Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
Zie je nu wel wat er gebeurt als je de tag er niet voorzet, mensen geloven je dan niet meer.. :sad:

Gavin

Legacy Member
Dat zou niet moeten als hier niet constant van die zeik gepost werd.


Pedro krijgt ook een contractverlenging tot 2015. Dus dan denk ik dat ongeveer iedereen van de huidige basis van Barcelona vastligt tot 2014-2016. Dos Santos heeft al voor twee jaar getekend, Thiago zou hetzelfde doen de komende week. Ziet er goed uit.

eurowarriors

Legacy Member
'Valencia legt Soldado voor vier jaar vast'
Volgens diverse Spaanse media gaat Valencia zich versterken met aanvaller Roberto Soldado. De Spanjaard komt voor zo'n tien miljoen euro over van Getafe en tekent in Valencia een vierjarig contract.

Mooie aankoop van Valencia, ze volgden hem al langer dan vandaag en ben blij dat ze een degelijke spits hebben aangeworven. Nog een zou niet mis zijn, na het vertrek van Villa EN Zigic.

Gavin

Legacy Member
hazerd zei:
Gai wss wel weg. :)
Ik zou het jammer vinden maar ja, als je ziet dat anderen (die zelfs jonger zijn) wel eens mogen spelen en hij enkel in het voorseizoen dan zal dat niet gauw beteren, vrees ik.

Ook einde contract zeker? Anders misschien nog proberen te mengen in een deal voor Cesc. Ik weet dat ge daar niet tuk op zijt maar moest hij dit jaar niet komen, begint die soap toch weer opnieuw dus ja ...

bardok--

Legacy Member
exo zei:
Kan Zhirkov op die positie niet uit de voeten?

denk dat Zhirkov op heel de linker kant kan spelen, maar die zie ik liever (als A. Cole weggaat) op de LB

misschien Van der Vaart halen om Ballack te vervangen

The Black Mamba

Legacy Member
Ik vrees dat Mourinho Ballack nog wel naar Real Madrid zou durven halen :unsure:

bardok--

Legacy Member
Belleti ook weg
vind ik ook wel spijtig, speelde niet veel maar kon wel op veel plaatsen in gezet worden.
en scoorde wel mooie goals

chomo

Legacy Member
mojo the hobo zei:
Belleti ook weg
vind ik ook wel spijtig, speelde niet veel maar kon wel op veel plaatsen in gezet worden.
en scoorde wel mooie goals

Tis wel precies grote kuis daar op the Bridge, volgens mij gaan ze zwaar aankopen deze zomer, anders zouden ze Ballack n J. Cole wel een contractverlenging gegeven hebben.

massief

Legacy Member
Hannibal zei:
Ballack zie ik wel terug naar Duitsland gaan.

als hij terug gaat naar bayer (ZONDER N) dan krijgt hij wat sympathie van mij, en daar doet hij het tenslotte toch voor, mijn sympathie

BleKKie

Legacy Member
chomo zei:
Tis wel precies grote kuis daar op the Bridge, volgens mij gaan ze zwaar aankopen deze zomer, anders zouden ze Ballack n J. Cole wel een contractverlenging gegeven hebben.

Of 't geld is op, maar dat zal wel niet :p

bardok--

Legacy Member
of de jeugd een kans geven
Matic, Stoch, Sturridge, Kakuta,.... toch allemaal potentieel

van mij mogen ze Van der Vaart en Aguëro/Pato halen

hazerd

Legacy Member
Gavin zei:
Ik zou het jammer vinden maar ja, als je ziet dat anderen (die zelfs jonger zijn) wel eens mogen spelen en hij enkel in het voorseizoen dan zal dat niet gauw beteren, vrees ik.

Ook einde contract zeker? Anders misschien nog proberen te mengen in een deal voor Cesc. Ik weet dat ge daar niet tuk op zijt maar moest hij dit jaar niet komen, begint die soap toch weer opnieuw dus ja ...

Hij zou naar Tottenham gaan heb ik ergens gelezen.
Hop Giovanni achterna :D

mtm

Legacy Member
chomo zei:
Tis wel precies grote kuis daar op the Bridge, volgens mij gaan ze zwaar aankopen deze zomer, anders zouden ze Ballack n J. Cole wel een contractverlenging gegeven hebben.

Over Joe Cole stond een paar dagen geleden toch nog een bericht dat ze hem graag zouden houden. Ik denk dat hij zelf wel een nieuwe uitdaging wou, zeker als ge bij Chelsea zo weinig speelt.

mtm

Legacy Member
29100_126391050726246_118450714853613_190077_4470590_n2-221x480.jpg

MrBrightside

Legacy Member
mTm zei:
http://www.empireofthekop.com/anfield/wp-content/uploads/2010/06/29100_126391050726246_118450714853613_190077_4470590_n2-221x480.jpg

Misschien moet het bestuur van Anderlecht maar eens Spaghetti gaan eten in Engeland, volgens d'Onofrio is het er lekkere pasta.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan