Didierke10
Legacy Member
chomo zei:Kweetni tbh, Schweinsteiger die heeft mij nooit echt kunnen overtuigen
Mij ook niet, dan liever Özil van Werder Bremen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chomo zei:Kweetni tbh, Schweinsteiger die heeft mij nooit echt kunnen overtuigen
rafiki zei:Neen danku![]()
simeo zei:Ja want de laatste die van ajax kwam, wa was da voor ne brol!
Didierke10 zei:Mij ook niet, dan liever Özil van Werder Bremen.
The Black Mamba zei:Je kan gewoonweg niet Özil vergelijken met Bastian.
Schweinsteiger is een héél nuttige speler die gewoon alles doet op het middenveld. Heel vergelijkbaar met Ballack. Die passen naar Özil die doorliep kwamen bijna telkens van hem en waren perfect ingespeeld , dat moet je toch ook gezien hebben als je Özil hebt zien schitteren tegen Australië?
Schweinsteiger zou perfect de rol van Ballack kunnen overnemen bij Chelsea en hij moet er nog steeds 26 (en al meer als 200 wedstrijden bij Bayern en meer als 70 bij Duitsland dus ervaring genoeg) worden. Hij is klaar om onmiddellijk mee te draaien in een ploeg als Chelsea maar ik denk niet dat Bayern hem ooit laat gaan. Het is niet echt een leuke speler om naar te kijken maar o zo belangrijk voor Bayern en Duitsland! Özil is ook een leuke speler maar helemaal nog niet klaar om naar Chelsea te gaan. Hij zal daar toch maar op de bank zitten en zijn tijd verdoen. Laat die maar naar Arsenal gaan (liever hem dan Gourcuff) of nog een jaartje bij Werder Bremen blijven. Hij heeft nog tijd genoeg.
Lahm is een klasbak en een van de beste backs van de wereld. Chelsea zal veel geld op tafel moeten leggen voor hem maar hij is het wel waard denk ik. Hij is ook nog steeds maar 26.
Didierke10 zei:We hebben al genoeg werkpaarden bij Chelsea. Creativiteit kunnen we nog gebruiken op ons middenveld en een vervanger voor Joe Cole en hopelijk wordt het niet Benayoun, dan ga ik doodvallen vrees ik.

tommy_vercetti zei:is ne vechter en da missen ze een beetje arsenal "lack steel" gelijk ze in engeland zeggen. Verthongen zou mssn geen slechte keuze kunnen zijn.
The Black Mamba zei:Das een andere zaak maar als Ancelotti Ballack wil veranderen is Bastion Schweinsteiger de perfecte speler.
Özil kan nog niets gaan doen bij Chelsea , die jongen moet vooral veel spelen. Benayoun is volgens mij ook niet goed genoeg. Di Maria zouden ze wel kunnen gebruiken maar die lijkt naar Real Madrid te gaan.
Joe Cole speelde het voorbije seizoen toch niet zoveel bij Chelsea?
Kan jij verbanden leggen, ho ho!simeo zei:Ja want de laatste die van ajax kwam, wa was da voor ne brol!

Didierke10 zei:David Silva wordt genoemd bij Chelsea. Hij wil zelf niet naar City gaan.
