Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kluivert76

Legacy Member
Erg leuk dat de Noord-Koreaan Jong Tae-se naar Bochum vertrekt.:bow:

:bow: Jong Tae-se gaat Bochum terug in de Bundesliga schieten:bow:

Kluivert76

Legacy Member
massief zei:
Dat zal Maric wel doen, in leuke truitjes trouwens.

Maric de assist en Tae-se met de doelpunten.:bow:

mod_show_image.php

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik heb letterlijk nog nooit zo'n marginale truitjes gezien, kunnen ze even goed de mouwen van af laten en het voetbalveld op de foor zetten.

Wesdude

Legacy Member
Gavin zei:

Man man, ik zou hem wel willen bij United. Type speler dat we broodnodig hebben maar tzal niks worden.

Als Fergie dan zegt dat er vorig jaar geen "value op de markt" was en dat dit jaar opnieuw herhaalt, dan moet hij toch eens beter kijken. Robben en Sneijder hadden we vorig jaar kunnen halen voor een peulenschil of in een ruildeal voor Ronaldo.

Reco_1986

Legacy Member
Sneijder en Balotelli?
Voor 100 miljoen moogt ge ze beiden hebben =)

exo

Legacy Member
chomo zei:
Op Skysports transfer clockwatch staan wat interresante dingen :)

07.55 Quite a few transfer tales this morning spread across a number of clubs - including Liverpool looking at FC Twente's Bryan Ruiz, Chelsea stepping up their interest in Fernando Torres, Manchester United back in for Karim Benzema and Everton looking set to lose starlet Dan Gosling on a free transfer.

en jah aangezien ze niet kunnen uitblijven :ironic: ;

10.06 Lukas Podolski's agent has confirmed a number of clubs are chasing the German star amid reports that Manchester City are keen on signing the forward.

Ik zou Torres graag eens bij een, absolute, topclub willen zien spelen maar Chelsea lijkt me geen goed plan. Met een Didier Drogba die nog niet op pensioen gaat en dan dat ego'tje van een Anelka...

butcherken zei:
ik hoop dattem ni hapt, de kans dat die speelt met Lahm op zn positie is zo goed als nihil

Ik dacht toch altijd geweten te hebben dat Lahm zijn voorkeurspositie de RB is en dus zou het niet echt een probleem vormen om Van Der Wiel te halen.

Reco_1986 zei:
Sneijder en Balotelli?
Voor 100 miljoen moogt ge ze beiden hebben =)


Beetje serieus blijven hé... Wesley is er een 30 waard en Balo 20 ofzo, verliest veel waarde door z'n enorm lastig karakter.

massief

Legacy Member
Hij kan Lahm wel naar linksback spelen, als hij echt goed genoeg blijkt.

scel

Legacy Member
volgens Voetbal International (betrouwbaar in principe) hebben Ajax en Bayern een akkoord over Gregory van der Wiel -> 17 miljoen en een miljoen voor elke landstitel en drie miljoen voor een championsleague winst van bayern.

Van der wiel gaat na het WK onderhandelen.

Voetbal International - Ajax en Bayern akkoord over transfer Van der Wiel

Kan Ajax het financieel verlies van vorigjaar (21 miljoen) ook meteen weer vergeten want ik denk niet dat er echt een vervanger komt.

Reco_1986

Legacy Member
exo zei:
Beetje serieus blijven hé... Wesley is er een 30 waard en Balo 20 ofzo, verliest veel waarde door z'n enorm lastig karakter.

Sneijder 30 miljoen waard? =)
Misschien wel, maar voor die prijs zal hij NOOIT verkocht worden. Inter zal vooral de spilfiguur van de scudetto, coppa italia, champions league en nu misschien het wk verkopen voor 30 miljoen euro :D

Ook voor Balotelli heeft Moratti reeds een bod van 30 miljoen euro geweigerd. Hij wil minstens 40 miljoen. Manchester City (Mancini) is erg geinteresseerd en Man Utd heeft laten weten dat het 1 miljoen meer biedt dan hetgeen Man City biedt.

Balotelli = 40
Sneijder = 50

Naar boven afgerond omdat het Man Utd = 100 =)

Anyway, Sneijder wordt sowieso niet verkocht. Ik hoop dat Balotelli en Maicon ook nog blijven. Dan enkel wat geld van de verkoop van Zlatan vorig jaar investeren in Mascherano en de helft kopen van Ranocchia en de transferperiode is geslaagd =)

mtm

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Sneijder 30 miljoen waard? =)
Misschien wel, maar voor die prijs zal hij NOOIT verkocht worden. Inter zal vooral de spilfiguur van de scudetto, coppa italia, champions league verkopen.

Dat was toch Milito? :unsure:

Sneijder 50 miljoen, die jongens van Inter doen maar op. Volgend jaar gaan ze hopeloos op hunne appel krijgen in de Champions League.

exo

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Sneijder 30 miljoen waard? =)
Misschien wel, maar voor die prijs zal hij NOOIT verkocht worden. Inter zal vooral de spilfiguur van de scudetto, coppa italia, champions league en nu misschien het wk verkopen voor 30 miljoen euro :D

Ook voor Balotelli heeft Moratti reeds een bod van 30 miljoen euro geweigerd. Hij wil minstens 40 miljoen. Manchester City (Mancini) is erg geinteresseerd en Man Utd heeft laten weten dat het 1 miljoen meer biedt dan hetgeen Man City biedt.

Balotelli = 40
Sneijder = 50

Naar boven afgerond omdat het Man Utd = 100 =)

Anyway, Sneijder wordt sowieso niet verkocht. Ik hoop dat Balotelli en Maicon ook nog blijven. Dan enkel wat geld van de verkoop van Zlatan vorig jaar investeren in Mascherano en de helft kopen van Ranocchia en de transferperiode is geslaagd =)

Voor Ronaldo is er ook 94 miljoen betaald maar was hij dat echt waard? Neen, Real betaalde dat gewoon omdat ze hem perse wouden en Man. U heeft dat slim gespeeld en de prijs laten opdrijven.
Vergeet het maar dat Fergie & co zoveel gaan betalen voor die 2 spelers. Daar doet hij niet aan mee denk ik... Ken zijn attitude niet supergoed maar ik denk dat de Man U boys mij wel zullen bijtreden.

Reco_1986

Legacy Member
exo zei:
Voor Ronaldo is er ook 94 miljoen betaald maar was hij dat echt waard? Neen, Real betaalde dat gewoon omdat ze hem perse wouden en Man. U heeft dat slim gespeeld en de prijs laten opdrijven.
Vergeet het maar dat Fergie & co zoveel gaan betalen voor die 2 spelers. Daar doet hij niet aan mee denk ik... Ken zijn attitude niet supergoed maar ik denk dat de Man U boys mij wel zullen bijtreden.

True, geen enkele speler is dat soort geld waart. En ik hoop dat Fergie & co niet zoveel gaan betalen. Laten we Sneijder en Balotelli gewoon vrolijk bij Inter laten rondlopen.

Volgens Italiaanse media zou Man Utd klaar zijn om een bod te doen van 35 miljoen euro voor Sneijder. Hij moet niet eens proberen, dat bod wordt toch afgeslagen.

eurowarriors

Legacy Member
Reco_1986 zei:
True, geen enkele speler is dat soort geld waart. En ik hoop dat Fergie & co niet zoveel gaan betalen. Laten we Sneijder en Balotelli gewoon vrolijk bij Inter laten rondlopen.

Volgens Italiaanse media zou Man Utd klaar zijn om een bod te doen van 35 miljoen euro voor Sneijder. Hij moet niet eens proberen, dat bod wordt toch afgeslagen.

Sneijder is absoluut geen 50 mil waard, maar Inter wil hem toch sowieso houden, dus is zelfs 50 te weinig. (Draaischrijf van Inter van vorig seizoen)

Reco_1986

Legacy Member
eurowarriors zei:
Sneijder is absoluut geen 50 mil waard, maar Inter wil hem toch sowieso houden, dus is zelfs 50 te weinig. (Draaischrijf van Inter van vorig seizoen)

Hij is geen 50 miljoen waard, maar dat is wel zijn prijs. Als hij zelfs al een prijs heeft. =)

Beste speler van dit seizoen, meest waarschijnlijke Ballon d'Or winnaar.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Sneijder verkopen voor 35 miljoen, VdV kopen voor 15 miljoen.

Gavin

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Beste speler van dit seizoen, meest waarschijnlijke Ballon d'Or winnaar.
Meest succesvolle, niet beste.

Cpt. Kablammo zei:
Sneijder verkopen voor 35 miljoen, VdV kopen voor 15 miljoen.
Met Rafael ga je niet veel doen ... enfin, ik vind die toch veel minder dan Sneijder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan