Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reco_1986

Legacy Member
exCite zei:
Ik heb er eigenlijk toch ni echt een probleem mee. Eerste opdracht: Gerrard en Torres in Liverpool houden.

Ik denk niet dat Gerrard of Torres verkocht zullen worden.

Gerrard vertrekt gewoon niet uit Liverpool en ik zie geen enkele topclub die een topspits als Torres zo hard nodig heeft dat ze er zoveel miljoenen voor gaan uitgeven. Daarmee bedoel ik uiteraard niet dat hij niet van pas zou komen bij sommige topclubs of de huidige spitsen verbeterd, maar dat hij gewoon niet echt nodig is.

Barcelona, Real Madrid, Inter, Man Utd, Chelsea. Allemaal zit hun voorhoede wel op punt. Zie niet in waarom Torres naar een andere club zou gaan.

Didierke10

Legacy Member
chomo zei:
Van wat ik van Di Maria gezien heb op dit WK vindk hem voorlopig maar zwaar overrated, anderzijds spelen heel wat toppers onder hun niveau, dus ik wacht nog af met een conclusie. Kheb Benfica nooit gevolgd dus weet niet juist hoe hij het daar deed.

Hij kan het niveau van Real aan hoor, heb hem aan het werk gezien in de EL en in de Liga Sagres. Heb bijvoorbeeld de match Benfica-Sporting Lissabon gezien en Benfica speelde ze onder leiding van Di Maria en Ramires helemaal kapot op de flanken. Meer dan welkom bij Real Madrid, me dunkt.

eurowarriors

Legacy Member
Didierke10 zei:
Hij kan het niveau van Real aan hoor, heb hem aan het werk gezien in de EL en in de Liga Sagres. Heb bijvoorbeeld de match Benfica-Sporting Lissabon gezien en Benfica speelde ze onder leiding van Di Maria en Ramires helemaal kapot op de flanken. Meer dan welkom bij Real Madrid, me dunkt.

Tijdens de matchen dat ik hem in de Portugese Liga aan het werk heb gezien was ik wel onder de indruk. Kan zeker het niveau van Real aan.

Reco_1986

Legacy Member
eurowarriors zei:
Tijdens de matchen dat ik hem in de Portugese Liga aan het werk heb gezien was ik wel onder de indruk. Kan zeker het niveau van Real aan.

Quaresma was ook met voorsprong de beste speler van de Portugese competitie. Kijk wat er daar van is gekomen.

Truman'

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Quaresma was ook met voorsprong de beste speler van de Portugese competitie. Kijk wat er daar van is gekomen.

dat ligt volgens mij aan zij die zijn ego niet onder controle kunnen houden, of op de juiste manier weten te stimuleren.

Reco_1986

Legacy Member
Contec zei:
dat ligt volgens mij aan zij die zijn ego niet onder controle kunnen houden, of op de juiste manier weten te stimuleren.

Dat samen met de verandering van competitie, club, tactiek...

Di Maria heeft talent, maar om te zeggen dat hij op niveau zit van Real Madrid is iets anders.

Hopelijk voor Mourinho van wel :D

Truman'

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Dat samen met de verandering van competitie, club, tactiek...

Di Maria heeft talent, maar om te zeggen dat hij op niveau zit van Real Madrid is iets anders.

Hopelijk voor Mourinho van wel :D

ben benieuwd hoe mourinho gaat spelen met real, want tis toch een pak ander materiaal dan bv chelsea of inter.

mtm

Legacy Member
exCite zei:
Ik heb er eigenlijk toch ni echt een probleem mee. Eerste opdracht: Gerrard en Torres in Liverpool houden.

net bericht binnen gelopen:

Purslow claiming he's done the "deal of his life" to bring Hodgson to Liverpool this evening. Official announcement tomorrow

Zodadelijk zullen de verschillende nieuwssites het wel bevestigen. Ik ben hier absoluut niet tevreden mee, maar we zullen hem het voordeel van de twijfel geven. :(

mtm

Legacy Member
Gavin zei:
Van City gesproken: Silva gaat er echt naartoe.

Dit is weer een steek in de pens van Liverpool, Tottenham en Arsenal. Als Tevez daar blijft, gaat dat een vieze ploeg worden.

eurowarriors

Legacy Member
exo zei:
Hij krijgt de ego'tjes wel klein!

Idd, Mourinho krijgt ze wel klein. En ik vind Di Maria (zover ik hem 'ken') een speler met een minder groot ego dan Quaresma. Maar hij neemt wel graag de leiding over de ploeg, wat hij in Madrid niet zal kunnen/mogen doen. Ook zal de competitie even wennen zijn, en ik ben benieuwd wat Mourinho nu met zijn systeem gaat doen. Maar ik geef Di Maria wel kans tot slagen.

Reco_1986

Legacy Member
Qua ego's klein krijgen heeft Mourinho bij Inter best gefaald.

Beste voorbeeld daarvan is uiteraard Balotelli, waarmee hij op de voet van oorlog leefde. Quaresma, Mancini en andere wandelden ook maar voor hun plezier in Milaan rond.

Niet dat ik dat de fout van Mourinho beschouw hoor, alles behalve. Maar sommige idioten kan je nu éénmaal niet op het rechte pad krijgen.

eurowarriors zei:
Idd, Mourinho krijgt ze wel klein. En ik vind Di Maria (zover ik hem 'ken') een speler met een minder groot ego dan Quaresma. Maar hij neemt wel graag de leiding over de ploeg, wat hij in Madrid niet zal kunnen/mogen doen. Ook zal de competitie even wennen zijn, en ik ben benieuwd wat Mourinho nu met zijn systeem gaat doen. Maar ik geef Di Maria wel kans tot slagen.

Welk systeem Mou zal gebruiken? Een versterkte 4-3-3 uiteraard, zoals altijd.

dibo

Legacy Member
Met andere woorden, je hebt een idioot in je sig? :p

edit: "sig" moet zijn "avatar" (met dank aan exo :love:)

Truman'

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Qua ego's klein krijgen heeft Mourinho bij Inter best gefaald.

Beste voorbeeld daarvan is uiteraard Balotelli, waarmee hij op de voet van oorlog leefde. Quaresma, Mancini en andere wandelden ook maar voor hun plezier in Milaan rond.

Niet dat ik dat de fout van Mourinho beschouw hoor, alles behalve. Maar sommige idioten kan je nu éénmaal niet op het rechte pad krijgen.



Welk systeem Mou zal gebruiken? Een versterkte 4-3-3 uiteraard, zoals altijd.
Iedereen valt onder het gareel te houden. wat bij mourinho ontbreekt is de uitstraling van een gezaghebber pur sang, dictators a la Van gaal en Fergie hebben dat het meest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan