Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

massief

Legacy Member
wat? :s
das toch vijf uur
Gavin zei:
xpmz5h.jpg

NemesisBE

Legacy Member
eerder 6u58 ofzo :')

ok, er was dus al een volgende pagina :') goedzo Volderke!

Tsommy

Legacy Member
1145 BST: Arsenal captain Cesc Fabregas is examining his legal options in a bid to force through a move to Barcelona. The 23-year-old has considered exploiting Fifa's 'Webster ruling', which states that a player who signed a deal before the age of 28 can buy himself out of the remainder of his contract three years after the deal was signed. However, it would cost Fabregas £28.6m to buy out his £110,000-a-week contract which has five years to run.
goal.com

nt zo betrouwbare site als ik me niet vergis.
Maar als dit waar zou zijn zou wel kut zijn :s
maar 28 m dan voor een topper

Gavin

Legacy Member
1) Goal.com
2) Goal.com
3) Goal.com
4) Waarom zou ie dat nu doen? Dan kan hij even goed al beginnen met publiek te zeggen dat hij nu echt weg wil en een transfer request indienen.
5) Op die manier zou ik een transfer nooit geregeld willen zien.
6) Goal.com

Tsommy

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
1145 BST: Arsenal captain Cesc Fabregas is examining his legal options in a bid to force through a move to Barcelona. The 23-year-old has considered exploiting Fifa's 'Webster ruling', which states that a player who signed a deal before the age of 28 can buy himself out of the remainder of his contract three years after the deal was signed. However, it would cost Fabregas £28.6m to buy out his £110,000-a-week contract which has five years to run.
goal.com

nt zo betrouwbare site als ik me niet vergis.
Maar als dit waar zou zijn zou wel kut zijn :s
maar 28 m dan voor een topper

Gavin zei:
1) Goal.com
2) Goal.com
3) Goal.com
4) Waarom zou ie dat nu doen? Dan kan hij even goed al beginnen met publiek te zeggen dat hij nu echt weg wil en een transfer request indienen.
5) Op die manier zou ik een transfer nooit geregeld willen zien.
6) Goal.com

mtm

Legacy Member
Liverpool FC Statement - Liverpool FC

Liverpool FC today confirmed that Rafael Benitez is to leave the club by mutual consent.

Mr Benitez relinquishes his position as team manager after six years and the Board of Directors would like to place on record their grateful thanks for his services and wish him all the best in his future career.

The Board has now asked Managing Director Christian Purslow, with the assistance of Club Ambassador Kenny Dalglish, to begin a formal search to identify and assess potential candidates for the managerial position.

No timescale has been placed on the process and Liverpool FC will make no further statement until a new manager is appointed.

LFC Chairman Martin Broughton said: "Rafa will forever be part of Liverpool folklore after bringing home the Champions League following the epic final in Istanbul but after a disappointing season both parties felt a fresh start would be best for all concerned.''

Rafael Benitez said: "It is very sad for me to announce that I will no longer be manager of Liverpool FC. I would like to thank all of the staff and players for their efforts.

"I'll always keep in my heart the good times I've had here, the strong and loyal support of the fans in the tough times and the love from Liverpool. I have no words to thank you enough for all these years and I am very proud to say that I was your manager.

"Thank you so much once more and always remember: You'll never walk alone."

Officieel bericht van Liverpool.

NemesisBE

Legacy Member
dan vrees ik dat Benitez nr Inter zal komen.
Nuja, als ie Aquilani en eventueel Torres meepakt, zal ik er niet rouwig om zijn :')

Dinsdagland

Legacy Member
NemesisBE zei:
dan vrees ik dat Benitez nr Inter zal komen.
Nuja, als ie Aquilani en eventueel Torres meepakt, zal ik er niet rouwig om zijn :')

+ Hij krijgt het voordeel van de twijfel dankzij de CL-finale tegen milan.

massief

Legacy Member
NemesisBE zei:
dan vrees ik dat Benitez nr Inter zal komen.
Nuja, als ie Aquilani en eventueel Torres meepakt, zal ik er niet rouwig om zijn :')

Wat moet inter met Torres, ze hebben Eto'o en Miliatie of hoe noemtem
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan