Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
massief zei:


t' zou pijn doen aan de ogen!Cpt. Kablammo zei:Torres bij Chelsea zou ik vreselijk vinden. Die past daar ook helemaal niet, stel u Torres es voor in een Chelsea-kit.
mTm zei:Niet voor niets The Daily Fail. Die zijn het posten niet waard![]()
Wesdude zei:Dat geldt voor 95% van de Engelse kranten toch...

tommy_vercetti zei:hmm op deze manier gaat het niet lukken volgens mij![]()
mTm zei:The Times en The Guardian zijn het lezen waard, voor de rest kijk ik wel naar SkySports.

mTm zei:Ik kan geen Spaans, maar er is dus nog geen deal, zoals zijn manager zei (en te lezen staat op SkySports) ?
City begint zijn middenveld ook te overbevolken. Nochtans kunnen ze daar meer een aanval ingestelde middenvelder gebruiken als een Touré.
Didierke10 zei:Ze hebben daar Barry, De Jong, Vieira (ook al mag die weg zeker?) nog lopen.
Gavin zei:Ik zou dan toch eens naar matchen van Ivoorkust kijken.
NemesisBE zei:maar toch niet bij Barça? Ivoorkust heb ik eigenlijk nog nooit 1 hele match van gezien denk ik, tenzij 4 jaar geleden op het WK.
Dinsdagland zei:Ja, want dit was zeer moeilijk te voorspellen. Elke Italiaanse krant had het toen al geschreven.
Verder als Benitez naar Inter zou komen, zou hij Torres, Mascherano en Kuytwillen meenemen.
Laat die krabber maar zitten.