Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het jammer vinden maar ja, als je ziet dat anderen (die zelfs jonger zijn) wel eens mogen spelen en hij enkel in het voorseizoen dan zal dat niet gauw beteren, vrees ik.hazerd zei:Gai wss wel weg.![]()
exo zei:Kan Zhirkov op die positie niet uit de voeten?
mojo the hobo zei:Belleti ook weg
vind ik ook wel spijtig, speelde niet veel maar kon wel op veel plaatsen in gezet worden.
en scoorde wel mooie goals
Hannibal zei:Ballack zie ik wel terug naar Duitsland gaan.
chomo zei:Tis wel precies grote kuis daar op the Bridge, volgens mij gaan ze zwaar aankopen deze zomer, anders zouden ze Ballack n J. Cole wel een contractverlenging gegeven hebben.

Gavin zei:Ik zou het jammer vinden maar ja, als je ziet dat anderen (die zelfs jonger zijn) wel eens mogen spelen en hij enkel in het voorseizoen dan zal dat niet gauw beteren, vrees ik.
Ook einde contract zeker? Anders misschien nog proberen te mengen in een deal voor Cesc. Ik weet dat ge daar niet tuk op zijt maar moest hij dit jaar niet komen, begint die soap toch weer opnieuw dus ja ...

chomo zei:Tis wel precies grote kuis daar op the Bridge, volgens mij gaan ze zwaar aankopen deze zomer, anders zouden ze Ballack n J. Cole wel een contractverlenging gegeven hebben.
mTm zei:http://www.empireofthekop.com/anfield/wp-content/uploads/2010/06/29100_126391050726246_118450714853613_190077_4470590_n2-221x480.jpg
The Black Mamba zei:Ze zijn Mulemo nog vergeten...
