevenjaar bij een ploeg speelt en onder zijn 'tweede vader' uitgegroeid is tot kapitein, heeft zelf het startsein van de transfer gegeven.
En wat gaat die doen na deze zomer? Gewoon terugkeren naar Arsenal zonder dat er iets gebeurd is? Terug naar hetzelfde project? Ik zie Arsene geen transfers doen die Fabregas wilt zenne. Chamakh is weer een zoveelste toevoeging aan de koopjeslijst. De transfer rond Fabregas toont gewoon wat er scheelt: Fabregas op wat, 60-70-80 miljoen? Maar hem dan wel omringen met alles dat je in de Wibra of de Zeeman vindt aan halve prijs.

Kijk eens van waar Arsenal komt:tommy_vercetti zei:Niet overdrijven. Hij wil geen schuldenberg maken voor spelers en dat is goed. Als het stadium afbetaald is binnen enkele jaren is arsenal volledig schuldenvrij. Hoeveel topploegen kunnen dat zeggen?? (Bayern en lyon allen dacht ik)
En voor een zeeman ploeg doen ze het dan toch niet zo slecht.
Een paar kleine dingetjes mankeren nog atm. En chamack is een hele goede aanvulling op het geheel.
Gavin zei:Kijk eens van waar Arsenal komt:
Arsenal F.C. season 2003
Nu komen ze in zowat elke grote match serieus te kort.
Veel topploegen zijn er inderdaad niet die schuldenvrij zijn, dus een pluim voor Arsenal. Alleen ten koste van wat he. Barcelona heeft schulden maar draait zonder verlies bijvoorbeeld. Een club moet gewoon gezond blijven en hun schulden de baas kunnen, waarom zouden die winst moeten maken?
Wibra en Zeeman is uiteraard overdreven, maar als je al blij bent met Chamakh ... Dat zijn types die de ploegen achter u in het veld verslaan maar nietdegenen voor u.
Kzal Arsenal extra goed in het oog houden dit seizoen, met Chamakh en Vermaelen.Manchester United are planning a shock move to sign Joe Cole on a free transfer next month as Chelsea prepare to let him leave for nothing at the end of his contract.
Valencia confirm talks with Manchester City over £25 million David Silva deal
Valencia president Manuel Llorente has confirmed that talks have taken place with Manchester City over the possible £25 million transfer of Spain winger David Silva.
|steven| zei:Dat is nu al de zoveelste keer dat Gavin enorm overdrijft als het gaat over het falen van Arsenal. Het begint zelfs wat hilarisch te worden.
.Ik weet nu niet hoe dat met Arsenal zit maar kootp ge u als aandeelhouder niet in tegen een bepaald bedrag en hoopt ge dat minstens terug te cashen als ge uw aandelen verkoopt? Hangtwaffel zei:Een voetbalclub is toch een bedrijf met aandeelhouders etc. Willen die dan geen winst zien? (just asking)
Neeje, goede transfer, daar niet van. Maar toch geen wereldspits. Dus waar eentje uit dezelfde poel waar ze de meeste van hun spelers halen.exo zei:Ik denk dat Gavin Chamakh niet echt van 'nabij' gevolgd heeft, want je slaat de bal hier toch behoorlijk mis over Chamakh. Of je drukt je volledig verkeerd uit.
Arsenal is inderdaad vrij hilarisch geworden. en zeggen dat ik hun nog zo leuk vond met Bergkamp en co.|steven| zei:Dat is nu al de zoveelste keer dat Gavin enorm overdrijft als het gaat over het falen van Arsenal. Het begint zelfs wat hilarisch te worden.
Het ging over uw hilarische en steeds herhalende, zelfs wat overbodige minachtende houding tov Arsenal. We weten het ondertussen wel wat je van Arsenal vindt.Gavin zei:Arsenal is inderdaad vrij hilarisch geworden. en zeggen dat ik hun nog zo leuk vond met Bergkamp en co.
Komt altijd terug hier he, zoals alles. Hoeveel keer hebben we hier al niet gezaagd over de uitgaven van Barcelona en Real hier? Hoeveel keer hebt gij al niet irritant zitten zagen tegen Marsu of Steve?|steven| zei:Het ging over uw hilarische en steeds herhalende, zelfs wat overbodige minachtende houding tov Arsenal. We weten het ondertussen wel wat je van Arsenal vindt.

