Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eurowarriors

Legacy Member
exo zei:
Mss had Jovanovic dan toch beter bij Valencia getekend. Denk dat de Spaanse competitie hem net iets beter zou gelegen hebben.

Idd, denk ik ook, dan had Jova zeker zijn kans gekregen, maar goed, Ruiz is mss nog een (dure) optie.

eurowarriors

Legacy Member
Idd, las het op teletekst, mooie speler voor Madrid, maar dacht nu echt dat ze geen offensieve spelers meer gingen aantrekken? Ben eens benieuwd wat Mourinho hiermee gaat aanvangen.

chomo

Legacy Member
Van wat ik van Di Maria gezien heb op dit WK vindk hem voorlopig maar zwaar overrated, anderzijds spelen heel wat toppers onder hun niveau, dus ik wacht nog af met een conclusie. Kheb Benfica nooit gevolgd dus weet niet juist hoe hij het daar deed.

Hannibal

Legacy Member
chomo zei:
Van wat ik van Di Maria gezien heb op dit WK vindk hem voorlopig maar zwaar overrated, anderzijds spelen heel wat toppers onder hun niveau, dus ik wacht nog af met een conclusie. Kheb Benfica nooit gevolgd dus weet niet juist hoe hij het daar deed.
In de samenvattingen van Benfica tijdens de Europa League vond ik hem altijd wel een zeer leuke speler om bezig te zien.

Reco_1986

Legacy Member
Mja, Mourinho houdt van zo'n spelers. Als hij wil mag hij Quaresma ook meenemen naar Madrid hoor... :P

Anyway voor Inter is het deze zomer eenvoudig:

Mascherano
Ranocchia
Upgrade voor Pandev die ook in Sneijders positie kan spelen (bv Ozil)
Eventueel vervanger voor Maicon
(Godin)

Wesdude

Legacy Member
mTm zei:

Is toch een goeie manager? Kzou het jammer vinden als hij naar liverpool gaat.

Arsenal are understood to have agreed terms with Lorient for Laurent Koscielny.

The Gunners have been tracking the 24-year-old defender all summer and they now look set to finalise his capture.

Sky Sports | Football | Premier League | News | Gunners close to Koscielny deal

Nooit van gehoord. Blijkbaar een jonge Franse verdediger, dat is op zich al reden genoeg voor Wenger om hem te kopen. Wel 12 miljoen het schijnt, swel veel voor le professeur.

Dinsdagland

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Mja, Mourinho houdt van zo'n spelers. Als hij wil mag hij Quaresma ook meenemen naar Madrid hoor... :P

Quaresma is al vertrokken naar Besiktas ;)

Verder lijkt Cavani naar Inter te trekken. Ook zou er een ruil in de lucht hangen tussen Maicon en Xabi Alonso + cash. Al lijkt mij dit eerder onwaarschijnlijk.

NemesisBE

Legacy Member
Cavani is nice!
Maar laat aub Mascherano en Kuyt in Engeland. We hebben met Cambiasso de betere versie van Mascherano en Kuyt kan niets bijbrengen bij Inter :')
Ik hoop nog altijd dat Aquilani wilt komen ofzo :(

Reco_1986

Legacy Member
Ah jeej, heeft Quaresma dan toch vrede gevonden met het feit dat hij niet naar een topploeg zal gaan?

Spijtig van Cavani. Ik hoop dat Inter nog eens goed nadenkt voor hem te kopen. Veel te duur voor een speler die niets heeft bewezen.

Maicon en Xabi Alonso isn't going to happen.

Mascherano - Cambiasso zou een supercombo zijn in het middenveld. Mascherano is gewoon een verdedigend nog betere versie dan Cambiasso en kan Cambiasso wat meer vrijheid geven aanvallend.

Laat Kuyt en Aquilani aub in Engeland.

Gavin

Legacy Member
Mascherano zal die non-voetballer van een Motta wel vervangen, niet Cambiasso.

NemesisBE

Legacy Member
Mja Motta mag weg, maar ik vrees daar een beetje voor dat die wel gaat blijven :(

Reco_1986

Legacy Member
Motta lijkt mij een goeie reservespeler hoor. Van mij mag hij zeker blijven. Het is niet dat we op het middenveld zoveel opties hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan