Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eurowarriors

Legacy Member
Als Mata en Silva verkassen, zijn zowat alle sterkhouders weg. Spijtig, zo lang gebouwd op deze ploeg met deze mannen vanvoor en dan in één seizoen zakt de boel in elkaar. Doet pijn. Maar wel een schitterende zet van Barca, alleen vraag ik mij af of Barca nu niet iets te veel van het goede heeft. Mata en Villa verdienen een basisplaats, Messi, ja, vanzelfsprekend en wat dan met Pedro en Bojan; toch geen spelers om op de bank te laten wegkwijnen. Ibra mag ander oorden opzoeken. Toch nog een kleine hoop hier dat Mata blijft, zou echt spijtig zijn.

NemesisBE

Legacy Member
pft, Mata is na Villa de beste speler van Valencia :sad:
Nu hopen dat Pablo & Joaquin de trots van Valencia hoog kunnen houden.

Gavin

Legacy Member
exo zei:
Trop is teveel...
Neen, te veel.
massief zei:
Stop nu maar Pep, Cesc voor volgend jaar dan.
"Arsenal will end up giving in, but I don't know when that will be," said Laporta. "We will have to wait and let the professionals who are taking care of it do their work."

En maar blijven dissen!

eurowarriors

Legacy Member
NemesisBE zei:
pft, Mata is na Villa de beste speler van Valencia :sad:
Nu hopen dat Pablo & Joaquin de trots van Valencia hoog kunnen houden.

Idd, let's hope so, maar ik weet het niet ze, ik blijf het zonde vinden. Indien Mata echt weg is, hoop ik dat ze snel een nieuwe linkse winger aantrekken, niet van hetzelfde kaliber (want ze hebben het geld zo al nodig), maar toch een degelijke vervanger. Of Michel uit de jeugd, ook een degelijke speler die op links uit de voeten kan.

massief

Legacy Member
eurowarriors zei:
Idd, let's hope so, maar ik weet het niet ze, ik blijf het zonde vinden. Indien Mata echt weg is, hoop ik dat ze snel een nieuwe linkse winger aantrekken, niet van hetzelfde kaliber (want ze hebben het geld zo al nodig), maar toch een degelijke vervanger. Of Michel uit de jeugd, ook een degelijke speler die op links uit de voeten kan.

Een miljoen of 15 voor Bryan Ruiz moet er toch vanaf kunnen? :p
Die kan links, centraal én rechts spelen.

eurowarriors

Legacy Member
Ruiz zou een mooie aanwinst zijn, idd :) Mja, ze krijgen ca. 20 miljoen voor Mata om de financiële last te verminderen, mits 'aankoop' gaat er dan alweer een groot stuk vanaf. Maar goed, ze moeten er toch ene hebben voor volgend seizoen. :p

Wesdude

Legacy Member
En de deal lijkt rond:

David Silva has reportedly agreed a four-year deal with Manchester City and looks set to complete a €35 million move to the Eastlands.

Despite an 11th hour bid from Chelsea to hijack the move, it appears that City manager Roberto Mancini has successfully convinced the Valencia star to be the part of his ambitious plans with the Citizens.

According to Super Deporte, both Valencia and City had reached an agreement on a fee in the region of €30-35 million for the Spanish winger, despite doubts as to whether Silva would settle for a club without Champions League football.

The issue looks to be resolved after the player has apparently agreed on a deal that will keep him at Eastlands until June 2014.

Football | Barclays Premier League | Silva agrees deal with Man City | ESPNSTAR.com

en: Transfer news: David Silva of Valenicia and Spain 'agrees to join Manchester City' for £21million plus Roque Santa Cruz - MirrorFootball.co.uk

simeo

Legacy Member
The Black Mamba zei:
City doet toch ook gewoon maar wat Chelsea zoveel jaar terug heeft gedaan?

² liever hebben dat hij naar Chelsea gaat vind ik ook wat hypocriet

eurowarriors

Legacy Member
Pfff, daar gaat er weer ene... Erg, erg spijtig. Maarja, ik gun het hem, al zou ik het hem niet na hebben gedaan. Maargoed, Santa Cruz is wel een degelijke aanwinst, als de deal al door zou gaan.

mojo jojo

Legacy Member
'k zou toch nooit naar city willen gaan als topspeler met zo'n kwaliteiten. Kans is quasi onmogelijk dat die 1 dezer jaren kampioen worden imo. Mja whatever, beter dan in qatar ofzo gaan spelen zkr

nakedbarrel

Legacy Member
Mss offtopic maar iemand de panna van Mata op training van Spanje gezien bij Albiol? Pijnlijk :p

Omdat ik niet weet hoe ik hier een filmpje neerzet, hier de link

Denmilitair

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Mss offtopic maar iemand de panna van Mata op training van Spanje gezien bij Albiol? Pijnlijk :p

Omdat ik niet weet hoe ik hier een filmpje neerzet, hier de link

damn leeeeeeeeeekker
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan