Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Xevven zei:
Buh, kvind die zen commentaar niet zo goed.
Beste team voor mij is JR, King en Josh

Echt? Kvind hem net geniaal .. vertelt ook veel weetjes over wrestlers hun geschiedenis enal.

inkei

Legacy Member
Was weeral leuke avond gisteren in Vorst, Ricardo eens zien wrestlen als 'el local'.
Alleen spijtig geen D Bry en Kane :'(

WarCry-dude

Legacy Member
camino zei:
Voor Ryback heb ik een idee :).
Simpel; laat hem maar nog wat wedstrijden winnen, nog steeds ongeslagen maar ooit verlies je, iedereen, ongacht wie je bent, dat is nu éénmaal zo irl en in wwe.
Dan ist heel simpel; neem iemand die echt geloofwaardig overkomt en die dan Ryback zijn 1ste nederlaag aansmeert; niemand minder dan Brock Lesnar natuurlijk, wie anders?

Maar Ryback heeft toch al verloren tegen Punk? Wat ge zegt is natuurlijk wel de juiste manier om een ongeslagen personage a la Goldberg te maken. Daar kunt ge best ook nog een paar titels insteken. Eerst een midcard titel en dan de WWE title shot terwijl er een geloofwaardige kampioen is. Zo gaat er ten eerste al heel veel interesse voor de title match zijn en gaan de fans nadat em wint een gevoel krijgen van "Wie neemt hem ooit de titel nog af?". Wie hem dan uiteindelijk wel de titel afneemt krijgt natuurlijk een enorme boost.

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Wie was er allemaal?


Primetime Playa's vs Sin Care & Rey Mysterio.
Alberto Del Rio vs Randy Orton (met Ricardo ringside)
Kaitlyn vs Natalya
Sheamus vs Big Show
Ted Dibiase vs Jack Swagger
Kofi Kingston vs The Miz
Justin Gabriel vs Wade Barrett
Ricardo Rodriguez (El Local) vs R Truth

Al bij al goeie matches met Big Show vs Sheamus de beste die er was.

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Nice nice

Kaitlyn ziet er wel goed uit int echt wss :p

Ja voor die diva's match ben ik eens niet naar het toilet gegaan :p Enigste spijtige is dat we aan ringside naast de barrieres zaten en elke keer er een andere entrance begonnen een ganse massa volk kwam drummen om ze te zien.

In Vorst is dat een beetje anders geregeld dan bij Lotto Arena.

En voor de gewilligen, om 11 u vandaag start de verkoop van tickets voor de Wrestlemania Revenge Tour.

17/04 in Rotterdam
24/04 in Luik

Xevven

Legacy Member
Meh, zou graag eens naar Wrestlemania gaan, maar vraag me af wat dat in totaal kost.
Tickets + vlucht + verblijf voor 2 personen :(

inkei

Legacy Member
Tickets vallen goed mee, we zijn bezig met een plan voor opt balkon eerste rij te zitten en tickets komen op 105 - 115 $.

Vlucht en verblijf is iets anders, het is in New Jersey maar je zou minstens heel die week moeten blijven met al de Fan Axxes er allemaal is + de Raw voor WM29 enz.

Onze eerste uitrekening kwam op 100 € ticket + 1035€ vlucht (retour) + 180 € half pension hotelleke voor die week met 2 man.

Xevven

Legacy Member
inkei zei:
Tickets vallen goed mee, we zijn bezig met een plan voor opt balkon eerste rij te zitten en tickets komen op 105 - 115 $.

Vlucht en verblijf is iets anders, het is in New Jersey maar je zou minstens heel die week moeten blijven met al de Fan Axxes er allemaal is + de Raw voor WM29 enz.

Onze eerste uitrekening kwam op 100 € ticket + 1035€ vlucht (retour) + 180 € half pension hotelleke voor die week met 2 man.

damn :(

Royco

Legacy Member
Kvind als ge dan eens naar Wrestlemania gaat da je het goed moet doen.

Spaar me nen maat elk rond de 2000 dollar en koop jullie alletwee zo'n travel package (die worden altijd vroeger verkocht dan de normale tickets)

Dan heb je heel het weekend
Fan axxess (museum, handtekeningen, etc)
Hall of Fame op zaterdag
Wrestlemania op zondag
RAW op maandag
+ hotel dacht ik

Dan moet je enkel nog een zo goedkoop mogelijk vluchtje boeken en u're set.

Maat van mij doet da elk jaar me zijn pa. Zou al lang meegeweest zijn mar vor redenen is dat op dit moment onmogelijk.

Xevven

Legacy Member
Mja kan mijn dochtertje nog niet meenemen, ze is nog te klein. 'k zou ze ook geen week alleen kunnen laten :)
En het is een hoop geld.

Als iemand van jullie gaat, bring pics!

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Mja kan mijn dochtertje nog niet meenemen, ze is nog te klein. 'k zou ze ook geen week alleen kunnen laten :)
En het is een hoop geld.

Als iemand van jullie gaat, bring pics!

Neem ze mee naar de show in Rotterdam?
Ahoy arena kan zo'n 40 000 + man in, prijzen zijn 50 - 55 - 75 en het is niet zo ver.
Die andere in Luik heeft dezelfde prijzen en is minder groot.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan