Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Re@V0r zei:dear god TNA... what have you done
er zit duidelijk iemand aan de drugs ginder en tis niet Jeff Hardy deze keer![]()
komaan?!!


Royco zei:Jup begrijp u totaal ... ma ik wist al lang dat da weer zo ging uitdraaien ze, kzie me nog denken als ik je posts zag van A&E hoe origineel het eindelijk was dat TNA eens iets deed zoals dit. Maar zat toen al te denken van, just you wait
Die mannen verkloten alle storylines door onbegrijpende twists in te steken die ze dan met nen marginalen uitleg goe praten.
En over Jeff idd, zat er aan te komen he, echt schandalig.
TNA is nu een paar maand echt goed bezig geweest maar nu ist weer van dat. Ik dacht wel dat Hardy ging winnen. Ze zaten hem tegen te houden omdat hij had laten weten dat hij er een tijd tussenuit wou en dus geen nieuw contract zou tekenen. Toen ze doorhadden dat hun tactiek hem niet van gedacht ging doen veranderen besloten ze in de plek zijn aars te likken en plots won em de BFG serie. Zo wist ge al genoeg.Delirium zei:Allez, naar Hell in a Cell kijk ik al minder naar uit...
...nu het Ryback vs Punk wordt. Cena was waarschijnlijk nog niet volledig hersteld, maar om iemand al Ryback direct in een main event title match te steken. Soit, je weet toch dat Punk wint, en respect wilt omdat hij van de undefeated Ryback gewonnen heeft.
Geen problemen mee dat Punk wint, maar WWE mag eens met wat interessantere matches afkomen. Denk dat het ook komt door een gebrek aan deftige "main eventers". Wie hebben ze nu nog: Punk en Sheamus als champs. Cena, Ziggler, Del Rio, Big Show en Orton.
Ik denk dat dit diegene zijn die in 2012 een title match hebben gehad (Bryan, Kane en Miz niet meegerekend aangezien die andere titels hebben en Jericho is weg). Als je dat bekijkt tegenover 10-15 jaar geleden had je Rock, Austin, HHH, Angle, Undertaker, Mankind, Michaels, ... en daarna de pushes van Edge, Lesnar, Guerrero, JBL. Soit, misschien begin ik oud te worden, want ik klink als die oude mensen die zeggen van 'vroeger was alles beter'




Re@V0r zei:was Devon 'ontslagen' dan?
met 'it was me all the time' dacht ik eerder dat hij doelde op het feit dat hij al constant diegene was die A&E naar binnen loodste of zoiets
ik denk of hoop toch alleszins dat Devon slecht de rol van infiltrant is in die storyline... zou ook nergens op slaan want in dat segment waarin Hogan en Sting gevangen genomen waren door A&E is duidelijk de echte leider aan het woord (klaarduidelijk Bisschof ma soit) en dat was een blanke...
+ het feit dat diegene die altijd het woord voert in promo's ook zeker Devon niet is, want die stond ook in de ring en werd vervolgens neergekegeld door Hogan op de ramp![]()
Appelpitje zei:Ja wat zei ik! Ryback vs punk!
En waarom zo negatief overRyback? Hij mag toch ook keer een kans hebben net zoals de andere als zoveel kansen hebben gehad?
Ben eens benieuwd naar de match!
Delirium zei:Ze pushen hem gewoon te snel, zonder enige deftige storyline of opbouw naar een feud.

Appelpitje zei:Wat geen storyline? Nog nooit gehoord van Feed Me More?![]()