Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Wrestler mept fan op z'n muil - HLN.be

Vind da punk zich nog ferm inhoud, begrijp hem wel ze, staan ze daar voor de zoveelste keer tegen je te botsen, fout van de security,waar stonden die in godsnaam?.
Dit is een menselijke reactie maar zoiets mag uiteraard niet dus punk zal wel een straf en/of boete voor krijgen denk ik.

inkei

Legacy Member
Blijkbaar heeft de veroorzaker Punk geslogen in zijn nieren en is dan weggelopen:

Maybe not the smartest move…he could have Touted if he was a big WWE fan...

- The fan that caused the entire incident that led to CM Punk striking another fan last night is now bragging about it on Twitter. Dario Teyes posted the following on Twitter about last night's incident…

"bro I'm the one that was fucking with him lmao them he rocked an innocent fan. that guy is about to be a millionaire!!! I punched [Punk's] kidney and slapped his back hella hard. bro [Punk] straight pounced on a poor day white guy. I hit him ran away then ran back and stood next to him cause I saw the camera."

Re@V0r

Legacy Member
lol... een wrestler meerdere keren slaan, weglopen en er dan trots voor uitkomen dat je het zo gedaan hebt ook... :wtf:

Delirium

Legacy Member
Of dat filmke vanop HLN zie je duidelijk dat hij een paar forse duwen krijgt.
Op 37 sec zie je dat er vanachter de man in kwestie een hand komt dat hem nog een stamp geeft, waarna de slag volgt.
Wel een fout van Punk, maar imo een grotere fout van de security die hem eigenlijk direct moet achterna lopen.
Dit zal waarschijnlijk wel gevolgen voor hem hebben.

HLN mag toch ook wat doen aan zijn woordenschat. I mean really ... 'muil' op een krantensite :wtf:

Re@V0r

Legacy Member
zat ik ook wel te denken toen ik het woordgebruik bij HLN zag :D

nja, das beetje de 'charme' van wrestlers die via het publiek ontsnappen é... als ze meteen omringd worden door security is daar niks meer aan
tbh ligt de fout bij die fan... waar ben je eigenlijk mee bezig als je met opzet een wrestler zit te slaan int geniep en wegloopt :s

inkei

Legacy Member
En het ergste van al, geen Punk in Vorst miljaar.

Hopen op wat deftige D Bry & Kane actie dan maar :)

Xevven

Legacy Member
Moet u eens inbeelden dat Ryback een fan zo een mep geeft :lol:
Direct een bodybag erbij

Re@V0r

Legacy Member
bij iemand als Ryback zie ik ze dat ook minder vlug durven tbh

je kunt het dan even goed eens proberen bij Lesnar... :p

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
je kunt het dan even goed eens proberen bij Lesnar... :p

Dat is alleen voor als ge echt dood wilt denk. :) Lesnar is niet bepaald ne verdraagzame mens.

Kheb Punk zijn documentaire ook is gekeken. Heel goei filmke. Heb ervan genoten al moet ik toegeven dat ik hem soms ook wel een beetje ne zagevent vind. Zoals hoe em klaagde in zijn beroemde promo over dat The Rock Wrestlemania ging main eventen en niet hij. CM Punk is heel goed maar The Rock is duidelijk nog altijd een grotere draw dan hem ze. Punk Vs. The Rock daarentegen is een match waar ik naar uitkijk. :)

Punk zijn backyard beginselen waren het coolste om te zien in die docu vind ik. Kerel had toen als jong gastje al heel veel charisma. Eigenlijk misschien nog meer als nu.

Zijn gedacht over WWE in het laatste jaar had idd interessant geweest. Spijtig dat dat niet aan bod kwam.

Re@V0r

Legacy Member
dat wel, maar vanuit zijn (en wellicht nog vele andere wrestlers) heeft hij wel een punt natuurlijk
zij geven elke show alles om het publiek te entertainen en dan gaat iemand, die al jaren niet meer te bespeuren valt, lopen met de main event op WM

Rock vs Punk zou wel nice zijn inderdaad :)

Appelpitje

Legacy Member
Re@V0r zei:
dat wel, maar vanuit zijn (en wellicht nog vele andere wrestlers) heeft hij wel een punt natuurlijk
zij geven elke show alles om het publiek te entertainen en dan gaat iemand, die al jaren niet meer te bespeuren valt, lopen met de main event op WM

Rock vs Punk zou wel nice zijn inderdaad :)

Oh leeft die gast nog? :rofl:

Zou toch liever Ryback vs Punk zien ze!

Re@V0r

Legacy Member
Ryback squasht week na week jobbers en zou dan maar gebombardeerd moeten worden tot main event op WM :wtf: en dan nog voor de titel :unsure:

gast heeft nog niet eens deftig een micro in zijn handen gehad of zelfs een fued gehad...

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
Ryback squasht week na week jobbers en zou dan maar gebombardeerd moeten worden tot main event op WM :wtf: en dan nog voor de titel :unsure:

gast heeft nog niet eens deftig een micro in zijn handen gehad of zelfs een fued gehad...

Vergeet ni dattem vroeger Skip Sheffield was van Nexus e :p

Royco

Legacy Member
According to F4WOnline.com, The Undertaker is expected to work a high profile match at WrestleMania 29, and his potential opponents are currently being discussed, with one possibility being CM Punk ending the streak and "earning everyone's respect."

omg zo bullshit soms op die dirtsheets eh ... alsof da ze Undertaker zijn streak ooit gaan laten eindigen; laat staan da Cm punk em zou mogen eindigen...

Fuckin bs.

inkei

Legacy Member
Kben aant hopen op een Kane vs Undertaker Mania match en dan da Kane zou winnen.
Only his brother can kill him enz :p maar dan moet ge die vorige feuds allemaal vergeten :/

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
dat wel, maar vanuit zijn (en wellicht nog vele andere wrestlers) heeft hij wel een punt natuurlijk
zij geven elke show alles om het publiek te entertainen en dan gaat iemand, die al jaren niet meer te bespeuren valt, lopen met de main event op WM

Allemaal goed en wel maar 't is wel The Rock waar we het over hebben he. :) 't Is nu ook niet dat het zomaar den eerste den beste is. Als het nu gewoon een beroemdheid was die niet veel met de wrestling wereld te maken had, zou ik het snappen maar imo heeft The Rock meer dan genoeg gedaan om die main event te verdienen.

Ik vind dat sommige wrestlers nogal ver gaan in hoe "trouw" ge moet zijn aan de business.

Re@V0r

Legacy Member
ga ik volledig mee akkoord, maar ik snap die mannen hun frustraties ook wel eerlijk gezegd
Rock is sinds 2003 weg uit WWE zeker? en dan komt em doodleuk in 2012 fkes vanuit het niks in de main event op Mania...

ben trouwens eens benieuwd naar Bound for Glory... die A&E-storyline mag wel eens vooruit gaan :p
maar er zal wel iets gebeuren veronderstel ik aangezien Sting dan opgenomen wordt in de HoF

camino

Legacy Member
tja, the rock is een legende, heel het dak gaat eraf als deze komt en je kan toch nie verwachten the rock effekes ga gaan verliezen tegen jan en alleman? Dat zou niet goed zijn voor zijn imago en niet goed zijn voor de wwe zelf en uiteraard moet je altijd bij die mannen de shirt verkoop en dergelijke mee in het achterhoofd houden :).
Er is geen enkele wrestler die het niveau is van the rock en lesnar in de wwe nu, cena al helemaal niet, die word alleen maar gehyped voor de shirt verkoop.

En die gaste moete nie zagen, ze moete luisteren naar hun bazen ,daar worden ze ook voor betaald + ze kunnen nog heel veel matche winnen en meedoen en titels pakken enz....
Tis toch nu nie ze zoveel last hebben van the rock en lesnar?

Want das hetgeen de wwe wat mist nu, ne lesnar en the rock, ne stone cold ook en ne goldberg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan