Reco_1986
Legacy Member
Gavin zei:Meest succesvolle, niet beste.
True.
Meest succesvolle, meest cruciale, beste van de winnende ploegen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Meest succesvolle, niet beste.

BleKKie zei:

BleKKie zei:
tommy_vercetti zei:Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Koscielny arrives at Arsenal
Kvolg de franse comp. niet dus kan niet zggen of het een goede aankoop zal zijn. Maar mssn een nieuwe vermaelen![]()
Gavin zei:Meest succesvolle, niet beste.
Met Rafael ga je niet veel doen ... enfin, ik vind die toch veel minder dan Sneijder.
Reco_1986 zei:True.
Meest succesvolle, meest cruciale, beste van de winnende ploegen...
Gavin zei:Meest succesvolle, niet beste.
Met Rafael ga je niet veel doen ... enfin, ik vind die toch veel minder dan Sneijder.
Contec zei:messi. niemand anders dan messi.
mTm zei:Mascherano to hand Hodgson transfer request - Transfers - ESPN Soccernet
Toppie, één van onze beste spelers gaat vertrekken. Als Sneijder er 50 waard is, laat die Inter-nerds dan ook maar 40 betalen voor Mascherano. Als we toch overpricen, dan voor iedereen.


mTm zei:Vorig seizoen presteerden die wel allemaal op de top van hun kunnen, buiten Balotelli misschien. Veel kans dat dat dit seizoen niet het geval gaat zijn.

Fireflies zei:1 titel ket, 1 titel.![]()
Contec zei:ge moet is leren lezen
tging tussen de de meest succesvolle en de beste zijn
kabouter de meest succesvolle met zen och god 3 tiels, akkoord.
de beste--->messi niemand anders dan messi, wat die kerel tegen arsenal liet zien of in derest in zijn eigen compo daar kan die eikel enkel maar van dromen ket.
en als we titels gaan vergelijking, wat heeft messi het jaar dervoor behaald? right.
Hoe dat die hier overhypte wordt is toch hilarisch, in de sterkste compo kon hum begod niet mee lol.
En dit wk is echt wel een waardemeter LOL.

Contec zei:ge moet is leren lezen
tging tussen de de meest succesvolle en de beste zijn
kabouter de meest succesvolle met zen och god 3 tiels, akkoord.
de beste--->messi niemand anders dan messi, wat die kerel tegen arsenal liet zien of in derest in zijn eigen compo daar kan die eikel enkel maar van dromen ket.
en als we titels gaan vergelijking, wat heeft messi het jaar dervoor behaald? right.
Hoe dat die hier overhypte wordt is toch hilarisch, in de sterkste compo kon hum begod niet mee lol.
En dit wk is echt wel een waardemeter LOL.
Je zou eens naar de line-ups moeten kijken van de halve finales in de Champions League en kijken of Messi in de basis stond. Ik heb hem namelijk niet op het plein zien lopen.