Royco
Legacy Member
inkei zei:Waarschijnlijk wel ne work![]()
Doubt it ze, lijkt mij toch wel heel in the heat of the moment.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inkei zei:Waarschijnlijk wel ne work![]()



Re@V0r zei:je kunt het dan even goed eens proberen bij Lesnar...![]()
Lesnar is niet bepaald ne verdraagzame mens. 

Re@V0r zei:dat wel, maar vanuit zijn (en wellicht nog vele andere wrestlers) heeft hij wel een punt natuurlijk
zij geven elke show alles om het publiek te entertainen en dan gaat iemand, die al jaren niet meer te bespeuren valt, lopen met de main event op WM
Rock vs Punk zou wel nice zijn inderdaad![]()

Re@V0r zei:Ryback squasht week na week jobbers en zou dan maar gebombardeerd moeten worden tot main event op WMen dan nog voor de titel
gast heeft nog niet eens deftig een micro in zijn handen gehad of zelfs een fued gehad...

Re@V0r zei:dat wel, maar vanuit zijn (en wellicht nog vele andere wrestlers) heeft hij wel een punt natuurlijk
zij geven elke show alles om het publiek te entertainen en dan gaat iemand, die al jaren niet meer te bespeuren valt, lopen met de main event op WM
't Is nu ook niet dat het zomaar den eerste den beste is. Als het nu gewoon een beroemdheid was die niet veel met de wrestling wereld te maken had, zou ik het snappen maar imo heeft The Rock meer dan genoeg gedaan om die main event te verdienen.
.