Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
John Doe zei:
@Gavin

De inkomsten van de Champions League zouden die transfersom mogelijk wel kunnen dekken.
Interessant, niet aan gedacht.

Maar ze hadden €50 miljoen tegen juni nodig, dacht ik. Zigic + Villa dus. En dat ging rechtstreeks naar schuldbemiddeling. Als ze Silva nu nog verkopen (en dat lijkt gelijk Villa vorig jaar te worden) zou het kunnen maar zonder toch niet, denk ik.

Valencia zou beter nu een jaartje of twee doorbijten zodat hun stadion er staat en een nieuwe start nemen of ze zitten weer in hetzelfde straatje, Champions League of niet.

mtm

Legacy Member
Wel vervelend dat al die Barcelona-spelers één voor één Fabregas praktisch persoonlijk naar Camp Nou zijn aan het halen. Xavi is al opnieuw aan de beurt ...

Tsommy

Legacy Member
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Xavi expects Cesc switch

1322 BST: Bordeaux midfielder Yoann Gourcuff would prefer a move to Arsenal, despite Lyon's willingness to meet the £21m release clause in his contract.
Full story: goal.com

Kweet ni hoe betrouwbaar goal.com is.
maar als fab weggaat zie ik liefst gourcuff in de plaats. Geen slechte vervanging dan iets directer in spel dan fab en durft ook te schieten als de kans zich voordoet. Iets wat arsenal soms wat te lang mee wacht.
Gebeurd veel dat ik naar een match aant kijken ben dat er zich regelmatig schietkansen voordoen maardat ze toch nog blijven passen.

mTm zei:
Wel vervelend dat al die Barcelona-spelers één voor één Fabregas praktisch persoonlijk naar Camp Nou zijn aan het halen. Xavi is al opnieuw aan de beurt ...

das hoedat barca de transfer wilt doen zkr. Ze zullen in ieder geval genoeg mogen betalen denk ik :D
Hoplijk is wenger wat slim.

The Black Mamba

Legacy Member
Liverpool staat op het punt de komst van Ever Banega af te ronden. De middenvelder maakt waarschijnlijk voor 9,5 miljoen euro de overstap van Valencia naar de Premier League-club. De Argentijn was de eerste 'aankoop' van Ronald Koeman in zijn weinig succesvolle periode in Mestalla en werd destijds voor twintig miljoen euro van Boca Juniors overgenomen. Banega was afgelopen seizoen een van de betere spelers van Valencia.

Bron: Marca

Onbegrijpelijk :s Of is het niet waar Gavin?

NemesisBE

Legacy Member
Banega verkopen is nog niet zo erg. Er is in Valencia genoeg weelde om dat op te vangen :] Pablo enal kan daar ook uit de voeten.

The Black Mamba

Legacy Member
Ik vind het toch raar. Hij deed het zo slecht nog niet en 20 miljoen betalen en dan 9,5 miljoen verkopen :unsure:

Gavin

Legacy Member
Daar staat wel niets van op Marca of zo hoor.

Het zou kunnen zenne, maar wat een domme zet zou dat zijn.

mtm

Legacy Member
Ik zou het niet erg vinden. Maar het gerucht van Banega was er al langer. De prijs is ook eerder aan de lage kant, zo stom zullen ze bij Valencia toch ook niet zijn.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Aangezien heel de ploeg smeekt voor Cesc en het bestuur hem ook koste wat kost wil, zal Arsenal wel een ferm tegenbodje doen, wat het bod ook mag zijn.

Gavin

Legacy Member
Neen.





"Arsenal captain Cesc Fabregas is under contract with the Club until the summer of 2015. He is a highly valued member of the team and part of our future plans.

"We have followed recent speculation linking Cesc with a move away from the Club but as there has never been any official approach for him, only two informal exchanges, in which we made it abundantly clear that we have no interest in transferring Cesc, we have refrained from publicly passing comment. However, yesterday evening we received an offer from Barcelona for Cesc and in response, we immediately and resolutely told them once again that we have no intention of selling our captain.

"To be clear, we will not make any kind of counterproposal or enter into any discussion. Barcelona have publicly stated that they will respect our position and we expect that they will keep their word."

Truman'

Legacy Member
Gavin zei:
Neen.





"Arsenal captain Cesc Fabregas is under contract with the Club until the summer of 2015. He is a highly valued member of the team and part of our future plans.

"We have followed recent speculation linking Cesc with a move away from the Club but as there has never been any official approach for him, only two informal exchanges, in which we made it abundantly clear that we have no interest in transferring Cesc, we have refrained from publicly passing comment. However, yesterday evening we received an offer from Barcelona for Cesc and in response, we immediately and resolutely told them once again that we have no intention of selling our captain.

"To be clear, we will not make any kind of counterproposal or enter into any discussion. Barcelona have publicly stated that they will respect our position and we expect that they will keep their word."
Jawel godverdomme! :D

"Ik ben er zeker van dat het snel rond zal geraken", zegt Rafael Yuste, de vicevoorzitter. "We gaan niet overhaast te werk, maar we zullen ook niet afgeven!"

Gavin

Legacy Member
Het gaat over een tegenbod van Arsenal zelf, geen nieuw van Barcelona.



Het is gewoon eventjes de spieren laten rollen, denk ik.
"Arsenal reject £29m Fábregas bid and tell Barça to back off" staat op The Guardian.

Dat is dan ook weer een veel te laag bod. Maar daar begin je mee he, het zal wel een beetje omhoog gaan.


Al weet ik niet wanneer Laporta moet aftreden, verkiezingen zijn de dertiende. Die zal toch niet tot de twaalfde mogen transfereren.

Wesdude

Legacy Member
Geruchten dat Joe Cole voor drie jaar getekend heeft bij Arsenal.

Joe Cole 'to join Arsenal on free transfer after signing three-year deal'

Joe Cole could be on the verge of making a shock move from Chelsea to Arsenal on a free transfer after rumours emerged today he has signed a three-year contract at the Emirates Stadium.

Joe Cole 'to join Arsenal on free transfer after signing three-year deal' | Metro.co.uk

Metro.co.uk heb ik wel nog nooit bezocht dus maar weer afwachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan