Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reco_1986

Legacy Member
puni zei:
Bij mijn weten gaat de Ballon D'or nog altijd naar de speler die het beste gepresteerd heeft afgelopen seizoen, niet naar de speler wiens club alles won. Dat kan samenhangen, maar hoeft niet. Al bij al heeft Messi nog altijd twintig keer beter gebald dan Sneijder dit seizoen, hoe belangrijk die laatste ook mocht zijn voor Inter.

Ooit de verkiezingen van de Ballon d'Or gevolgd? :D

Messi is de beste speler van de wereld. Geen twijfel over mogelijk. Laat me dat even duidelijk stellen dat ik daar dus hetzelfde over denk als jullie.

Gavin

Legacy Member
De Ballon D'Or en die FIFA player of the year award zijn wel samengevoegd he. Niemand weet nu eigenlijk hoe er gestemd gaat worden. :unsure:


"In practical terms, the new FIFA Ballon d’Or award will represent a fusion in terms of voting procedure as well. Votes will now come from the coaches and captains of international teams – as was previously the case for the FIFA Player of the Year – and also from journalists, who used to nominate France Football's Ballon d’Or winner.
This electoral college of players, coaches and journalists will make for more balance and better representation,” explained Francois Moriniere, managing director of L’Equipe and France Football. “It will also be a worldwide college of journalists, rather than a uniquely European one. All these things will lend the award more credibility.”

= WK-winnaar grootste voordeel.

exo

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Dat kan altijd natuurlijk. Voor hetzelfde geld speelt Barcelona volgend jaar ook niet meer zo goed samen.

Julio Cesar was het jaar daarvoor een stuk beter.
Samuel, Zanetti, Maicon en Cambiasso presteerde hetzelfde als altijd.
De nieuwkomers waren super, dat is waar.

Balotelli hoop ik dat die er dit jaar eens gaat doorkomen, want vorig jaar speelde die amper mee door zijn gedrag.

Maar Mascherano is echt wel een cruciale aankoop. Spelers als Motta, Stankovic of Mariga waren toch iets te min om naast Cambiasso te staan. Met Mascherano die in mijn ogen de beste verdedigende middenvelder is ter wereld (puur qua verdedigend vermogen), zal Cambiasso veel meer de mogelijkheid krijgen om mee op te schuiven naar voor, waartoe hij vorige seizoenen beperkt werd.

Edit: Eigenlijk speelde enkel Sneijder uitzonderlijk beter dan zijn vorig seizoen, maar dat is niet moeilijk ook niet natuurlijk. Hij was echt wel de verrassing.

Milito was de meest onderschatte spits ter wereld, Lucio is één van de beste centrale verdedigers, maar dat kwam er niet uit met een verdediger als Demichelis/Van Buyten naast hem en Eto'o daar moet ik niet eens iets over zeggen :D

Nu ik ben zelf ook een liefhebber van Inter maar je moet ze nu niet allemaal gaan ophemelen hé... Lucio is een zeer goede verdediger maar ik vind hem zeker nog niet bij de beste van de wereld behoren. Maakt teveel, en vaak dezelfde, foutjes tijdens een wedstrijd. Vooral uitvoetballend kort gedekt door een aanvaller durft hij z'n foutjes te maken. Fouten die ik bij een Pique niet zo vaak zie terugkomen (zeer degelijke back overigens, mss momenteel wel één van de beste). En de vechtlust van een Puyol heeft Lucio ook niet. Dus je kan hem zeker een zeer goede verdediger noemen maar om hem nu bij de beste te beschouwen... Neen.

Reco_1986

Legacy Member
exo zei:
Nu ik ben zelf ook een liefhebber van Inter maar je moet ze nu niet allemaal gaan ophemelen hé... Lucio is een zeer goede verdediger maar ik vind hem zeker nog niet bij de beste van de wereld behoren. Maakt teveel, en vaak dezelfde, foutjes tijdens een wedstrijd. Vooral uitvoetballend kort gedekt door een aanvaller durft hij z'n foutjes te maken. Fouten die ik bij een Pique niet zo vaak zie terugkomen (zeer degelijke back overigens, mss momenteel wel één van de beste). En de vechtlust van een Puyol heeft Lucio ook niet. Dus je kan hem zeker een zeer goede verdediger noemen maar om hem nu bij de beste te beschouwen... Neen.

Goeie argumenten. Blijf er wel bij dat Lucio vorig seizoen niet boven zijn potentieel speelde. Geen enkele reden om te denken dat hij volgend jaar minder goed zal spelen en daar ging het uiteindelijk over.

Bij de beste van de wereld bedoel ik trouwens top 5 of zelfs top 10 van de centrale verdedigers. En ik geloof wel dat Lucio daarbij hoort.

Mutlee

Legacy Member
Iemand informatie over Issar Dia van Nancy? Is het een goeie?
Fener zou hem blijkbaar willen aantrekken.

Tsommy

Legacy Member
exo zei:
Nu ik ben zelf ook een liefhebber van Inter maar je moet ze nu niet allemaal gaan ophemelen hé... Lucio is een zeer goede verdediger maar ik vind hem zeker nog niet bij de beste van de wereld behoren. Maakt teveel, en vaak dezelfde, foutjes tijdens een wedstrijd. Vooral uitvoetballend kort gedekt door een aanvaller durft hij z'n foutjes te maken. Fouten die ik bij een Pique niet zo vaak zie terugkomen (zeer degelijke back overigens, mss momenteel wel één van de beste). En de vechtlust van een Puyol heeft Lucio ook niet. Dus je kan hem zeker een zeer goede verdediger noemen maar om hem nu bij de beste te beschouwen... Neen.

lucio is een comediant vind ik. Voor zo een grote fysiek sterke persoon zoveel neergaan :s Ma tkan zijn dat hij een lage pijngrens heeft natuurlijk.

Reco_1986

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
lucio is een comediant vind ik. Voor zo een grote fysiek sterke persoon zoveel neergaan :s Ma tkan zijn dat hij een lage pijngrens heeft natuurlijk.

Mnee, dat is inderdaad wel zo. Lucio gaat makkelijk neer. Allé, hij gaat neer wanneer er een fout op hem gebeurd. En het zou dom zijn om als verdediger dan niet te vallen natuurlijk, het is niet dat hij veel voordeel kan halen uit zich verder door te zetten.. Hij kan alleen maar uit evenwicht gebracht worden en daardoor de bal verliezen in eigen verdediging.

chomo

Legacy Member
16.12 Ghana midfielder Anthony Annan has been linked with moves to Premier League clubs Chelsea and Manchester United, as well as French outfit Lyon.

en

15.00 Manchester City manager Roberto Mancini has confirmed that Inter Milan striker Mario Balotelli is a target, but he will only bid for the teenager if the European champions want to sell.

eurowarriors

Legacy Member
Dream comes true for Tino Costa
Delighted new Valencia CF signing presented on Thursday

Valencia neemt dus Tino Costa over van Montpellier voor een goeie zeven miljoen euro. Hij moet David Silva komen vervangen, die - zoals jullie weten - vertrokken is naar Manchester City.

Ben wel blij met deze aankoop. Ik wist dat er een vervanger ging komen en ze volgden deze speler al langer. Hopelijk past hij zich snel aan en is hij een waardige vervanger van Silva.

Gavin

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Hij kan alleen maar uit evenwicht gebracht worden en daardoor de bal verliezen in eigen verdediging.
Lucio gaat nu echt wel eens overal neer. :p

eurowarriors zei:
Dream comes true for Tino Costa
Delighted new Valencia CF signing presented on Thursday

Valencia neemt dus Tino Costa over van Montpellier voor een goeie zeven miljoen euro. Hij moet David Silva komen vervangen, die - zoals jullie weten - vertrokken is naar Manchester City.

Ben wel blij met deze aankoop. Ik wist dat er een vervanger ging komen en ze volgden deze speler al langer. Hopelijk past hij zich snel aan en is hij een waardige vervanger van Silva.
Het moet gezegd, Valencia is wel sterk bezig. Ze zijn Villa en Silva kwijt voor groot geld en de nieuwkomers zijn toch neit van de minsten, voor mooi geld.

mtm

Legacy Member
Ik heb het ook gelezen. Ne bompa erbij in de verdediging bij Inter. Bruno Alves zou hem vervangen bij Chelsea.

Carvalho is wel geen wereldtop, dus ik hoop voor Inter dat ze hem als back-up gaan gebruiken. Of in rotatie. Rafa.

John Doe

Legacy Member
Ook Keirrison mag a lweer oprotten bij Barca, samen met die Oost-blokker toch 30 miljoen de vuilbak in.

Reco_1986

Legacy Member
Gavin zei:
Christian Larrson. (FreddieBoswell7) on Twitter

Ricardo Carvalho currently having medical at Inter Milan.



:unsure:? Overspoelt Twitter op dit moment ... :p

Kzie het punt van die transfer ook niet echt :wtf:

Backups genoeg voor de CB rol. Inter heeft wel nood aan een nieuwe CB, maar dat moet met het oog zijn op toekomstige vervanging van Samuel en Lucio. Ik denk bijvoorbeeld aan 50% van Ranocchia.

Edit: Als hij supercheap is en hij fit kan blijven, kan het wel nog een goeie toevoeging zijn voor rotatiedoeleinden. Misschien stopt Materazzi nog met voetballen en moet hij het nog aankondigen?

simeo

Legacy Member
Een geval Mbokani zonder de kutmentaliteit lijkt me.

Weg willen maar niet kunnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan