Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L@dyk!ll3r zei:FCBarcelona.cat
Cesc deal rond voor 30 juni , ben eens benieuwd
Sky Sports | Football | Transfer Centre | Possible Deal | Barca linked with Mata swoop
Ook mata waarschijnlijk naar Barca...
Gaat toch 1 spits weg moeten denk ik , wss zlatan (ookal vind ik dat ze hem nog een jaartje de kans moeten geven naast villa , maar dan zit je ook nog met bojan en pedro...)
MagiKTimo zei:Joan Laporta confessed that signing Cesc before 30th June is looking complicated.
Dus verwacht maar niets voor 30 juni!!
nuja , dan ist maar na de wereldbeker 
Cpt. Kablammo zei:Cesc, Juan Mata, Villa, Ibra, Messi, Bojan, Pedro, Iniesta, Xavi, Busquets, Piqué, Puyal, Alves, ...
Holy crap.

Cpt. Kablammo zei:Cesc, Juan Mata, Villa, Ibra, Messi, Bojan, Pedro, Iniesta, Xavi, Busquets, Piqué, Puyal, Alves, ...
Holy crap.



mTm zei:Sterke geruchten vandaag dat Silva naar Manchester City zou gaan voor 28-29 miljoen pond. City =![]()
30 juni is de datum waarop Laporta ketsen is, 1 juli is het volledig Rosell.L@dyk!ll3r zei:How , te snel gelezen dannuja , dan ist maar na de wereldbeker
![]()
Vanwaar komt dat? Er is nog niets officieel.MagiKTimo zei:Mata tweede Valencia-spits die naar Barça verkast
Juan Manuel Mata zal de volgende vijf seizoenen voor Barcelona uitkomen. De 22-jarige international komt over van Valencia en zou twintig miljoen euro gekost hebben.
Officieel dus!! Man man man, wat een weelde.![]()

+ en maak mij nu maar de populairste Catalaanse politicus ooitGavin zei:30 juni is de datum waarop Laporta ketsen is, 1 juli is het volledig Rosell.
Dat artikel van complicated voor 30 juni is dus eigenlijk: "ik heb Villa gekocht en zowat het hele team een nieuw contract gegeven (en de volgende prijzen met dit team zijn dus ook nog van mij!!!!) maar Cesc is niet gelukt."
Gavin zei:Vanwaar komt dat? Er is nog niets officieel.![]()
Eentje van deze nacht.MagiKTimo zei:El Barcelona ficha a Mata por 20 millones - MARCA.com
Marca o.a.
Voorstelling kan uiteraard pas na het wk. Nu maar hopen dat Touré nog blijft.
Er zal wel iets van aan zijn natuurlijk. (en twintig miljoen valt nog zeer goed mee moest het waar zijn)Gavin zei:Eentje van deze nacht.
Tien uur later:
Marca.com
Niet officieel he.Er zal wel iets van aan zijn natuurlijk. (en twintig miljoen valt nog zeer goed mee moest het waar zijn)
. 
Contec zei:Puyal wie is dat weer?
![]()