Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
dear god TNA... what have you done :s

er zit duidelijk iemand aan de drugs ginder en tis niet Jeff Hardy deze keer :wtf:

Re@V0r

Legacy Member
onder andere...

je laat dan een member van A&E unmasked worden en dan is het fucking Devon...?
om maar niet te zwijgen dat je Devon een heelturn laat maken hierdoor :wtf: komaan?!!
naar de 'reden' (in de storyline) hiervoor ben ik anders wel heel benieuwd
over het feit dat je een half kreupele Hogan wat man laat afrossen in 1 mep zwijg ik dan nog (alsook over zijn big boot die misschien halfweg zijn buik kwam ofzo)...

en dan nog het ergste van al: een dik jaar geleden zet Jeff Hardy gans je firma te kakken door de main event van een PPV te verneuken... en dan staat hij daar nu alweer terug als champ :ironic: :wtf:
komaan zeg, ok het is een 'naam' maar das gewoon te belachelijk voor woorden
in WWE zou hij jaren als jobvoer mogen dienen, als hij al niet op staande voet ontslagen zou geweest zijn

Royco

Legacy Member
Jup begrijp u totaal ... ma ik wist al lang dat da weer zo ging uitdraaien ze, kzie me nog denken als ik je posts zag van A&E hoe origineel het eindelijk was dat TNA eens iets deed zoals dit. Maar zat toen al te denken van, just you wait :p

Die mannen verkloten alle storylines door onbegrijpende twists in te steken die ze dan met nen marginalen uitleg goe praten.

En over Jeff idd, zat er aan te komen he, echt schandalig.

Delirium

Legacy Member
Allez, naar Hell in a Cell kijk ik al minder naar uit...
...nu het Ryback vs Punk wordt. Cena was waarschijnlijk nog niet volledig hersteld, maar om iemand al Ryback direct in een main event title match te steken. Soit, je weet toch dat Punk wint, en respect wilt omdat hij van de undefeated Ryback gewonnen heeft.

Geen problemen mee dat Punk wint, maar WWE mag eens met wat interessantere matches afkomen. Denk dat het ook komt door een gebrek aan deftige "main eventers". Wie hebben ze nu nog: Punk en Sheamus als champs. Cena, Ziggler, Del Rio, Big Show en Orton.
Ik denk dat dit diegene zijn die in 2012 een title match hebben gehad (Bryan, Kane en Miz niet meegerekend aangezien die andere titels hebben en Jericho is weg). Als je dat bekijkt tegenover 10-15 jaar geleden had je Rock, Austin, HHH, Angle, Undertaker, Mankind, Michaels, ... en daarna de pushes van Edge, Lesnar, Guerrero, JBL. Soit, misschien begin ik oud te worden, want ik klink als die oude mensen die zeggen van 'vroeger was alles beter' :p

WarCry-dude

Legacy Member
Royco zei:
Jup begrijp u totaal ... ma ik wist al lang dat da weer zo ging uitdraaien ze, kzie me nog denken als ik je posts zag van A&E hoe origineel het eindelijk was dat TNA eens iets deed zoals dit. Maar zat toen al te denken van, just you wait :p

Die mannen verkloten alle storylines door onbegrijpende twists in te steken die ze dan met nen marginalen uitleg goe praten.

En over Jeff idd, zat er aan te komen he, echt schandalig.

Spijtig genoeg moet ik uw gelijk geven. :( TNA is nu een paar maand echt goed bezig geweest maar nu ist weer van dat. Ik dacht wel dat Hardy ging winnen. Ze zaten hem tegen te houden omdat hij had laten weten dat hij er een tijd tussenuit wou en dus geen nieuw contract zou tekenen. Toen ze doorhadden dat hun tactiek hem niet van gedacht ging doen veranderen besloten ze in de plek zijn aars te likken en plots won em de BFG serie. Zo wist ge al genoeg.

Devon als leider van A&E vond ik nog goed in die zin dat ik er 100% in was getrapt. Kdacht dat em echt ontslagen was. Voor de rest weet ik het ook niet goed. Kben mij zorgen beginnen maken toen ze een paar weken terug verklaarden dat ze nog niet helemaal beslist hadden waar de storyline heen ging.

Voor de rest vond ik BFG wel heel goed. Heb van vrijwel alle matchen genoten.

Razer

Legacy Member
bully ray zijn facepaint was erg nice.
deed me direct denken aan road warriors.

ik was er ook ingetrapt. devon was verrassing
BR en devon gaan ze nu 180graden draaien precies :p

camino

Legacy Member
Delirium zei:
Allez, naar Hell in a Cell kijk ik al minder naar uit...
...nu het Ryback vs Punk wordt. Cena was waarschijnlijk nog niet volledig hersteld, maar om iemand al Ryback direct in een main event title match te steken. Soit, je weet toch dat Punk wint, en respect wilt omdat hij van de undefeated Ryback gewonnen heeft.

Geen problemen mee dat Punk wint, maar WWE mag eens met wat interessantere matches afkomen. Denk dat het ook komt door een gebrek aan deftige "main eventers". Wie hebben ze nu nog: Punk en Sheamus als champs. Cena, Ziggler, Del Rio, Big Show en Orton.
Ik denk dat dit diegene zijn die in 2012 een title match hebben gehad (Bryan, Kane en Miz niet meegerekend aangezien die andere titels hebben en Jericho is weg). Als je dat bekijkt tegenover 10-15 jaar geleden had je Rock, Austin, HHH, Angle, Undertaker, Mankind, Michaels, ... en daarna de pushes van Edge, Lesnar, Guerrero, JBL. Soit, misschien begin ik oud te worden, want ik klink als die oude mensen die zeggen van 'vroeger was alles beter' :p

Sandown overlaatst eens in een lange match bezig gezien, wat kan die kerel wrestlen zeg, zeer lening ook, das iemand die voor een titel kan gaan.

Re@V0r

Legacy Member
was Devon 'ontslagen' dan?
met 'it was me all the time' dacht ik eerder dat hij doelde op het feit dat hij al constant diegene was die A&E naar binnen loodste of zoiets

ik denk of hoop toch alleszins dat Devon slecht de rol van infiltrant is in die storyline... zou ook nergens op slaan want in dat segment waarin Hogan en Sting gevangen genomen waren door A&E is duidelijk de echte leider aan het woord (klaarduidelijk Bisschof ma soit) en dat was een blanke...
+ het feit dat diegene die altijd het woord voert in promo's ook zeker Devon niet is, want die stond ook in de ring en werd vervolgens neergekegeld door Hogan op de ramp :p

en over RAW...
sja... Ryback heeft nog geen enkele fued gehad en dan vliegt ie meteen in een title match :wtf:
ze konden iets moois opbouwen met Ryback maarja... no way dat ie gaat winnen van Punk alleszins!
dus ofwel is zijn winning streak en alles wat ze opgebouwd hebben al naar de kloten, ofwel wordt het een DQ win voor Ryback (waardoor Punk de title dus nog heeft) :)
misschien interference door Lesnar (gezien de aanwezigheid van Heyman), hetgeen leidt tot een Ryback-Lesnar match :D

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
was Devon 'ontslagen' dan?
met 'it was me all the time' dacht ik eerder dat hij doelde op het feit dat hij al constant diegene was die A&E naar binnen loodste of zoiets

ik denk of hoop toch alleszins dat Devon slecht de rol van infiltrant is in die storyline... zou ook nergens op slaan want in dat segment waarin Hogan en Sting gevangen genomen waren door A&E is duidelijk de echte leider aan het woord (klaarduidelijk Bisschof ma soit) en dat was een blanke...
+ het feit dat diegene die altijd het woord voert in promo's ook zeker Devon niet is, want die stond ook in de ring en werd vervolgens neergekegeld door Hogan op de ramp :p

Ik vroeg mij ook af waar dieje van de promo's was. Devon zal daarentegen wel de leider zijn en ze zullen wel gewoon ff vergeten dat er altijd al iemand anders het woord voerde in de promo's. Soms vraag ik mij toch af of wrestling niet beter een seizoenen-systeem zou volgen zoals gewone series. Dan is er tenminste tijd om fatsoenlijk storylines te schrijven en de wrestlers kans geven om wat te recupereren. Kdenk wel niet dat dat ooit zal gebeuren. Zou waarschijnlijk ook minder geld opbengen.

En om toch eens iets goed te zeggen. Met RVD als X division champ en Joe als TV champ hebben ze nu wel een midcard met veel potentieel. Joe is gewoon de max en van RVD ben ik geen fan maar hij is wel heel geloofwaardig als X champ.

Edit: En ondanks dat de verkeerde gewonnen heeft vond ik Hardy tegen Aries wel een zeer goede match. Morgan zijn return was ook de moeite. Normaal vind ik hem maar niks maar nu zag em er goed uit en zijn carbon footprint zag er ook is ne keer sterk uit. Als hij zich wat meer gelijk wcw-era Kevin Nash gaat gedragen zou hij een goeie powerhouse kunnen worden. De fysiek heeft em iig.

