Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roald zei:Real Madrid heeft hem wel naar Europa gehaald op z'n 16e, dus het zou een terug keer kunnen zijn, hoewel hij daar niet echt veel gespeeld heeft. En idd, met dat ze hem eigenlijk gewoon buiten wilde bij Barca, zal hij er wellicht niet meer zoveel belang aan hechten dat hij daar vrij mooie jaren heeft doorgemaakt.
NemesisBE zei:Darijo Srna, de held van Shakthar, geniale speler eigelijk. Kan zowel rechtsback als rechtse flank aan en is gewoon een steengoede voetballer die er altijd voor gaat.

L@dyk!ll3r zei:Sky Sports | Football | Transfer Centre | Speculation | Barca still keen on Cesc
Hoop echt dat ze een dees dagen met een akkoord komen![]()

)
tommy_vercetti zei:35 m + Yaya en tis in kannen en kruiken voor mij
die 35 + 35 die al beschikbaar is = 70
gourcuff als vervanger van Fabregas (20 +/- )
Joe cole free transfer (msn wil hij in london blijven hé)
Een deftige verdediger (+/- 10 a 15m)
en een topkeeper (10 - 15 m)
= 50 miljoen gespendeerd aan transfers dan en is er nog over.
en yaya door de deal met fab en chamack on the free![]()
dat zou van mij mogen gebeuren
mTm zei:Als het allemaal zo makkelijk zou zijn...
En ik heb er een hekel aan als spelers hun naam verkeerd gespeld wordt. Naar mijn weten is zijn naam nog steeds Chamakh, Tommy Komkommeretti.
tommy_vercetti zei:btw heb ik gezegd dat het zo gaat zijn? Ik geef mijn mening want daar gaat het om op een forum of niet soms?
proficiat en ik heb een hekel aan kommaneukers als jou.
Who the F cares.
mTm zei:Als gij later op het gemeentehuis uwe kleine gaat aangeven moet het toch ook juist zijn, pwat!
Ik heb er trouwens geen probleem mee dat je erop los fantaseert, maar van die loze bedragen erbij plakken...

²tommy_vercetti zei:ja laten we een forum en voetballers vergelijken met naar het gemeentehuis om een kind aan te geven. Voor mij is er een verschil tussen hier en het leven buiten "forums" .
En als ik daar bedragen bij wil zetten dan is dat toch zo. Je hoeft er niks op te zeggen als je dat niet wilt. Want erg relevant was je comment niet.![]()
Volderke zei:Capello heeft trouwens neen gezegd, de 3 grootste kandidaten zijn nu: Hiddink, Benitez of Guardiola.