Zou mij toch verbazen moesten ze die voor 25 miljoen pond (30 miljoen euro of zo?) meekrijgen. Zeker omdat het City is, die zullen altijd meer moeten betalen. (en voor 30 zal Real hem wel meetsjoepen, Silva zal daar wel liever spelen dan bij City)Wesdude zei:En City gaat voor David Silva:
Valencia confirm talks with Manchester City over £25 million David Silva deal - Telegraph
Gavin zei:Kijk eens van waar Arsenal komt:
Arsenal F.C. season 2003
Nu komen ze in zowat elke grote match serieus te kort.
Veel topploegen zijn er inderdaad niet die schuldenvrij zijn, dus een pluim voor Arsenal. Alleen ten koste van wat he. Barcelona heeft schulden maar draait zonder verlies bijvoorbeeld. Een club moet gewoon gezond blijven en hun schulden de baas kunnen, waarom zouden die winst moeten maken?
Wibra en Zeeman is uiteraard overdreven, maar als je al blij bent met Chamakh ... Dat zijn types die de ploegen achter u in het veld verslaan maar niet degene voor u.
Gavin zei:Komt altijd terug hier he, zoals alles. Hoeveel keer hebben we hier al niet gezaagd over de uitgaven van Barcelona en Real hier? Hoeveel keer hebt gij al niet irritant zitten zagen tegen Marsu of Steve?
Dus irritant voor u, ongetwijfeld. Overdreven ook, maar dat zei ik zelf al, dat is ook maar om het overdreven bewieroken van Arsenal zelf wat te counteren. Hilarisch en overbodig, ook voor u waarschijnlijk, maar ik wacht hier nog altijd op wat weerwerk. Verder dan 'ze spelen toch mooi voetbal?' en 'jomma, geen schulden he makker' geraken we meestal niet. Ik vermoed dan ook dat daar het irritante voor u ligt. Van het moment dat Arsenal afstapt van hun huidig gedoe, ben ik misschien weer terug gewonnen, hoewel ik vrees dat dat Arsenal van vroeger niet meer zal terugkomen en dat draait niet enkel om voetbal.
Ik zal ze tot dan gerust laten.![]()
Lekker kortzichtig Gavin. Ik had meer niveau verwacht. Welke meerwaarde dat had aan uw post is mij een raadsel.Gavin zei:Hoeveel keer hebt gij al niet irritant zitten zagen tegen Marsu of Steve?
Het valt gewoon zo heel erg op dat je het niet hebt voor Arsenal. En oké, dat mag, ieder zijn mening. Maar het begint wel zeer afgezaagd te klinken. Je hebt je punt al ontelbare keren gemaakt. Of andere forummembers daar mee akkoord gaan of niet of tegenargumenten gebruiken of niet is totaal niet aan de orde. Je hebt gewoon alles al x aantal keren neergepost, met en zonder te overdrijven. We get it Gavin, al heel lang...Gavin zei:Dus irritant voor u, ongetwijfeld. Overdreven ook, maar dat zei ik zelf al, dat is ook maar om het overdreven bewieroken van Arsenal zelf wat te counteren. Hilarisch en overbodig, ook voor u waarschijnlijk, maar ik wacht hier nog altijd op wat weerwerk. Verder dan 'ze spelen toch mooi voetbal?' en 'jomma, geen schulden he makker' geraken we meestal niet. Ik vermoed dan ook dat daar het irritante voor u ligt. Van het moment dat Arsenal afstapt van hun huidig gedoe, ben ik misschien weer terug gewonnen, hoewel ik vrees dat dat Arsenal van vroeger niet meer zal terugkomen en dat draait niet enkel om voetbal.
Ik zal ze tot dan gerust laten.![]()
Gavin zei:Komt altijd terug hier he, zoals alles. Hoeveel keer hebben we hier al niet gezaagd over de uitgaven van Barcelona en Real hier? Hoeveel keer hebt gij al niet irritant zitten zagen tegen Marsu of Steve?
Dus irritant voor u, ongetwijfeld. Overdreven ook, maar dat zei ik zelf al, dat is ook maar om het overdreven bewieroken van Arsenal zelf wat te counteren. Hilarisch en overbodig, ook voor u waarschijnlijk, maar ik wacht hier nog altijd op wat weerwerk. Verder dan 'ze spelen toch mooi voetbal?' en 'jomma, geen schulden he makker' geraken we meestal niet. Ik vermoed dan ook dat daar het irritante voor u ligt. Van het moment dat Arsenal afstapt van hun huidig gedoe, ben ik misschien weer terug gewonnen, hoewel ik vrees dat dat Arsenal van vroeger niet meer zal terugkomen en dat draait niet enkel om voetbal.
Ik zal ze tot dan gerust laten.![]()