Appelpitje

Legacy Member
Ja wat zei ik! Ryback vs punk! :lol:
En waarom zo negatief overRyback? Hij mag toch ook keer een kans hebben net zoals de andere als zoveel kansen hebben gehad? ;)

Ben eens benieuwd naar de match!

Xevven

Legacy Member
Ryback verliezen wss

Wel knullig, ze pushen hem als unstopable en punk gaat dat ff doen ..

Delirium

Legacy Member
Appelpitje zei:
Ja wat zei ik! Ryback vs punk! :lol:
En waarom zo negatief overRyback? Hij mag toch ook keer een kans hebben net zoals de andere als zoveel kansen hebben gehad? ;)

Ben eens benieuwd naar de match!

Ik heb niet echt iets tegen Ryback, maar de echte, deftige matches die hij al gehad heeft, kan je op 1 hand tellen.
Hij kan het publiek achter hem hebben, maar hij heeft nog niet echt getoond wat hij allemaal in zijn mars heeft. Ze pushen hem gewoon te snel, zonder enige deftige storyline of opbouw naar een feud. 't Is precies een plan B omdat Cena niet op tijd hersteld gaat zijn (wat ook zo wel is denk ik).

Ik had dan liever Cena vs Punk gezien. Beiden hebben echt zo'n goeie 'chemistry' samen in de ring, dat ik steeds geniet van hun matches. Hell in a cell zou zo'n hoogtepunt kunnen geweest zijn in hun rivaliteit, maar 't lot heeft er anders over beslist zeker.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik heb ook niet echt iets tegen Ryback maar het is gewoon te vroeg voor een title match. Denk bijvoorbeeld aan waar Goldberg was toen em voor de titel ging. Dieje had al veel main eventers afgemaakt en was echt over als een monster. Ryback staat nog maar aan het begin van die weg.

Royco

Legacy Member
Ik snap de kritiek niet op Ryback over "nog geen deftige feud gehad" , "Deftige matches op 1 hand tellen"

Dat is nu net het punt ... Waarom zou een character als Ryback moeten feuden op dit moment in zijn carriere als hij net voorgesteld word als dit unstoppable character? En wat zou je dan doen? Stel hij heeft een feud met zeg maar Sheamus (om beetje qua fysiek geloofwaardig te lijken) ga je hem dan laten een ppv winnen, dan eentje verliezen, dan weer eentje winnen?! of ga je Sheamus 5x op rij laten verliezen? Is dat dan een feud die zo'n character nodig heeft? Nee helemaal niet.

Ik vind het helemaal nie erg dat ze hem straight to the top afsturen want daar draait heel die unstoppable force nu rond ...

En tis nog helemaal nie zeker dat het doorgaat he gasten, ge kijkt toch allemaal al lang genoeg. Voor 't zelfde geld ist op PPV nog Cena die zijn plek in neemt of weet ik veel wa nog allemaal kan gebeuren.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik zou hem niet speciaal een lange feud geven. Ik zou hem eerder een paar keer laten winnen tegen verschillende redelijk grote namen. Ik hou gewoon nogal van het idee dat een title shot verdiend moet worden.

Appelpitje

Legacy Member
Delirium zei:
Ze pushen hem gewoon te snel, zonder enige deftige storyline of opbouw naar een feud.

Wat geen storyline? Nog nooit gehoord van Feed Me More? :wtf:
nXBz6.gif


En tja iedereen moet toch een aan de beurt komen voor een title match veronderstel ik..

Delirium

Legacy Member
Appelpitje zei:
Wat geen storyline? Nog nooit gehoord van Feed Me More? :wtf:

Noem je dat een storyline? Da's een catchphrase dat zijn eigen leven beginnen leiden is.

OK, als je dat als storyline wil gebruiken, bouw er dan iets meer rond.
Laat Ryback eerst wat grote namen en eventueel als hoogtepunt iets met Big Show doen (can't feed him more than that).
En dat Punk daarna wat meer heat gooien richting Ryback dat het makkelijk is om nobodies te verslaan, maar een champ niet zo easy is.
Punk komt er nog meer heel uit, en Ryback nog meer als face, en dan bekom je toch iets met meer inhoud dat wat je nu hebt.

't Zal aan mij liggen. Ik ben eigenlijk nooit fan geweest van gans dat undefeated monster imago zoals bij Goldberg het geval was.

MmoRpgGuy

Legacy Member
kan iemand de full match vinden van bfg? de meeste zijn geblokkeert of zijn het gasten die zitten te spreken .liefst op yt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan