Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Royco zei:Smackdown is taped he , ze zetten daar al jaren valse boos/cheers over. Enorm irritant.

Xevven zei:Ik wist nie da smackdown taped was![]()
.
.Royco zei:random post-ppv commentaar
Vraag me af wat de reden is waarom ze Big Show laten winnen hebben?! Zie het nut nie in om hem een title reign te geven .. miss omdat Mark Henry binnenkort terugkomt fzo.
Of ze gaan Ryback pushen naar WHC title? En Cena WWE title.
Zwaar verbaasd van Kaitlyn, die heeft nogal wa powermoves in haar mars amai.
Zot e, kheb ook staan kijken
Ryback in main event vond ik niet misplaatst, het gaat em af.
Jep, die heeft wel wat natuurlijk charisma
Van zodra main event begon zag ik al dat het die ref was en vond het al vreemd, normaal doet Armstrong de main events.. was te peizen.


