Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

John1307

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
2048: Barcelona midfielder Yaya Toure's agent claims the the Ivory Coast international, who has also been linked with Manchester City, could form part of the deal to bring back Cesc Fabregas to the Nou Camp.

"There's a lot of interest in the deal for Toure," Dimitri Seluk told Rac-1.

"Arsene Wenger likes him and Arsenal are interested. "If the conditions are good, everything can be finished soon. He could come into the Cesc deal and Barca and Arsenal are struggling to come to an agreement.

"Everything has changed with City, because they talk a lot but then afterwards they don't appear to be a rich club but rather a bankrupt one."

Vanop BBC/football site (transfer gossip column)

Waarom moet de Yaya weg? Kvind hem een zalige speler en hij is polyvalent. Natuurlijk baseer ik mijn mening enkel op de CL matchen die ik hem heb zien spelen.

Gavin

Legacy Member
Omdat de Yaya weg wil. Hij (en zijn vertegenwoordigende zot) vindt dat hij niet genoeg speelt.

kocabar

Legacy Member
Gavin zei:
Omdat gij hier altijd zever ligt te posten ah ja en al.


Rooney is geen CR. Rooney is Engels.
wat voor u zever mag blijken kan binnenkort uitkomen ... als je de reportage gezien hebt op prime sport ben je mss meer op de hoogte , voor je iemand aanvalt zou je het beter ook gezien hebben die reportage , dan snap je wel dat de kans er in zit dat mourinho hem haalt ... nu , ik word er niet rijker door ik zeg alleen wat ik heb begrepen uit dat intervieuw

beckham was ook engels ... en ook top ...

Gavin

Legacy Member
Beckham was gelijk CR. Playboy, marketingicoon BUITEN het voetbal, andere mentaliteit/levensstijl, ... en die mocht trouwens weg, totaal andere situatie.

Rooney is anders, hoort gij daar iets van buiten het voetbal? Je weet hoe Engelsen zijn: die hun wereld "stopt" aan de Noordzee. Rooney zit nu al bij de grootste ploeg die hij zich kan inbeelden. Die is niet opgegroeid gelijk CR, die zijn idool speelde niet bij Real.

Verder heeft Real bij monde van Perez himself al gezegd genoeg in de aanval te hebben, ze gaan voor verdedigende versterkingen (Maicon/Kolarov/weet ik het) en wat volk op het middenveld (Gerrard/Di Maria/Silva/weet ik het) en daar gaat het eindigen. Budget is een dikke €70 miljoen dit jaar. Hoe gaan ze daarmee iemand weghalen die niet wegwilt en minstens 150% van dat bedrag zal moeten kosten?

Maar ja, het was een reportage op Prime Sport he.

massief

Legacy Member
Weet Ik Het is nog vrij polyvalent blijkbaar (Noord-Koreaans talentje?)
kocabar zei:
beckham was ook engels ... en ook top ...
Rooney krijgt geen schoenen van Fergie naar zijne kop gezwiert.

Tsommy

Legacy Member
massief zei:
Weet Ik Het is nog vrij polyvalent blijkbaar (Noord-Koreaans talentje?)
Rooney krijgt geen schoenen van Fergie naar zijne kop gezwiert.

wat niet is kan nog komen.

waffel

Legacy Member
Amai :) Kheb het wel voor Roma, maar kan Totti niet zo goed zien als karakter :(

MrBrightside

Legacy Member
waffel zei:
Amai :) Kheb het wel voor Roma, maar kan Totti niet zo goed zien als karakter :(

Ik ben ook fan van AS Roma, maar k'heb toch liever Totti dan Adriano :D

Dinsdagland

Legacy Member
Ik zie er wel naar uit om Adriano terug in de Serie A te zien spelen, alleen jammer dat het bij AS Merda is :puke:

waffel

Legacy Member
MrBrightside zei:
Ik ben ook fan van AS Roma, maar k'heb toch liever Totti dan Adriano :D

Ja, Adriano is ook niet bepaald MrBrightside. Maar Totti is verdwaasd door zijn clubliefde. Oké dat is mooi, maar daar kan ik soms niet tegen. Stijnen is daar een mooi voorbeeld van in onze competitie. Adriano heb ik goed gevolgd toen ik voor Inter was (Ibra&Adriano) en dat was toch altijd plezant om naar te kijken ze. Knalleuuuuh

MrBrightside

Legacy Member
Ik weet dat Adriano kan voetballen, maar de laatste jaren is hij alleen in de media gekomen door zijn privéproblemen en niet meer door zijn knappe prestaties. Ik vraag me dus af of hij nog altijd een meerwaarde kan bieden aan AS Roma?!

Dinsdagland

Legacy Member
Als hij in Italië speelt zoals in Brazilië zal hij zeker een toegevoegde waarde geven aan Roma. Zeker i.v.m. Toni.

MrBrightside

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Als hij in Italië speelt zoals in Brazilië zal hij zeker een toegevoegde waarde geven aan Roma. Zeker i.v.m. Toni.

Luca Toni is een apart geval :D Die jongen is er ook maar halverwege ingesmeten.

Ik wil hem eerst terug zien spelen vooraleer ik hem terug zal aanprijzen :) Maar de Adriano in vorm zonder privéproblemen is in mijn ogen wel top..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan