Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Didierke10

Legacy Member
mTm zei:
Dat zijn toch ook allemaal controlerende spelers ? Of is dat net je punt ?

Dat is net mijn punt. Achter Javi Martinez zitten ze naar het schijnt ook.

Gavin

Legacy Member
Not for sale

Zlatan Ibrahimovic has also been in the news recently, but Laporta is adamant that the Swede is going nowhere. “He is not for sale,” the president reiterated. The striker’s agent Mino Raiola was quoted as aiming some comments at Pep Guardiola, but they were later reworded. “I think that it was Ibra himself that explained things,” Laporta said.

FCBarcelona.cat

En nu hopen dat de volgende president geen bocht van honderdtachtig graden maakt.

Dinsdagland

Legacy Member
Real Madrid target Douglas Maicon has reassured he won’t leave Inter “unless President Massimo Moratti decides to sell me.”
It is no secret that Jose Mourinho would like to reunite with Maicon at the Bernabeu after their Treble-winning campaign.

The Brazilian was quoted in the Spanish media saying he was desperate to join Mou in Madrid.

“They misunderstood me,” insisted Maicon today. “I did not say I wanted to leave Inter.

“I have a contract until 2014 and, if the club did decide to sell me, then I would only go to Real Madrid.

“This is because they are a very important club and Mourinho is a special Coach for me.

“I am happy at Inter and I won’t leave, unless President Moratti decides to sell me.”
Football Italia

Hopelijk een waarheidsgetrouw bericht! Het zou een serieuze aderlating zijn mocht Maicon vertrekken.

Hopelijk kan Inter het team samenhouden (uitgezonderd: Muntari, Arnautovic (Bremen) en Quaresma) en misschien her en der nog een versterking toevoegen. Vooral een jongere centrale verdediger lijkt me een welgekomen toevoeging.

NemesisBE

Legacy Member
Had Inter niet al een akkoord met dat talentje van Bari achteraan? Kzou de naam niet weten, maar khad hier eens zo iets opgevangen :D

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Inter moet eerder nog een creatieve middenvelder kopen, Sneijder is erg broos bij momenten en zonder hem gaat het een pak minder vlot...

Timaeus

Legacy Member
NemesisBE zei:
Had Inter niet al een akkoord met dat talentje van Bari achteraan? Kzou de naam niet weten, maar khad hier eens zo iets opgevangen :D

Ranocchia? Deal is naar het schijnt afgesprongen.

mtm

Legacy Member
Ik schat die kans toch niet zo hoog in. Liverpool heeft zo al geen geld. Benitez krijgt nog 3 miljoen en daarbij zou dan de afkoopprijs van Redknapp komen. Dan schiet er niets over voor spelers en da's net hetgeen wat echt aangepakt moet worden.

Romelus

Legacy Member
Balotelli twijfelt of het opportuun is om bij Inter te blijven (rlly?) en denkt aan een vertrek naar Napoli.

Zou een goeie ploeg zijn voor hem, allemaal straatboefjes daar.

AtoniSD

Legacy Member
Volderke zei:
Balotelli twijfelt of het opportuun is om bij Inter te blijven (rlly?) en denkt aan een vertrek naar Napoli.

Zou een goeie ploeg zijn voor hem, allemaal straatboefjes daar.

Topnieuws :applause:

|steven|

Legacy Member
Hitzlsperger naar West Ham United. Goede transfer voor the Hammers, vind ik, die heeft een fantastisch afstandschot in de benen.

Reco_1986

Legacy Member
Raiola, agent van Balotelli, heeft net gezegd dat er 3 opties zijn deze zomer voor Balotelli: Inter, Inter en Inter.

Moratti heeft hem blijkbaar duidelijk gemaakt dat Balotelli niet op de markt is en dat enkel een bod van 100 miljoen euro hem van gedachten kan brengen.

Balotelli blijft.

