Dat kan altijd natuurlijk. Voor hetzelfde geld speelt Barcelona volgend jaar ook niet meer zo goed samen.
Julio Cesar was het jaar daarvoor een stuk beter.
Samuel, Zanetti, Maicon en Cambiasso presteerde hetzelfde als altijd.
De nieuwkomers waren super, dat is waar.
Balotelli hoop ik dat die er dit jaar eens gaat doorkomen, want vorig jaar speelde die amper mee door zijn gedrag.
Maar Mascherano is echt wel een cruciale aankoop. Spelers als Motta, Stankovic of Mariga waren toch iets te min om naast Cambiasso te staan. Met Mascherano die in mijn ogen de beste verdedigende middenvelder is ter wereld (puur qua verdedigend vermogen), zal Cambiasso veel meer de mogelijkheid krijgen om mee op te schuiven naar voor, waartoe hij vorige seizoenen beperkt werd.
Edit: Eigenlijk speelde enkel Sneijder uitzonderlijk beter dan zijn vorig seizoen, maar dat is niet moeilijk ook niet natuurlijk. Hij was echt wel de verrassing.
Milito was de meest onderschatte spits ter wereld, Lucio is één van de beste centrale verdedigers, maar dat kwam er niet uit met een verdediger als Demichelis/Van Buyten naast hem en Eto'o daar moet ik niet eens iets over zeggen