ImpulseEEE
Legacy Member
The Black Mamba zei:Yaya mag gerust naar Arsenal gaan. Ik vind dat een schitterende speler.
Awel Yaya en 35 Milj , is da ni mooi
?Moest Ibra naar AC milan gaan passen xavi en fab perfect int midden
Valdes
Alves - Puyol - Pique - Abidal/Maxwell
Busquets
Xavi Fab
Messi Iniesta
Villa
Dreamteam tbh






