mtm
Legacy Member
exCite zei:Eriksson: It'd be a dream to manage LFC - Liverpool FC
Eriksson zou dus gezegd hebben dat hij het geweldig zou vinden om Liverpool te coachen^^
Die paljas wil ik toch niet aan het sturen hebben hoor

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exCite zei:Eriksson: It'd be a dream to manage LFC - Liverpool FC
Eriksson zou dus gezegd hebben dat hij het geweldig zou vinden om Liverpool te coachen^^

mTm zei:Die paljas wil ik toch niet aan het sturen hebben hoor![]()
MrBrightside zei:[Officieel] Real legt Higuaín na lang onderhandelen tot 2016 vast.
MrBrightside zei:[Officieel] Real legt Higuaín na lang onderhandelen tot 2016 vast.
exCite zei:Same here. Zou King Kenny da de second time 'round ni kunne? Kent de club als geen ander he.
NemesisBE zei:En maar goed ook. Stel u voor dat ge zo iemand zou verkopen :')

Als er iemand niet geloofd mag worden ...tommy_vercetti zei:...Yaya Toure's agent claims ...

Mooi zoMrBrightside zei:[Officieel] Real legt Higuaín na lang onderhandelen tot 2016 vast.
Zeker geen nood aan nieuwe spits zoals Milito dan.Roald zei:Mooi zoZeker geen nood aan nieuwe spits zoals Milito dan.

Scrimrage zei:Milito is 30, higuan 23?
mijn keuze zou rap gemaakt zijn, zeker omdat higuan er al is![]()

volgend jaar? denk dat hij nog zal schitteren op het wk ... met argentinie , en zijn prijs zal alleen maar omhoog gaan na het wk , zoals dat van veel spelers ...Contec zei:idd wil het volgend jaar nog allemaal wel is zien wat mili kan
In mijn ogen beetje gehyped.
Laat al maar.Contec zei:idd wil het volgend jaar nog allemaal wel is zien wat mili kan
In mijn ogen beetje gehyped.
kocabar zei:btw , kzie rooney naar real madrid gaan na het wk ... .
mourinho zal krijgen wat hij wil
een bericht van mij of niet wat doet dit ertoe ... een beetje respect voor elkaar mag niet? zegt ook veel over u hoor andersGavin zei:Prijzen van spelers die omhoog gaan zijn van die jonge knaapjes die eens een goed tornooi spelen.
Milito heeft net de treble gewonnen na een groot aandeel in alle drie de titels + die kadet is 31 bij zijn eerste match op dat WK. Hoe kan die zijn prijs nu nog omhoog gaan?
Edit: shit, ik had niet gezien dat die post van kocabar waren.Laat al maar.

we zullen zien , na de reportage op prime sport , denk ik er toch het mijne overchomo zei:Zijn prijs omhooggaan? bof, voor een speler van 30 jaar denkik eerlijk gezegd niet dat ze nog veel veil gaan hebben ze.
Edit: Rooney gaat NOOIT naar Madrid, da kunt ge echt wel vergeten. Kdenk dat Rooney zelf al nooit naar daar zou willen en Real zal nog meer als voor CR7 mogen dokken, dat doen ze nooit.

Omdat gij hier altijd zever ligt te posten ah ja en al.kocabar zei:een bericht van mij of niet wat doet dit ertoe ... een beetje respect voor elkaar mag niet? zegt ook veel over u hoor anders![]()