Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volderke zei:Lol die lijst is ook objectief samengesteld. :")
Cpt. Kablammo zei:David James, als je die contracteert, dan hebt ge meteen al iemand die oud genoeg is om kerstman te spelen op het kerstfeestje van de club.
Gunners move for Schwarzer. Arsenal have confirmed they have made an approach to sign Fulham goalkeeper Mark Schwarzer.
mTm zei:En ze zijn nog niet bijgeleerd. Als Arsenal echt eens kampioen wil spelen, zullen ze toch moeten vermijden van zo'n spelers aan te trekken. 37 jaar en niet secuur genoeg. Dan is Brad Friedel nog beter, ook al is die al 39.
Nee, wat houdt hun tegen om eens wat geld te spenderen aan een degelijke keeper?
massief zei:Govou op 29 titi en pires amper hoger, en dan id top10 Robert Koren
The Black Mamba zei:Ik hoop nog steeds stiekem op Igor Akinfeevad:
Schwarzer heeft geen slecht seizoen achter de rug maar een keeper van 37 jaar binnenhalen zie ik niet echt graag gebeuren.
Mutlee zei:Miroslav Stoch naar Fenerbahçe.
massief zei:Oei, dat zou wel eens kunnen tegenvallen voor Stochske, wie zijn zijn concurrenten daar?
massief zei:Hazo, dat zou wel moeten lukken dan. Waar is Kazim heen? (was dat naar frankrijk?)
En ik dacht dat dienen braziliaansen back vanop de confed cup op het middenveld werd gebruikt?
Die heeft toch een pak goals gemaakt in het prille begin van het seizoen?
) presteerde heel slecht op links midden, hij scoorde een paar prachtige goals maar dat was het dan ook. Nadat Carlos weg was ging hij terug op de back, en presteerde in mijn ogen schitterend, hij was toch een van de weinige sterkhouders.