Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chomo

Legacy Member
mTm zei:
Liverpool zit al niet te dik in goede wingers, gaan ze er nog eentje verkopen ook...

Chelsea set to free Joe Cole and go after Yossi Benayoun | Football | The Guardian

Dan moeten ze zelf ook maar proberen om Joe Cole vast te leggen. Wat tekengeld en een goed loon moet er toch vanaf kunnen? (FM-style)

Ksnap wel niet wrom dat daar nu nog altijd een akkoord is met Joe Cole ze, kzie die liever niet gaan. Hijs wel vaak geblesseerd geweest de vorige seizoenen maar hij is en blijft een klassespeler.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_6182007,00.html $

Ken Srna eigenlijk niet zo goed, goeie speler?

mtm

Legacy Member
Ik snap de interesse van Chelsea voor Benayoun al niet goed. Op links gaat die Malouda er niet uit spelen en daar is ook nog Zhirkov als back-up. Op rechts speelt Anelka en Joe Cole is toch ook beter als Benayoun vind ik.

Wij kunnen hem beter gebruiken als jullie, dus om hem dan te verkopen... Dan blijft Liverpool over met tweederangs-wingers want enkel Babel, Kuyt, Maxi en El Zhar lijken te blijven. Aurelio(kan op links als winger worden ingezet maar is blessuregevoelig en heeft niet bijgetekend) en Riera(ruzie met Rafa en wil vertrekken) gaan al zeker weg. Van degene die blijven is enkel Maxi degelijk. Babel wil ik nog wat tijd geven en Kuyt is in se een spits. Dan heeft de club al weinig geld om versterkingen binnen te halen, dan gaan ze nog een winger verkopen die ze goed kunnen gebruiken. Ik las ergens dat ze met een bod van 6 miljoen pond tevreden zijn. Zegt genoeg ...

Romelus

Legacy Member
Inter wil Sagna (Arsenal) en Ashley Cole om het eventuele vertrek van Maicon op te vangen.

Dinsdagland

Legacy Member
Bij Inter wordt er momenteel toch op niemand geboden, tot er een nieuwe trainer is aangesteld.

massief

Legacy Member
chomo zei:
Ksnap wel niet wrom dat daar nu nog altijd een akkoord is met Joe Cole ze, kzie die liever niet gaan. Hijs wel vaak geblesseerd geweest de vorige seizoenen maar hij is en blijft een klassespeler.

Sky Sports | Football News | Premier League | Chelsea | Srna hints at Chelsea offer $

Ken Srna eigenlijk niet zo goed, goeie speler?

Ja! Net als Zirkov geweldig op de flank, 'k khad voor allebei een boontje sinds de laatste WK/EK's, dus dat Srna maar weg blijft bij Chelsea...

NemesisBE

Legacy Member
chomo zei:
Ksnap wel niet wrom dat daar nu nog altijd een akkoord is met Joe Cole ze, kzie die liever niet gaan. Hijs wel vaak geblesseerd geweest de vorige seizoenen maar hij is en blijft een klassespeler.

Sky Sports | Football News | Premier League | Chelsea | Srna hints at Chelsea offer $

Ken Srna eigenlijk niet zo goed, goeie speler?

Darijo Srna, de held van Shakthar, geniale speler eigelijk. Kan zowel rechtsback als rechtse flank aan en is gewoon een steengoede voetballer die er altijd voor gaat.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Cole bij United zou schitterend zijn voor Man U, ook al is centraal eigenlijk meer nood voor een injectie. Alhoewel, Giggs zal stilletjesaan wel aan het einde van zijn Latijn zijn, dan hebben ze al iemand om mee dat gat op te vangen.

Zou Cole misschien achter Rooney kunnen spelen? En dan bedoel ik écht deftig, een soort beweeglijke nr. 10.

iceman1604

Legacy Member
Didierke10 zei:
Chelsea wil een einde maken aan de speculaties en Jack Rodwell zo snel mogelijk daadwerkelijk inlijven. De Londenaren worden al enige tijd in verband gebracht met de negentienjarige middenvelder van Everton, maar tot op heden bleef het echter bij geruchten. Inmiddels zouden The Blues een bod van achttien miljoen euro hebben gedaan op de talentvolle tiener. Of Everton akkoord gaat, moet de komende dagen blijken. (The Observer)

Bron: Voetbalzone - Meepraten over voetbal.

Witsel als opvolger? Is daar nu toch al een paar keer geciteerd...
Of het budget gebruiken voor Mbokani, die daar blijkbaar bovenaan de verlanglijst staat?

Het is allesinds duidelijk dat Marouane Fellaini daar een paar goeie woordjes geplaceerd heeft...

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik denk niet dat Eto'o dat zou doen, na zijn mooie jaren bij Barcelona.

Truman'

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik denk niet dat Eto'o dat zou doen, na zijn mooie jaren bij Barcelona.

Diezelfde ploeg heeft hum wel in mijn ogen bij het vuil gezet. En geld is het enige wat bij sommige telt.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik denk niet dat Eto'o dat zou doen, na zijn mooie jaren bij Barcelona.

Real was wel de ploeg die hem naar Europa haalde. Op zich geen verkeerde keuze. Kan bewijzen dat zowel Real als Barca mis waren, toen ze beslisten om hem te laten vertrekken. Kent bovendien de club, de trainer en de liga...

Roald

Legacy Member
L@dyk!ll3r zei:
Real Madrid heeft hem wel naar Europa gehaald op z'n 16e, dus het zou een terug keer kunnen zijn, hoewel hij daar niet echt veel gespeeld heeft. En idd, met dat ze hem eigenlijk gewoon buiten wilde bij Barca, zal hij er wellicht niet meer zoveel belang aan hechten dat hij daar vrij mooie jaren heeft doorgemaakt.

ImpulseEEE

Legacy Member
Ow , dat hij naar europa is gehaald door real wist ik niet :D


Samuel Eto'o sluit een terugkeer naar Real Madrid komend seizoen niet uit. Vorige zomer verruilde de Kameroener Barcelona voor Inter Milan.

Toen ik het gepost heb stond daar :


Samuel Eto'o sluit een terugkeer naar Real Madrid komend seizoen niet uit. Vorige zomer verruilde de Kameroener Real voor Inter Milan.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Mujahedine zei:
Real was wel de ploeg die hem naar Europa haalde. Op zich geen verkeerde keuze. Kan bewijzen dat zowel Real als Barca mis waren, toen ze beslisten om hem te laten vertrekken. Kent bovendien de club, de trainer en de liga...

Kdenk dat Real hem iets kutter heeft behandeld door hem 0 vertrouwen te geven en dan te dumpen bij Mallorca(?)? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan