Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ImpulseEEE

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Yaya mag gerust naar Arsenal gaan. Ik vind dat een schitterende speler.



Awel Yaya en 35 Milj , is da ni mooi :p ?


Moest Ibra naar AC milan gaan passen xavi en fab perfect int midden

Valdes
Alves - Puyol - Pique - Abidal/Maxwell
Busquets
Xavi Fab

Messi Iniesta

Villa


Dreamteam tbh :p

mp4me

Legacy Member
L@dyk!ll3r zei:
Awel Yaya en 35 Milj , is da ni mooi :p ?


Moest Ibra naar AC milan gaan passen xavi en fab perfect int midden

Valdes
Alves - Puyol - Pique - Abidal/Maxwell
Busquets
Xavi Fab

Messi Iniesta

Villa


Dreamteam tbh :p

Het is hier al veel gezegd maar Iniesta speelt altijd zijn slechtste matchen op de flank...

exo

Legacy Member
Kzou volgend seizoen Pedro meer en meer in de ploeg brengen, die knul kan echt een positieve meerwaarde gaan betekenen voor Barcelona. Bojan zou ik eventueel uitlenen of Pep moest echt veel gaan roteren.

GodLikeBE

Legacy Member
Bojan niet uitlenen aub. Zou een goeie stand-in voor Villa zijn. Bojan is goed, maar nog niet goed genoeg voor 60 matchen per seizoen te spelen. Binnen een paar jaren wel. Laat hem nog ff rijpen dus. Heb ergens gelezen dat Barcelona interesse heeft in Diarra (Bordeaux) en Sissokho (Toulouse) MOEST Yaya Touré vertrekken.

exo

Legacy Member
Als hij moet rijpen zou ik hem juist WEL een jaartje uitlenen om hem het daarop volgende seizoen meer en meer in de ploeg te brengen, vergeet niet dat Ibra er op dit moment ook nog rondloopt en die gaat helemaal geen 3de viool willen zijn.

GodLikeBE

Legacy Member
Sorry, maar Bojan zal heus wel spelen volgend seizoen. En niet maar 5 matchkes. Laat Bojan maar bij Barcelona. Barça wou hem niet betrekken bij deal van Villa enzo. We weten wel allemaal waarom. Barcelona kan Bojan goed gebruiken. En inderdaad, Ibra zal altijd willen spelen. En hij gaat wel veel spelen denk ik. Met Messi achter de spitsen. Maar Bojan moet echt blijven. Als één van de 2 spitsen geblesseerd is of minder goed speelt dan verwacht (Ibra vorig seizoen) zou Bojan perfect die rol op hem kunnen nemen en zal hij heus wel wat wedstrijden gaan spelen.


Messi
Villa Ibra

=> stand-in : Bojan

John Doe

Legacy Member
Messi gaat echt niet opeens achter de spitsen spelen, tis fifa niet he. Barcelona gaat gewoon in een 4-3-3 blijven spelen met wisselwerking.

Gavin

Legacy Member
The Black Mamba zei:
45 miljoen + Yaya :p
:lol:

Komaan zeg. :p
exo zei:
Kzou volgend seizoen Pedro meer en meer in de ploeg brengen, die knul kan echt een positieve meerwaarde gaan betekenen voor Barcelona. Bojan zou ik eventueel uitlenen of Pep moest echt veel gaan roteren.
...

Pedro heeft meer gespeeld dan Ibrahimovic?

Bojan moet niet uitgeleend worden.

GodLikeBE

Legacy Member
Misschien heb ik het verkeerd verwoord, maar ik DENK dat ze zo gaan spelen. Sorry als het niet zo duidelijk was. Maar Villa en Ibra tesamen in de spits... =dodelijk. Guardiola zal deze aanval zeker eens uitproberen en ik denk dat hij er tevreden over zal zijn. En Messi op die positie kan ook wel leuk worden. Pepke zal zoals jullie zeggen veel uitproberen dus wrm dit niet? En btw, ik heb wel genoeg verstand van voetbal om te weten dat Fifa een computerspelleke is. ;)

The Black Mamba

Legacy Member
Fifa is wel de internationale organisatie voor de sport voetbal hé :tongue:

GodLikeBE

Legacy Member
oooooohhh!!!! sorry, wist ik niet!!! :ironic:

ik dacht dat het alleen een spelleke was. :rofl::rofl::rofl:

voor mensen die het niet weten: 'ik was sarcastisch'

MrBrightside

Legacy Member
exo zei:
Als hij moet rijpen zou ik hem juist WEL een jaartje uitlenen om hem het daarop volgende seizoen meer en meer in de ploeg te brengen, vergeet niet dat Ibra er op dit moment ook nog rondloopt en die gaat helemaal geen 3de viool willen zijn.

Hij mag bij ons in Brussel wel komen spelen hoor.. :bow:

Maar Bojan blijft sowieso, stel u voor dat Villa of Ibra geblesseerd raken of een speler is uit vorm. Dan smijt je hem er toch meteen op!

Dinsdagland

Legacy Member
Fabio Capello has said will clarify his situation with the England FA “in two days. I have not spoken with anyone from Inter.”
Capello was publicly named by Nerazzurri President Massimo Moratti as one of the prime candidates to replace Jose Mourinho next season.

He will hold talks with new England chairman Sir David Richards tomorrow, but for the moment he would be freed from his contract for just £4m.

“I always say the same things,” said Capello after a 2-1 friendly win over Japan.

“My name is always in the newspapers. My name has been on the radio. But I can't say anything about it. I have not spoken with anyone from Inter.

“I spoke with the first chairman, Lord Triesman. Now I wait to speak to the other one. I need to speak with the new chairman of Club England, Sir David Richards.

“The situation will be clear in two days when I will have spoken with Sir David Richards. I shook the hand of Lord Triesman but I have not written anything.”

Football Italia
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan