Royco
Legacy Member
Xevven zei:Buh, kvind die zen commentaar niet zo goed.
Beste team voor mij is JR, King en Josh
Echt? Kvind hem net geniaal .. vertelt ook veel weetjes over wrestlers hun geschiedenis enal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xevven zei:Buh, kvind die zen commentaar niet zo goed.
Beste team voor mij is JR, King en Josh
camino zei:Voor Ryback heb ik een idee.
Simpel; laat hem maar nog wat wedstrijden winnen, nog steeds ongeslagen maar ooit verlies je, iedereen, ongacht wie je bent, dat is nu éénmaal zo irl en in wwe.
Dan ist heel simpel; neem iemand die echt geloofwaardig overkomt en die dan Ryback zijn 1ste nederlaag aansmeert; niemand minder dan Brock Lesnar natuurlijk, wie anders?
inkei zei:Was weeral leuke avond gisteren in Vorst, Ricardo eens zien wrestlen als 'el local'.
Alleen spijtig geen D Bry en Kane :'(
Xevven zei:Wie was er allemaal?
Xevven zei:Nice nice
Kaitlyn ziet er wel goed uit int echt wss![]()
Enigste spijtige is dat we aan ringside naast de barrieres zaten en elke keer er een andere entrance begonnen een ganse massa volk kwam drummen om ze te zien.inkei zei:Tickets vallen goed mee, we zijn bezig met een plan voor opt balkon eerste rij te zitten en tickets komen op 105 - 115 $.
Vlucht en verblijf is iets anders, het is in New Jersey maar je zou minstens heel die week moeten blijven met al de Fan Axxes er allemaal is + de Raw voor WM29 enz.
Onze eerste uitrekening kwam op 100 € ticket + 1035€ vlucht (retour) + 180 € half pension hotelleke voor die week met 2 man.

Xevven zei:Mja kan mijn dochtertje nog niet meenemen, ze is nog te klein. 'k zou ze ook geen week alleen kunnen laten
En het is een hoop geld.
Als iemand van jullie gaat, bring pics!
inkei zei:Perfecte leeftijd !Feed her more

Xevven zei:
