Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
:lol:

Eto'o naar Real ... en hier nog proberen te manouvreren zodat het waar kan zijn. :lol:

exo

Legacy Member
Als ze dan toch perse ne spits willen van Inter dat ze dan Diego Milito halen hé. Dat is toch nog net een klasse hoger dan Samuelletje.

-Steve-

Legacy Member
Roald zei:
Real Madrid heeft hem wel naar Europa gehaald op z'n 16e, dus het zou een terug keer kunnen zijn, hoewel hij daar niet echt veel gespeeld heeft. En idd, met dat ze hem eigenlijk gewoon buiten wilde bij Barca, zal hij er wellicht niet meer zoveel belang aan hechten dat hij daar vrij mooie jaren heeft doorgemaakt.

YouTube - Sammi Eto'o Madrid Cabron

Eto'o haat Real en alles wat daar mee te maken heeft.

|steven|

Legacy Member
Jermaine Beckford van Leeds United naar Everton. Ik ben eens benieuwd wat die in de Premier League kan. In League One was die wel zeer belangrijk voor Leeds.

Truman'

Legacy Member
Het feit dat hij ooit al bij real gespeeld heeft maakt het voor mij ook mogelijk, maar dit is gewoon riool,aandachts,zever journalistiek.

Didierke10

Legacy Member
NemesisBE zei:
Darijo Srna, de held van Shakthar, geniale speler eigelijk. Kan zowel rechtsback als rechtse flank aan en is gewoon een steengoede voetballer die er altijd voor gaat.

Die dwijlt gewoon gans de flank af. Ik vind het ook een steengoede speler met een goede cross in de benen en met Bosingwa die dikwijls geblesseerd is kunnen ze versterking voor de rechtsback gebruiken ook al heb je dan Ivanovic lopen.

Tsommy

Legacy Member
L@dyk!ll3r zei:

35 m + Yaya en tis in kannen en kruiken voor mij :D

die 35 + 35 die al beschikbaar is = 70

gourcuff als vervanger van Fabregas (20 +/- )
Joe cole free transfer (msn wil hij in london blijven hé :D )
Een deftige verdediger (+/- 10 a 15m)
en een topkeeper (10 - 15 m)
= 50 miljoen gespendeerd aan transfers dan en is er nog over.
en yaya door de deal met fab en chamack on the free :D

dat zou van mij mogen gebeuren

ImpulseEEE

Legacy Member
Awel mailde gij het door naar meneer wenger :D ? dan kan da vanavond nog getekend worden :p

mtm

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
35 m + Yaya en tis in kannen en kruiken voor mij :D

die 35 + 35 die al beschikbaar is = 70

gourcuff als vervanger van Fabregas (20 +/- )
Joe cole free transfer (msn wil hij in london blijven hé :D )
Een deftige verdediger (+/- 10 a 15m)
en een topkeeper (10 - 15 m)
= 50 miljoen gespendeerd aan transfers dan en is er nog over.
en yaya door de deal met fab en chamack on the free :D

dat zou van mij mogen gebeuren

Als het allemaal zo makkelijk zou zijn...

En ik heb er een hekel aan als spelers hun naam verkeerd gespeld wordt. Naar mijn weten is zijn naam nog steeds Chamakh, Tommy Komkommeretti.

Tsommy

Legacy Member
mTm zei:
Als het allemaal zo makkelijk zou zijn...

En ik heb er een hekel aan als spelers hun naam verkeerd gespeld wordt. Naar mijn weten is zijn naam nog steeds Chamakh, Tommy Komkommeretti.


btw heb ik gezegd dat het zo gaat zijn? Ik geef mijn mening want daar gaat het om op een forum of niet soms?
proficiat en ik heb een hekel aan kommaneukers als jou.
Who the F cares.

ImpulseEEE

Legacy Member
Hihi , juist fabregas op fm2010 gekocht , maar heeft mij 75 milj gekost :( arsenal wou hem niet laten gaan voor 60 of 70 :s

Laten we hopen da het nu int echt ook gebeurt :D

mtm

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
btw heb ik gezegd dat het zo gaat zijn? Ik geef mijn mening want daar gaat het om op een forum of niet soms?
proficiat en ik heb een hekel aan kommaneukers als jou.
Who the F cares.

Als gij later op het gemeentehuis uwe kleine gaat aangeven moet het toch ook juist zijn, pwat!

Ik heb er trouwens geen probleem mee dat je erop los fantaseert, maar van die loze bedragen erbij plakken...

Tsommy

Legacy Member
mTm zei:
Als gij later op het gemeentehuis uwe kleine gaat aangeven moet het toch ook juist zijn, pwat!

Ik heb er trouwens geen probleem mee dat je erop los fantaseert, maar van die loze bedragen erbij plakken...

ja laten we een forum en voetballers vergelijken met naar het gemeentehuis om een kind aan te geven. Voor mij is er een verschil tussen hier en het leven buiten "forums" .
En als ik daar bedragen bij wil zetten dan is dat toch zo. Je hoeft er niks op te zeggen als je dat niet wilt. Want erg relevant was je comment niet. ;)

Tuowe

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
ja laten we een forum en voetballers vergelijken met naar het gemeentehuis om een kind aan te geven. Voor mij is er een verschil tussen hier en het leven buiten "forums" .
En als ik daar bedragen bij wil zetten dan is dat toch zo. Je hoeft er niks op te zeggen als je dat niet wilt. Want erg relevant was je comment niet. ;)
²

Romelus

Legacy Member
Maradona heeft zijn kandidatuur opgestuurd naar Moratti, maar die heeft vriendelijk bedankt.

:rofl:

(bron: Gazzetta + SportMediaset)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Maradonna gaat niet in Italië coachen, de fiscus vreet hem daar op.

Romelus

Legacy Member
Capello heeft trouwens neen gezegd, de 3 grootste kandidaten zijn nu: Hiddink, Benitez of Guardiola.

chomo

Legacy Member
Volderke zei:
Capello heeft trouwens neen gezegd, de 3 grootste kandidaten zijn nu: Hiddink, Benitez of Guardiola.

Kdenk niet dat Hiddink een Advocaatje gaat doen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan