Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Cesc, Juan Mata, Villa, Ibra, Messi, Bojan, Pedro, Iniesta, Xavi, Busquets, Piqué, Puyal, Alves, ...

Holy crap.

Magikdekay

Legacy Member
L@dyk!ll3r zei:
FCBarcelona.cat

Cesc deal rond voor 30 juni , ben eens benieuwd :D


Sky Sports | Football | Transfer Centre | Possible Deal | Barca linked with Mata swoop

Ook mata waarschijnlijk naar Barca...

Gaat toch 1 spits weg moeten denk ik , wss zlatan (ookal vind ik dat ze hem nog een jaartje de kans moeten geven naast villa , maar dan zit je ook nog met bojan en pedro...)


Joan Laporta confessed that signing Cesc before 30th June is looking complicated.

Dus verwacht maar niets voor 30 juni!!

ImpulseEEE

Legacy Member
MagiKTimo zei:
Joan Laporta confessed that signing Cesc before 30th June is looking complicated.

Dus verwacht maar niets voor 30 juni!!


How , te snel gelezen dan :D nuja , dan ist maar na de wereldbeker :D

puni

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Cesc, Juan Mata, Villa, Ibra, Messi, Bojan, Pedro, Iniesta, Xavi, Busquets, Piqué, Puyal, Alves, ...

Holy crap.

Nóg meer voetballend vermogen. :love:

mojo jojo

Legacy Member
shitty is voor de mpenza's en de vliegers ja! En voor honden zoals adebasnor,bellamy en bridge, nie voor sympathieke spanjaarden

Magikdekay

Legacy Member
Mata tweede Valencia-spits die naar Barça verkast

Juan Manuel Mata zal de volgende vijf seizoenen voor Barcelona uitkomen. De 22-jarige international komt over van Valencia en zou twingtig miljoen euro gekost hebben.


Officieel dus!! Man man man, wat een weelde. :love::love:

BleKKie

Legacy Member
Dit begint er toch ook een beetje over te gaan hé zeg, koopt anders alle goeie voetballers :p
ik geef er niet om, maar toch :D

Gavin

Legacy Member
L@dyk!ll3r zei:
How , te snel gelezen dan :D nuja , dan ist maar na de wereldbeker :D
30 juni is de datum waarop Laporta ketsen is, 1 juli is het volledig Rosell.

Dat artikel van complicated voor 30 juni is dus eigenlijk: "ik heb Villa gekocht en zowat het hele team een nieuw contract gegeven (en de volgende prijzen met dit team zijn dus ook nog van mij!!!!) maar Cesc is niet gelukt."

MagiKTimo zei:
Mata tweede Valencia-spits die naar Barça verkast

Juan Manuel Mata zal de volgende vijf seizoenen voor Barcelona uitkomen. De 22-jarige international komt over van Valencia en zou twintig miljoen euro gekost hebben.


Officieel dus!! Man man man, wat een weelde. :love::love:
Vanwaar komt dat? Er is nog niets officieel. :p


Er moesten sowieso een paar spelers bijkomen. Barcelona zat eigenlijk al twee jaar met een kleine kern. Henry is dan deze zomer ook nog ketsen ...

massief

Legacy Member
Gavin zei:
30 juni is de datum waarop Laporta ketsen is, 1 juli is het volledig Rosell.

Dat artikel van complicated voor 30 juni is dus eigenlijk: "ik heb Villa gekocht en zowat het hele team een nieuw contract gegeven (en de volgende prijzen met dit team zijn dus ook nog van mij!!!!) maar Cesc is niet gelukt."
+ en maak mij nu maar de populairste Catalaanse politicus ooit

Magikdekay

Legacy Member
Gavin zei:
Eentje van deze nacht.

Tien uur later:
Marca.com

Niet officieel he. :p Er zal wel iets van aan zijn natuurlijk. (en twintig miljoen valt nog zeer goed mee moest het waar zijn)

Muggenzifter :D.

Kweetet dat in de lembeuuurg allemaal wa trager moet gaan, maar alle kranten bevestigen wereldwijd het nieuws, de officiële voorstelling kan uiteraard momenteel niet, maar het lijkt me meer dan logisch dat hij komt ipv Silva.

Zit meer muziek in deze speler en is net dat tikkeltje doelgerichter dan Silva.

John Doe

Legacy Member
Als Mata komt, zit het avontuur in Barcelona voor Ibra er wel definitief op denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan