Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Mss offtopic maar iemand de panna van Mata op training van Spanje gezien bij Albiol? Pijnlijk :p

Omdat ik niet weet hoe ik hier een filmpje neerzet, hier de link

check het WK topic anders even :)

The Black Mamba

Legacy Member
mojo jojo zei:
'k zou toch nooit naar city willen gaan als topspeler met zo'n kwaliteiten. Kans is quasi onmogelijk dat die 1 dezer jaren kampioen worden imo. Mja whatever, beter dan in qatar ofzo gaan spelen zkr

Bij Valencia kon hij ook geen kampioen spelen.

Ik ga toch nog net iets meer naar wedstrijden van City kijken. Nu hebben ze na Kompany nog een geniale speler. Hopelijk halen ze CL :D

mojo jojo

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Bij Valencia kon hij ook geen kampioen spelen.

Ik ga toch nog net iets meer naar wedstrijden van City kijken. Nu hebben ze na Kompany nog een geniale speler. Hopelijk halen ze CL :D

Net daarom dat hij nu wel naar een club moest verhuizen die potentie maakt om kampioen te worden/ europees ver geraken.

eurowarriors

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Bij Valencia kon hij ook geen kampioen spelen.

Ik ga toch nog net iets meer naar wedstrijden van City kijken. Nu hebben ze na Kompany nog een geniale speler. Hopelijk halen ze CL :D

Idd, maar ik vind de stap naar City dan niet echt een stap vooruit, om eerlijk te zijn. Ga dan naar een ploeg die wel potentie heeft om kampioen te spelen. Valencia kon/kan inderdaad bijna niet kampioen spelen, omdat de (tweeledige) concurrentie moordend is.

En over die panna van Mata :crazy: Wow, beste panna ooit, pure klasse. :)

The Black Mamba

Legacy Member
Tuurlijk niet maar na zijn passage bij City zal hij wel genoeg centjes verdiend hebben. Beter daar in de basis dan op de bank bij Chelsea. Hij doet er Valencia ook een plezier mee trouwens want City geeft het meest geld.

eurowarriors

Legacy Member
Dat is wel waar, is geen speler om in Chelsea op de bank te zetten, ben ook blij dat City genoeg geld op tafel legt + evt Santa Cruz. Degelijke speler, zeker nu ze wel wat offensieve spelers nodig hebben.

rafiki

Legacy Member
Ballack terug naar Leverkusen! Ben blij da'k nie meer op die zenne kop moet zien in Engeland ;)

Didierke10

Legacy Member
eurowarriors zei:
Dat is wel waar, is geen speler om in Chelsea op de bank te zetten, ben ook blij dat City genoeg geld op tafel legt + evt Santa Cruz. Degelijke speler, zeker nu ze wel wat offensieve spelers nodig hebben.

Wie zegt dat hij daar op de bank gaat zitten? Chelsea zou een bod gekregen hebben van 12 miljoen euro op Malouda en hij kan in drie jaar bij Zenith Sent-Petersburg 12 miljoen euro op strijken. Cole is ook weg, remember. Ze zouden nu achter Elia zitten heb ik vernomen.

exo

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Bij Valencia kon hij ook geen kampioen spelen.

Ik ga toch nog net iets meer naar wedstrijden van City kijken. Nu hebben ze na Kompany nog een geniale speler. Hopelijk halen ze CL :D

Dat zal dan toch pas voor het seizoen 2011-2012 zijn want City speelt nu toch Europa League? (komend seizoen)

Anywayz, wie speelt er bij Chelsea op de plaats waar Silva post zou kunnen vatten?

eurowarriors

Legacy Member
Didierke10 zei:
Wie zegt dat hij daar op de bank gaat zitten? Chelsea zou een bod gekregen hebben van 12 miljoen euro op Malouda en hij kan in drie jaar bij Zenith Sent-Petersburg 12 miljoen euro op strijken. Cole is ook weg, remember. Ze zouden nu achter Elia zitten heb ik vernomen.

Ik schat de kwaliteiten van Silva hoger in dan die van Malouda, maar zoals ik al zei, ik had het Silva niet nagedaan om naar City te verkassen. Oftewel bleef ik dan nog een jaar in Valencia, oftewel vertrok ik naar Chelsea. Maarja, wie ben ik :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
exo zei:
Hmmz persoonlijk schat ik Silva hoger in als Malouda maar ik volg z'n prestaties bij Chelsea niet wekelijks.

Malouda heeft fysiek meer présence maar in principe kan Silva meer betekenen imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan