Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

antHraxx

Legacy Member
Atlético en Deportivo onderhandelen over Felipe Luis, vraagprijs : 15miljoen euro.

City toont zowat interesse in iedereen: Higuain, Gago, VanderVaart worden ook genoemd op as.com

DGEN

Legacy Member
Vorig jaar waren die bedragen die ze neertelden voor spelers als Kaka en Ronaldo etc, gewoon teveel. Hopen dat ze zich dit jaar een beetje 'normaal' gaan gedragen. :p

Roald

Legacy Member
Higuain blijft normaal wel bij Real :)
Valdano zegt dat hij niet te koop is:
Marca.com

Goed zo, eindelijk hun verstand wat gebruiken :p

edit: In het artikel staat ook nog dat ze bij Real geen geld meer gaan besteden aan aanvallers. Versterkingen komen er enkel voor middenveld en verdediging.

The Black Mamba

Legacy Member
Higuain moet blijven. Ik ga een truitje kopen van hem als ik naar Madrid ga :D

Minder nieuws is dat Kaka niet zou willen samenwerken met Mourinho... Chelsea lijkt dan wel voor de hand te liggen met den Carlo.

Kaka aast op vertrek bij Real Madrid


De komst van José Mourinho zal voor heel wat veranderingen zorgen bij Real Madrid. Zo zou de Braziliaanse ster Ricardo Kaka azen op een vertrek uit de Spaanse hoofdstad omdat hij een samenwerking met de Portugees niet zien zitten.

Kaka zou volgens de Spaanse media na het WK voetbal in Zuid-Afrika zijn vertrek bij Real Madrid aankondigen.

De Braziliaanse international speelt met een transfer naar Chelsea. Bij de Engelse club kan hij samenwerken met Carlo Ancelotti. Beiden kennen elkaar uit hun periode bij AC Milan.

Real Madrid betaalde vorige zomer 65 miljoen voor Kaka. De Braziliaan mag nu vertrekken voor minstens 45 miljoen.

bronnen: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/132268/Abramovich_beloont_Chelsea_met_Kak.html | http://www.trouw.nl/nieuws/sport/article3069188.ece/Chelsea_wil_Kaka_binnenhalen.html | http://www.goal.com/nl/news/547/pre...783/kaká-staat-open-voor-vertrek-naar-chelsea | http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2010-05-28/kaka-aast-op-vertrek-bij-real-madrid ... niet echt de beste bronnen dus maar toch :p

bardok--

Legacy Member
nee dank u!
vooral mascherano moet ik nie hebben! kan die kop niet zien

kaka wil ik wel zien komen eigenlijk

waffel

Legacy Member
Mja, mensen bekritiseren Kaka nu. Maar hij koos toch niet om naar Real te gaan? Was het niet onder druk van Milan zelf, omdat ze het geld wel konden gebruiken?

BleKKie

Legacy Member
waffel zei:
Mja, mensen bekritiseren Kaka nu. Maar hij koos toch niet om naar Real te gaan? Was het niet onder druk van Milan zelf, omdat ze het geld wel konden gebruiken?

En omdat hij veel te jong was :unsure:

exo

Legacy Member
Das pure bullshit dat Kaka zelf echt niet wou gaan. Toen Real hem z'n nieuwe loonfiche toonde zal hij wel snel geweest zijn om z'n handtekening te zetten. Ok, Milan was blij met de flappen maar ze moeten daar nu ook niet belachelijk over doen.

Trouwens bij Milan was de ploeg rond hem gebouwd, in Real is hij gewoon zwaar door de mand gevallen.

Mourinho trouwens officieel coach van Real Madrid, Inter laat hem vertrekken.

Dinsdagland

Legacy Member
exo zei:
Das pure bullshit dat Kaka zelf echt niet wou gaan. Toen Real hem z'n nieuwe loonfiche toonde zal hij wel snel geweest zijn om z'n handtekening te zetten. Ok, Milan was blij met de flappen maar ze moeten daar nu ook niet belachelijk over doen.

Trouwens bij Milan was de ploeg rond hem gebouwd, in Real is hij gewoon zwaar door de mand gevallen.

Mourinho trouwens officieel coach van Real Madrid, Inter laat hem vertrekken.

... voor 8 miljoen :p

EDIT: Volgens Football Italia wordt de volle pot van 16 miljoen betaald!

http://www.football-italia.net/may28w.html

Pseudo

Legacy Member
exo zei:
Das pure bullshit dat Kaka zelf echt niet wou gaan. Toen Real hem z'n nieuwe loonfiche toonde zal hij wel snel geweest zijn om z'n handtekening te zetten. Ok, Milan was blij met de flappen maar ze moeten daar nu ook niet belachelijk over doen.

Trouwens bij Milan was de ploeg rond hem gebouwd, in Real is hij gewoon zwaar door de mand gevallen.

Mourinho trouwens officieel coach van Real Madrid, Inter laat hem vertrekken.

Ik geloof u exo, gewoon omdat jij dat zegt!

Kaká: "Berlusconi wants to sell Pirlo? At least now you know who forced me out of Milan."

exo

Legacy Member
Pseudo zei:
Ik geloof u exo, gewoon omdat jij dat zegt!

Kaká: "Berlusconi wants to sell Pirlo? At least now you know who forced me out of Milan."

En Kaka geloof je ook blindelings op z'n woord...? Arme stakker... :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan