Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Gavin zei:
Meest succesvolle, niet beste.

Met Rafael ga je niet veel doen ... enfin, ik vind die toch veel minder dan Sneijder.

Met Wesley er bij is het een stuk minder ja, VdV is ook niet zo perfect tweevoetig als Sneijder, hij is ook iets minder zuiver qua passing. Maar hij is sneller, in principe heeft hij meer scorend vermogen en hij is creatief genoeg. Hij is intussen ook nog niet verzadigd qua succes en hij is ook goed marketbaar. Je kan ook geen hogere prijs voor Sneijder krijgen dan nu het geval is, terwijl VdV beetje als afval werd behandeld bij RM, ook al heeft hij de laatste tijd opnieuw zijn kans wat gegrepen.

exo

Legacy Member
Gavin zei:
Meest succesvolle, niet beste.

Met Rafael ga je niet veel doen ... enfin, ik vind die toch veel minder dan Sneijder.

Ik weet niet... Als je hem de rol van de drager van de ploeg toeschuift dan denk ik wel dat hij die met beide handen zal grijpen en dat hij dat wel aan gaat kunnen ook. Bij Real zal hij die rol nooit krijgen omdat hij daar tussen teveel vedetten speelt.

Reco_1986

Legacy Member
Contec zei:
messi. niemand anders dan messi.

Scudetto
Coppa Italia
Champions League
(Wereldbeker)

Ongeziene quadriple.

Sneijder, niemand anders dan Sneijder.

Reco_1986

Legacy Member
mTm zei:
Mascherano to hand Hodgson transfer request - Transfers - ESPN Soccernet

Toppie, één van onze beste spelers gaat vertrekken. Als Sneijder er 50 waard is, laat die Inter-nerds dan ook maar 40 betalen voor Mascherano. Als we toch overpricen, dan voor iedereen.

Nog nooit gehoord van het feit dat de prijs zakt als de speler zelf wegwilt? :D
Dus wanneer je er 40 voor had kunnen vragen normaal gezien (wat ik niet extreem overdreven vindt, aangezien er dan een prijs van 35 overeengekomen kan worden), zal de prijs nu eerder richting de 30 miljoen gaan of zelfs iets minder.

Vind ik absoluut niet overpriced voor Mascherano.

Btw, als ge geen nuttige argumenten kunt aanbrengen, betekent dat niet dat ge meteen moet beginnen schelden =)

-------- Julio Cesar --------
Maicon-Samuel-Lucio-Zanetti
---Cambiasso-Mascherano---
Eto'o----Sneijder----Balotelli
----------Milito-------------

Als ge voor die ploeg slechts een kleine 30 miljoen moet investeren deze zomer: DOEN :D

mtm

Legacy Member
Vorig seizoen presteerden die wel allemaal op de top van hun kunnen, buiten Balotelli misschien. Veel kans dat dat dit seizoen niet het geval gaat zijn.

Reco_1986

Legacy Member
mTm zei:
Vorig seizoen presteerden die wel allemaal op de top van hun kunnen, buiten Balotelli misschien. Veel kans dat dat dit seizoen niet het geval gaat zijn.

Dat kan altijd natuurlijk. Voor hetzelfde geld speelt Barcelona volgend jaar ook niet meer zo goed samen.

Julio Cesar was het jaar daarvoor een stuk beter.
Samuel, Zanetti, Maicon en Cambiasso presteerde hetzelfde als altijd.
De nieuwkomers waren super, dat is waar.

Balotelli hoop ik dat die er dit jaar eens gaat doorkomen, want vorig jaar speelde die amper mee door zijn gedrag.

Maar Mascherano is echt wel een cruciale aankoop. Spelers als Motta, Stankovic of Mariga waren toch iets te min om naast Cambiasso te staan. Met Mascherano die in mijn ogen de beste verdedigende middenvelder is ter wereld (puur qua verdedigend vermogen), zal Cambiasso veel meer de mogelijkheid krijgen om mee op te schuiven naar voor, waartoe hij vorige seizoenen beperkt werd.

Edit: Eigenlijk speelde enkel Sneijder uitzonderlijk beter dan zijn vorig seizoen, maar dat is niet moeilijk ook niet natuurlijk. Hij was echt wel de verrassing.

Milito was de meest onderschatte spits ter wereld, Lucio is één van de beste centrale verdedigers, maar dat kwam er niet uit met een verdediger als Demichelis/Van Buyten naast hem en Eto'o daar moet ik niet eens iets over zeggen :D

Truman'

Legacy Member
Fireflies zei:
1 titel ket, 1 titel. :)

ge moet is leren lezen

tging tussen de de meest succesvolle en de beste zijn

kabouter de meest succesvolle met zen och god 3 tiels, akkoord.

de beste--->messi niemand anders dan messi, wat die kerel tegen arsenal liet zien of in derest in zijn eigen compo daar kan die eikel enkel maar van dromen ket.

en als we titels gaan vergelijking, wat heeft messi het jaar dervoor behaald? right. :niceone:

Hoe dat die hier overhypte wordt is toch hilarisch, in de sterkste compo kon hum begod niet mee lol.
En dit wk is echt wel een waardemeter LOL.

Tsommy

Legacy Member
Contec zei:
ge moet is leren lezen

tging tussen de de meest succesvolle en de beste zijn

kabouter de meest succesvolle met zen och god 3 tiels, akkoord.

de beste--->messi niemand anders dan messi, wat die kerel tegen arsenal liet zien of in derest in zijn eigen compo daar kan die eikel enkel maar van dromen ket.

en als we titels gaan vergelijking, wat heeft messi het jaar dervoor behaald? right. :niceone:

Hoe dat die hier overhypte wordt is toch hilarisch, in de sterkste compo kon hum begod niet mee lol.
En dit wk is echt wel een waardemeter LOL.

tege arsenal hing die bal met een koordje aan zen voeten das cheaten dus tel ni mee :p

Reco_1986

Legacy Member
Contec zei:
ge moet is leren lezen

tging tussen de de meest succesvolle en de beste zijn

kabouter de meest succesvolle met zen och god 3 tiels, akkoord.

de beste--->messi niemand anders dan messi, wat die kerel tegen arsenal liet zien of in derest in zijn eigen compo daar kan die eikel enkel maar van dromen ket.

en als we titels gaan vergelijking, wat heeft messi het jaar dervoor behaald? right. :niceone:

Hoe dat die hier overhypte wordt is toch hilarisch, in de sterkste compo kon hum begod niet mee lol.
En dit wk is echt wel een waardemeter LOL.

Als er iemand moet beginnen lezen, ben jij het wel =)

Het ging om de beste speler van de winnende ploegen. Dat heb je zelf in het bold gezet. Afgelopen seizoen zijn de meest winnende ploegen Inter en zondag misschien Nederland. Sterspeler in beide ploegen = Wesley Sneijder.

Het ging dus helemaal niet tussen de meest succesvolle en de beste zoals jij nu komt te vertellen. Als het over de beste ging denk ik dat iedereen Messi wel zal kiezen, als het over de beste van de winnende ploegen gaat (het enige criteria voor de Ballon d'Or te winnen) dan heeft Sneijder overduidelijk beter gepresteerd dan Messi.

Als ik dan toch even uw post verder belachelijk maak:

de beste--->messi niemand anders dan messi, wat die kerel tegen arsenal liet zien of in derest in zijn eigen compo daar kan die eikel enkel maar van dromen ket.

Haha, ja een wedstrijd aanhalen tegen een club die zonder verdediging speelt tegen het meest in vorme Barcelona ooit, is echt wel top :D Je zou eens naar de line-ups moeten kijken van de halve finales in de Champions League en kijken of Messi in de basis stond. Ik heb hem namelijk niet op het plein zien lopen.

en als we titels gaan vergelijking, wat heeft messi het jaar dervoor behaald? right. :niceone:

Godmiljaar, geef Messi de komende 10 jaar de Ballon d'Or want, hij was 2 seizoenen geleden de meest succesvolle. :rofl:

Hoe dat die hier overhypte wordt is toch hilarisch, in de sterkste compo kon hum begod niet mee lol.
En dit wk is echt wel een waardemeter LOL


WK is geen waardemeter voor kwaliteit, maar wel de belangrijkste voor het winnen van de Ballon d'Or, waat de discussie over ging.

Verder waren Cambiasso, Samuel, Eto'o, Robben naast Sneijder ook te min bevonden door Real Madrid, maar ze stonden wel allemaal in de finale van de CL. Real Madrid is een circus en dan glippen er nu éénmaal wereldspelers door de mazen van het net.

Sneijder was trouwens één van de beste spelers in de CL (was dit niet de sterkste compo? =)) met beslissende acties tegen Chelsea, Barcelona en Bayern Munchen.

puni

Legacy Member
Bij mijn weten gaat de Ballon D'or nog altijd naar de speler die het beste gepresteerd heeft afgelopen seizoen, niet naar de speler wiens club alles won. Dat kan samenhangen, maar hoeft niet. Al bij al heeft Messi nog altijd twintig keer beter gebald dan Sneijder dit seizoen, hoe belangrijk die laatste ook mocht zijn voor Inter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan