Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
simeo zei:
Ja want de laatste die van ajax kwam, wa was da voor ne brol!

is ne vechter en da missen ze een beetje arsenal "lack steel" gelijk ze in engeland zeggen. Verthongen zou mssn geen slechte keuze kunnen zijn.

The Black Mamba

Legacy Member
Didierke10 zei:
Mij ook niet, dan liever Özil van Werder Bremen.

Je kan gewoonweg niet Özil vergelijken met Bastian.

Schweinsteiger is een héél nuttige speler die gewoon alles doet op het middenveld. Heel vergelijkbaar met Ballack. Die passen naar Özil die doorliep kwamen bijna telkens van hem en waren perfect ingespeeld , dat moet je toch ook gezien hebben als je Özil hebt zien schitteren tegen Australië?

Schweinsteiger zou perfect de rol van Ballack kunnen overnemen bij Chelsea en hij moet er nog steeds 26 (en al meer als 200 wedstrijden bij Bayern en meer als 70 bij Duitsland dus ervaring genoeg) worden. Hij is klaar om onmiddellijk mee te draaien in een ploeg als Chelsea maar ik denk niet dat Bayern hem ooit laat gaan. Het is niet echt een leuke speler om naar te kijken maar o zo belangrijk voor Bayern en Duitsland! Özil is ook een leuke speler maar helemaal nog niet klaar om naar Chelsea te gaan. Hij zal daar toch maar op de bank zitten en zijn tijd verdoen. Laat die maar naar Arsenal gaan (liever hem dan Gourcuff) of nog een jaartje bij Werder Bremen blijven. Hij heeft nog tijd genoeg.

Lahm is een klasbak en een van de beste backs van de wereld. Chelsea zal veel geld op tafel moeten leggen voor hem maar hij is het wel waard denk ik. Hij is ook nog steeds maar 26.

exo

Legacy Member
Idd Bastifantasti is een werkpaard eerste klas. Loopt de gaten dicht en verstuurt de passes. Maakt zelden de actie en een doelpunten machine is het ook niet. Maar deslaniettemin is het gewoon een klasse-speler. Vaak zien mensen die capaciteiten niet.

Alhoewel net z'n statistieken er is op nagekeken en zo slecht scoort hij toch ook niet. 20 doelpunten op dik 70 wedstrijden met de Duitse ploeg is niet slecht.

massief

Legacy Member
Schweinsteiger speelt nu ook lager dan vroeger, en scoort bijgevolg ook iets minder.

mtm

Legacy Member
116379569-739a0a5354b406ee451a67b9ab3f1cdb.4c190a18-scaled.png

Didierke10

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Je kan gewoonweg niet Özil vergelijken met Bastian.

Schweinsteiger is een héél nuttige speler die gewoon alles doet op het middenveld. Heel vergelijkbaar met Ballack. Die passen naar Özil die doorliep kwamen bijna telkens van hem en waren perfect ingespeeld , dat moet je toch ook gezien hebben als je Özil hebt zien schitteren tegen Australië?

Schweinsteiger zou perfect de rol van Ballack kunnen overnemen bij Chelsea en hij moet er nog steeds 26 (en al meer als 200 wedstrijden bij Bayern en meer als 70 bij Duitsland dus ervaring genoeg) worden. Hij is klaar om onmiddellijk mee te draaien in een ploeg als Chelsea maar ik denk niet dat Bayern hem ooit laat gaan. Het is niet echt een leuke speler om naar te kijken maar o zo belangrijk voor Bayern en Duitsland! Özil is ook een leuke speler maar helemaal nog niet klaar om naar Chelsea te gaan. Hij zal daar toch maar op de bank zitten en zijn tijd verdoen. Laat die maar naar Arsenal gaan (liever hem dan Gourcuff) of nog een jaartje bij Werder Bremen blijven. Hij heeft nog tijd genoeg.

Lahm is een klasbak en een van de beste backs van de wereld. Chelsea zal veel geld op tafel moeten leggen voor hem maar hij is het wel waard denk ik. Hij is ook nog steeds maar 26.

We hebben al genoeg werkpaarden bij Chelsea. Creativiteit kunnen we nog gebruiken op ons middenveld en een vervanger voor Joe Cole en hopelijk wordt het niet Benayoun, dan ga ik doodvallen vrees ik.

The Black Mamba

Legacy Member
Didierke10 zei:
We hebben al genoeg werkpaarden bij Chelsea. Creativiteit kunnen we nog gebruiken op ons middenveld en een vervanger voor Joe Cole en hopelijk wordt het niet Benayoun, dan ga ik doodvallen vrees ik.

Das een andere zaak maar als Ancelotti Ballack wil veranderen is Bastion Schweinsteiger de perfecte speler.

Özil kan nog niets gaan doen bij Chelsea , die jongen moet vooral veel spelen. Benayoun is volgens mij ook niet goed genoeg. Di Maria zouden ze wel kunnen gebruiken maar die lijkt naar Real Madrid te gaan.

Joe Cole speelde het voorbije seizoen toch niet zoveel bij Chelsea?

Gavin

Legacy Member
De Yaya waarschijnlijk naar City voor rond de €30 miljoen, wordt al een hele week gesuggereerd zal er ook wel van komen. Lijkt ook het meest logische als een ruil met Arsenal niet doorgaat.

Dinsdagland

Legacy Member
Luca Castellazzi komt van Sampdoria over naar Inter als 2e doelman na Julio César.

mtm

Legacy Member
Ergens volgende week verwacht de media de aanstelling van een nieuwe trainer voor Liverpool. Ondertussen is het al duidelijk dat er één hoofdkandidaat is: Roy Hodgson. Maar moest hij niet willen, dan is Pellegrini de man. Ik hoop dus dat we Hodgson zijn woorden voor waar kunnen nemen, want hij zegt tevreden en gelukkig te zijn bij de Cottagers.

En Gavvers, Goal meldt dat Mascherano Inter links zou laten liggen voor Barcelona. Goal.com ........................... :p

Wilcao

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
is ne vechter en da missen ze een beetje arsenal "lack steel" gelijk ze in engeland zeggen. Verthongen zou mssn geen slechte keuze kunnen zijn.

vertonghen moet nog zeker 1 jaar bij Ajax blijven, want hij maakt nog een paar foutjes die je je niet kunt veroorloven bij Arsenal. Ik denk zeker dat hij in de toekomst het niveau haalt van vermaelen

Didierke10

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Das een andere zaak maar als Ancelotti Ballack wil veranderen is Bastion Schweinsteiger de perfecte speler.

Özil kan nog niets gaan doen bij Chelsea , die jongen moet vooral veel spelen. Benayoun is volgens mij ook niet goed genoeg. Di Maria zouden ze wel kunnen gebruiken maar die lijkt naar Real Madrid te gaan.

Joe Cole speelde het voorbije seizoen toch niet zoveel bij Chelsea?

Is waar, of Anelka of Kalou kreeg de voorkeur boven hem.

Didierke10

Legacy Member
David Silva wordt genoemd bij Chelsea. Hij wil zelf niet naar City gaan.

mtm

Legacy Member
Didierke10 zei:
David Silva wordt genoemd bij Chelsea. Hij wil zelf niet naar City gaan.

Sterke geruchten vandaag dat Silva naar Manchester City zou gaan voor 28-29 miljoen pond. City = :puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan