nakedbarrel
Legacy Member
Denmilitair zei:damn leeeeeeeeeekker
Jup, vind k de lekkerste panna die ik ooit heb gezien. Reacties van de andere spelers zijn ook wel grappig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denmilitair zei:damn leeeeeeeeeekker

nakedbarrel zei:Mss offtopic maar iemand de panna van Mata op training van Spanje gezien bij Albiol? Pijnlijk
Omdat ik niet weet hoe ik hier een filmpje neerzet, hier de link

NemesisBE zei:check het WK topic anders even![]()
mojo jojo zei:'k zou toch nooit naar city willen gaan als topspeler met zo'n kwaliteiten. Kans is quasi onmogelijk dat die 1 dezer jaren kampioen worden imo. Mja whatever, beter dan in qatar ofzo gaan spelen zkr

The Black Mamba zei:Bij Valencia kon hij ook geen kampioen spelen.
Ik ga toch nog net iets meer naar wedstrijden van City kijken. Nu hebben ze na Kompany nog een geniale speler. Hopelijk halen ze CL![]()
nakedbarrel zei:Ik zei toch misschien off-topic :doh:

The Black Mamba zei:Bij Valencia kon hij ook geen kampioen spelen.
Ik ga toch nog net iets meer naar wedstrijden van City kijken. Nu hebben ze na Kompany nog een geniale speler. Hopelijk halen ze CL![]()
Wow, beste panna ooit, pure klasse. 
simeo zei:² liever hebben dat hij naar Chelsea gaat vind ik ook wat hypocriet
eurowarriors zei:Dat is wel waar, is geen speler om in Chelsea op de bank te zetten, ben ook blij dat City genoeg geld op tafel legt + evt Santa Cruz. Degelijke speler, zeker nu ze wel wat offensieve spelers nodig hebben.
The Black Mamba zei:Bij Valencia kon hij ook geen kampioen spelen.
Ik ga toch nog net iets meer naar wedstrijden van City kijken. Nu hebben ze na Kompany nog een geniale speler. Hopelijk halen ze CL![]()
nakedbarrel zei:Mss offtopic maar iemand de panna van Mata op training van Spanje gezien bij Albiol? Pijnlijk
Omdat ik niet weet hoe ik hier een filmpje neerzet, hier de link
Cpt. Kablammo zei:Malouda, ni?
Didierke10 zei:Wie zegt dat hij daar op de bank gaat zitten? Chelsea zou een bod gekregen hebben van 12 miljoen euro op Malouda en hij kan in drie jaar bij Zenith Sent-Petersburg 12 miljoen euro op strijken. Cole is ook weg, remember. Ze zouden nu achter Elia zitten heb ik vernomen.

exo zei:Hmmz persoonlijk schat ik Silva hoger in als Malouda maar ik volg z'n prestaties bij Chelsea niet wekelijks.