Benitez lijkt ook en zekerheid momenteel en ik ben niet bepaald enthousiast. Dat Branca maar de transfers doet en Benitez daar zover mogelijk van weg blijft. Hij heeft bij Liverpool bewezen dat hij suckt daarin. Dat zijn schoothondje Kuyt dus maar in Liverpool blijft.

Hij mag wel zijn goede relaties gebruiken om Mascherano warm te maken om naar Inter te komen. Torres ook, maar enkel als Milito aan Real Madrid verpatst zou worden.

Verder moet Inter dringend de verdediging ten allen prijze verjongen met de aankoop en verhuur of de optie op Ranocchia en Bonucci.

Als Maicon vertrekt eventueel een nieuwe LB/RB/MC. En dan misschien nog een upgrade van Pandev, maar als Balotelli blijft en zich koest houdt, hebben we die al in eigen handen.


---------- Julio Cesar ----------
Maicon -- Samuel - Lucio -- Zanetti
----Mascherano---Cambiasso----
Balotelli------Sneijder------Eto'o
--------------Milito--------------

Als Maicon vertrekt, kan Santon een flank overnemen. Als Milito vertrekt, proberen Torres weg te halen. Als backup voor Balotelli en Eto'o is er Pandev. Als backup voor Sneijder is er Coutinho.
En zoals gezegd moet naar de toekomst toe Ranocchia en Bonucci de vervanging worden van Samuel - Lucio.

mtm

Legacy Member
IN THE wake of Rafa Benitez’s departure from Liverpool last week, the boss of bitter Mersey rivals Everton has emerged as a surprise target as replacement

David Moyes is the shock name on Liverpool’s shortlist to replace the sacked Rafa Benitez.

Anfield managing director Christian Purslow who, together with Liverpool legend Kenny Dalglish, has been entrusted with the responsibility of finding a new Kop boss, is a big admirer of Moyes’ work in his eight years with neighbours Everton.

It is believed that Moyes is aware of Liverpool’s interest as the red half of Merseyside attempt to pull off a coup which would stun football.

Moyes, though, is deeply loyal to Everton and has a good working relationship with chairman Bill Kenwright. Only a few weeks ago he told Sunday Express Sport that any new investors would be better choosing Everton than pumping money into Anfield.

Despite that, Moyes is still in Liverpool’s thoughts as they attempt to resurrect their fortunes after a disastrous last season in Benitez’s six-year reign.

The Spaniard was dismissed on Thursday but is expected to be named as Inter Milan’s successor to Jose Mourinho this week. Hesitation saw Benitez miss out on the Juventus job but it is believed that he is now ready to say yes to Inter.

It is understood that owner Massimo Moratti has been influenced by lobbying from some of the team’s Argentinian contingent, which includes Javier Zanetti, Walter Samuel and Diego Milito.

Fellow Argentinian Mauricio Pellegrino, Benitez’s number two at Anfield, who will join him at the San Siro and is admired by the players, has been pushing his boss’s case.

With Liverpool having to pay up to £6million to part company with Benitez, American co-owners George Gillett and Tom Hicks are reluctant to pay a big compensation package to land his successor. The exception would be Moyes.

If they are unsuccessful in their audacious attempt to move the Scot across Stanley Park, Liverpool will move on to other targets, who include Fulham’s Roy Hodgson, Aston Villa’s Martin O’Neill and Marcello Lippi, the Italy manager. Lippi leaves his job after the World Cup and any approach wouldn’t be restricted by compensation issues.

Many Anfield observers believe that Liverpool have the answer to their managerial problems within their own ranks in kingmaker Dalglish. He would bring back the old boot-room habits which served the club so well in their halcyon days of the sixties, seventies and eighties.

Close friends believe Dalglish, who resigned as Liverpool boss through stress 19 years ago, has unfinished business at Anfield and would love the challenge of replacing Benitez.

He has agreed to take charge until Liverpool find a new man but wouldn’t say no to a tap on his own shoulder over a permanent stay.

De eerste deftige naam die tot nu toe vernoemd is. Het tweede deel doet me weer huiveren: Hodgson, O'Neill of fucking Lippi. :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan