Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mojo the hobo zei:wtf waarom doen die Stoch weg?!
waar zijn ze mee bezig...?
?massief zei:?
Niemand doet Stoch weg, de huur bij Twente was afgelopen en Stoch wou zelf niet verlengen bij Chelsea.

waffel zei:Fenerbace biedt 15miljoen voor Hazard. Wat een tijdsverspilling van Fener...

tommy_vercetti zei:Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Ingla announces Fab dream
anything between 25 - 35 is suitable zegt em
Crazy man. Barca blijft maar gaan elke dag hetzelfde.
Mutlee zei:Bron?![]()
waffel zei:Sportkrant van hln.
Volgens mij maak jij nog meer kans.Mutlee zei:Kans dat Hazard bij ons zou willen komen spelen is even groot aan dat ik bij Real ga spelen ofzo..

Dembele
Fiorentina maakt nu serieus werk van de komst van Moussa Dembélé. Technisch directeur Pantaleo Corvino heeft vrijdag gesproken met de Italiaanse zaakwaarnemer van de AZ-aanvaller, die wil vertrekken uit Alkmaar en daarom een belangenbehartiger uit Zuid-Europa in dienst nam. AZ kan het geld van een transfer goed gebruiken en wacht tot het moment dat Fiorentina zich in Noord-Holland meldt.
(transfergeruchten @ voetbalzone.nl)
Gavin zei:Nog altijd Dembelebelievers hier?![]()
²massief zei:Ik ben een Dembele hoper geworden.
Zijn dat dezelfde verdedigers als Waffel zijn PESspel? Die goal tegen Italië was inderdaad knap, toen zat ik hier ook te juichen.The Black Mamba zei:Dembele in vorm was wel geniaal hoor.
Iemand die zo'n goal maakt , kan voor mij niet veel meer verkeerd doen.