dibo
Legacy Member
Sowwy!exo zei:avatar![]()
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowwy!exo zei:avatar![]()
ad:dibo zei:Met andere woorden, je hebt een idioot in je sig?
edit: "sig" moet zijn "avatar" (met dank aan exo)

Gavin zei:
eurowarriors zei:City is weer op dreef...
|steven| zei:Jep, inderdaad. Hoe kan men van zo'n ploeg nu supporter zijn?
Die veranderen jaarlijks 3/4 van hun kern. Echte clubspelers hebben ze eigenlijk niet en als het even misgaat ligt de manager buiten.

Gavin zei:http://people.zeelandnet.nl/wijadema/jerom.jpg[/IMG]http://www.bvb-freunde.de/bilder/boateng.jpg[/QUOTE]
Ow ik wist niet dat die jerommeke hadden binnengehaald :)
Contec zei:Ploeg met ambitie en geld. Niks mis mee. En geen kern is lichtjes overdreven he![]()
exCite zei:
exCite zei:

Idd, ben geen fan van het management van City, beetje ambitie kan nooit kwaad, maar ze kunnen die ambitie natuurlijk wel op een andere manier uiten.|steven| zei:Jep, inderdaad. Hoe kan men van zo'n ploeg nu supporter zijn?
Die veranderen jaarlijks 3/4 van hun kern. Echte clubspelers hebben ze eigenlijk niet en als het even misgaat ligt de manager buiten.
Reco_1986 zei:Daar moet je niet aan twijfelen.
Balotelli is een grote idioot, maar wel het grootste talent dat in Italie rondloopt.

wichelen zei:Zie het nu pas dat ze bennayoun hebben aangetrokken. Daar loop ik nu toch ook ni direct warm voor.
