Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Spijtig dat Inter Rafa niet is komen afkopen bij Liverpool. Dat zou gewoon een dubbele win zijn. Wij kregen dan geld i.p.v. dat we moeten betalen en het was duidelijk dat Rafa's tijd op was.

|nfected

Legacy Member
Nu ook niet overdrijven he mTm :)

Rafa is welkom als hij torres meepakt

Maidrion

Legacy Member
mTm zei:
De eerste deftige naam die tot nu toe vernoemd is. Het tweede deel doet me weer huiveren: Hodgson, O'Neill of fucking Lippi. :wtf:

Zou me wel héél sterk verbazen, lijkt me toch ne club man en hoe zouden de L'pool supporters daar tegenover staan?

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Benitez bij Inter. Bah. Dan mogen ze al een resem van achterlijke transfers verwachten met 1 topper per 8 mongolen ofzo.

NemesisBE

Legacy Member
Bah, Mascherano mag ie in Engeland laten hoor. Kzou het enkel leuk vinden, moest ie Aquilani meepakken tbh. En Torres, why not, maar atm hebben we die toch niet nodig :]
laat aub ook Kyrgiakos/Skrtel en andere peuten daar plz :help:

Dinsdagland

Legacy Member
Benitez zou 10miljoen euro vragen per seizoen, terwijl Inter 6miljoen aanbied. De Italiaanse pers schrijft dat er wellicht morgen een compromis gesloten zal worden. Benitez zou dindsdag al voorgesteld kunnen worden aan de pers. Ik ga hem toch het voordeel van de twijfel geven.

Hup Rafa!

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Die wil 10 miljoen per seizoen? Als dat waar is, dan zou ik als ik Moratti was toch wel een cynisch antwoordje terugsturen.

Blackstone

Legacy Member
Toch straf dat zo'n reteslechte coach in de belangstelling staat (of heeft gestaan) van Valencia, Real, Juve en Inter :unsure:

waffel

Legacy Member
Blackstone zei:
Toch straf dat zo'n reteslechte coach in de belangstelling staat (of heeft gestaan) van Valencia, Real, Juve en Inter :unsure:

Bij Valencia was de Spanjaard het meest succesvol. Daar veroverde hij in 2002 de eerste landstitel voor de club sinds 1971 en in 2004 opnieuw de landstitel en de UEFA Cup. Met Liverpool won hij in 2005 de UEFA Champions League, Europese Supercup en in 2006 de FA Cup. Benitez is na Bob Paisley, Louis van Gaal en José Mourinho de vierde coach die zowel de Champions League als de UEFA Cup wist te winnen.

Da's uw antwoord.

The Black Mamba

Legacy Member
Benitez is geen slechte coach maar een slechte manager.

Dinsdagland

Legacy Member
In Italië is het systeem natuurlijk anders dan in Engeland. Ik denk qua transfers dat hij bij Inter niet zoveel vrijheid zal krijgen.

Cartek

Legacy Member
misschien kan benitez inter nu wel eens aanleren hoe ze over die middenlijn komen.

exo

Legacy Member
|nfected zei:
Nu ook niet overdrijven he mTm :)

Rafa is welkom als hij torres meepakt

Als Milito niet vertrekt is Torres niet nodig...

Aanvallend hebben we dan :

Milito
Eto'o
Balotelli
Pandev
...

Dus wat zou Torres daar nog bij moeten komen doen. Met alle respect voor Torres natuurlijk want ik vind het een geweldige voetballer.

@Cartek
http://goudengids.truvo.be/search/West-Vlaanderen/Psychologen.html

Want ge hebt er precies nog altijd moeite mee hé jongen. :)

NemesisBE

Legacy Member
Cartek zei:
misschien kan benitez inter nu wel eens aanleren hoe ze over die middenlijn komen.

Blauw zwarte ploegen liggen u echt niet he jongen :hug:
liever dat lelijke rood-groen :')

Romelus

Legacy Member
Cartek is gewoon tegen alles wat Italië is, Nemesis.

Z'n goed recht, maar het is een 'beetje' belachelijk aan het worden.

exo

Legacy Member
Volderke zei:
Cartek is gewoon tegen alles wat Italië is, Nemesis.

Z'n goed recht, maar het is een 'beetje' belachelijk aan het worden.

Speelt Club Brugge tegenwoordig ook in de Serie A? :unsure:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Benitez is geen slechte coach maar een slechte manager.

Dit, helemaal juist.

En zijn rotatiesysteem bv was ook gewoonweg vreselijk. De beste spelers moeten spelen, rusten doen ze als het nodig is en/of mogelijk is. Hij is tactisch echt sterk maar zijn transferpolitiek is bij momenten om van te huilen. Crouch, Sissoko, Zenden en dan nog zo paar gefaalde Spanjaarden of Spanjaarden die niet slecht waren maar niet goed genoeg. Of Gonzalez, Voronin, Benayoun (deze valt nog mee op zich)... Babel die hij niet op het goede spoor krijgt of gewoon niet gebruikt, Riera die niet voldoet.

Hij kan resultaten neerzetten, dat staat vast. Maar Gerrard behouden, Torres kopen en Aquilani daarna ook nog aantrekken zijn een paar zeldzame toptransfers/management beslissingen van Benitez. Aquilani heeft hij dan nog vaak laten rotten op de bank. Met deze mooie kern van Inter en een kwalitatieve aanvulling met het beschikbare budget zal het eerste seizoen ongetwijfeld een mooi huwelijk zijn. Maar als ik de kern van Liverpool nu zie, hoop ik dat hij Inter iets ordelijker achterlaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan