Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
massief zei:Dat zal Maric wel doen, in leuke truitjes trouwens.

Gavin zei:
chomo zei:Op Skysports transfer clockwatch staan wat interresante dingen
07.55 Quite a few transfer tales this morning spread across a number of clubs - including Liverpool looking at FC Twente's Bryan Ruiz, Chelsea stepping up their interest in Fernando Torres, Manchester United back in for Karim Benzema and Everton looking set to lose starlet Dan Gosling on a free transfer.
en jah aangezien ze niet kunnen uitblijven :ironic: ;
10.06 Lukas Podolski's agent has confirmed a number of clubs are chasing the German star amid reports that Manchester City are keen on signing the forward.
butcherken zei:ik hoop dattem ni hapt, de kans dat die speelt met Lahm op zn positie is zo goed als nihil
Reco_1986 zei:Sneijder en Balotelli?
Voor 100 miljoen moogt ge ze beiden hebben =)
butcherken zei:van der Wiel is ook een RB![]()

exo zei:Beetje serieus blijven hé... Wesley is er een 30 waard en Balo 20 ofzo, verliest veel waarde door z'n enorm lastig karakter.

Reco_1986 zei:Sneijder 30 miljoen waard? =)
Misschien wel, maar voor die prijs zal hij NOOIT verkocht worden. Inter zal vooral de spilfiguur van de scudetto, coppa italia, champions league verkopen.

Reco_1986 zei:Naar boven afgerond omdat het Man Utd = 100 =)
Reco_1986 zei:Sneijder 30 miljoen waard? =)
Misschien wel, maar voor die prijs zal hij NOOIT verkocht worden. Inter zal vooral de spilfiguur van de scudetto, coppa italia, champions league en nu misschien het wk verkopen voor 30 miljoen euro
Ook voor Balotelli heeft Moratti reeds een bod van 30 miljoen euro geweigerd. Hij wil minstens 40 miljoen. Manchester City (Mancini) is erg geinteresseerd en Man Utd heeft laten weten dat het 1 miljoen meer biedt dan hetgeen Man City biedt.
Balotelli = 40
Sneijder = 50
Naar boven afgerond omdat het Man Utd = 100 =)
Anyway, Sneijder wordt sowieso niet verkocht. Ik hoop dat Balotelli en Maicon ook nog blijven. Dan enkel wat geld van de verkoop van Zlatan vorig jaar investeren in Mascherano en de helft kopen van Ranocchia en de transferperiode is geslaagd =)
exo zei:Voor Ronaldo is er ook 94 miljoen betaald maar was hij dat echt waard? Neen, Real betaalde dat gewoon omdat ze hem perse wouden en Man. U heeft dat slim gespeeld en de prijs laten opdrijven.
Vergeet het maar dat Fergie & co zoveel gaan betalen voor die 2 spelers. Daar doet hij niet aan mee denk ik... Ken zijn attitude niet supergoed maar ik denk dat de Man U boys mij wel zullen bijtreden.
Reco_1986 zei:True, geen enkele speler is dat soort geld waart. En ik hoop dat Fergie & co niet zoveel gaan betalen. Laten we Sneijder en Balotelli gewoon vrolijk bij Inter laten rondlopen.
Volgens Italiaanse media zou Man Utd klaar zijn om een bod te doen van 35 miljoen euro voor Sneijder. Hij moet niet eens proberen, dat bod wordt toch afgeslagen.
eurowarriors zei:Sneijder is absoluut geen 50 mil waard, maar Inter wil hem toch sowieso houden, dus is zelfs 50 te weinig. (Draaischrijf van Inter van vorig seizoen)
Meest succesvolle, niet beste.Reco_1986 zei:Beste speler van dit seizoen, meest waarschijnlijke Ballon d'Or winnaar.
Met Rafael ga je niet veel doen ... enfin, ik vind die toch veel minder dan Sneijder.Cpt. Kablammo zei:Sneijder verkopen voor 35 miljoen, VdV kopen voor 15 miljoen.