Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exCite

Legacy Member
mTm zei:
Die paljas wil ik toch niet aan het sturen hebben hoor :)

Same here. Zou King Kenny da de second time 'round ni kunne? Kent de club als geen ander he.

MrBrightside

Legacy Member
[Officieel] Real legt Higuaín na lang onderhandelen tot 2016 vast.

mtm

Legacy Member
exCite zei:
Same here. Zou King Kenny da de second time 'round ni kunne? Kent de club als geen ander he.

Inderdaad, Dalglish zou ik ook nog goed vinden. Maarja, we zullen wel zien. Als het Hodgson wordt, vrees ik het ergste.

Tsommy

Legacy Member
2048: Barcelona midfielder Yaya Toure's agent claims the the Ivory Coast international, who has also been linked with Manchester City, could form part of the deal to bring back Cesc Fabregas to the Nou Camp.

"There's a lot of interest in the deal for Toure," Dimitri Seluk told Rac-1.

"Arsene Wenger likes him and Arsenal are interested. "If the conditions are good, everything can be finished soon. He could come into the Cesc deal and Barca and Arsenal are struggling to come to an agreement.

"Everything has changed with City, because they talk a lot but then afterwards they don't appear to be a rich club but rather a bankrupt one."

Vanop BBC/football site (transfer gossip column)

The Black Mamba

Legacy Member
Milito mag nog zo goed zijn , ik heb toch ook liever Higuaín die een sterk jaar achter de rug heeft dan gewoon de held van het jaar voor veel geld te gaan wegkapen. Ik kon moeilijk geloven dat ze Higuaín gingen laten weggaan dus ik verschiet er niet echt van. Goed nieus is het wel natuurlijk.

Nu nog Silva OF Di Maria en vleugelverdedigers (Kolarov en/of Maicon) en het zal terug een seizoen dikke spanning zijn tussen Barcelona en Real :love:

Scrimrage

Legacy Member
Milito is 30, higuan 23?

mijn keuze zou rap gemaakt zijn, zeker omdat higuan er al is :D

Truman'

Legacy Member
Scrimrage zei:
Milito is 30, higuan 23?

mijn keuze zou rap gemaakt zijn, zeker omdat higuan er al is :D

idd wil het volgend jaar nog allemaal wel is zien wat mili kan :)
In mijn ogen beetje gehyped.

kocabar

Legacy Member
Contec zei:
idd wil het volgend jaar nog allemaal wel is zien wat mili kan :)
In mijn ogen beetje gehyped.
volgend jaar? denk dat hij nog zal schitteren op het wk ... met argentinie , en zijn prijs zal alleen maar omhoog gaan na het wk , zoals dat van veel spelers ...

btw , kzie rooney naar real madrid gaan na het wk ... .
mourinho zal krijgen wat hij wil

chomo

Legacy Member
Zijn prijs omhooggaan? bof, voor een speler van 30 jaar denkik eerlijk gezegd niet dat ze nog veel veil gaan hebben ze.

Edit: Rooney gaat NOOIT naar Madrid, da kunt ge echt wel vergeten. Kdenk dat Rooney zelf al nooit naar daar zou willen en Real zal nog meer als voor CR7 mogen dokken, dat doen ze nooit.

Gavin

Legacy Member
Prijzen van spelers die omhoog gaan zijn van die jonge knaapjes die eens een goed tornooi spelen.

Milito heeft net de treble gewonnen na een groot aandeel in alle drie de titels + die kadet is 31 bij zijn eerste match op dat WK. Hoe kan die zijn prijs nu nog omhoog gaan?


Edit: shit, ik had niet gezien dat die post van kocabar waren. :lol: Laat al maar.

exo

Legacy Member
Contec zei:
idd wil het volgend jaar nog allemaal wel is zien wat mili kan :)
In mijn ogen beetje gehyped.

Milito legt ze er volgend seizoen nog even vlotjes in, dat is gewoon een spits van wereldklasse. Maar Milito zit op zijn fysieke top en zal nu alleen nog maar 'achteruit' gaan. Terwijl een Higuain nog veel progressiemarge heeft op z'n 23(?).

kocabar zei:
btw , kzie rooney naar real madrid gaan na het wk ... .
mourinho zal krijgen wat hij wil

Never gonna happen. Rooney zie ik voor altijd bij Manchester blijven.

kocabar

Legacy Member
Gavin zei:
Prijzen van spelers die omhoog gaan zijn van die jonge knaapjes die eens een goed tornooi spelen.

Milito heeft net de treble gewonnen na een groot aandeel in alle drie de titels + die kadet is 31 bij zijn eerste match op dat WK. Hoe kan die zijn prijs nu nog omhoog gaan?


Edit: shit, ik had niet gezien dat die post van kocabar waren. :lol: Laat al maar.
een bericht van mij of niet wat doet dit ertoe ... een beetje respect voor elkaar mag niet? zegt ook veel over u hoor anders ;)

chomo zei:
Zijn prijs omhooggaan? bof, voor een speler van 30 jaar denkik eerlijk gezegd niet dat ze nog veel veil gaan hebben ze.

Edit: Rooney gaat NOOIT naar Madrid, da kunt ge echt wel vergeten. Kdenk dat Rooney zelf al nooit naar daar zou willen en Real zal nog meer als voor CR7 mogen dokken, dat doen ze nooit.
we zullen zien , na de reportage op prime sport , denk ik er toch het mijne over :)

Gavin

Legacy Member
kocabar zei:
een bericht van mij of niet wat doet dit ertoe ... een beetje respect voor elkaar mag niet? zegt ook veel over u hoor anders ;)
Omdat gij hier altijd zever ligt te posten ah ja en al.


Rooney is geen CR. Rooney is Engels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan