Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xevven

Legacy Member
Appelpitje zei:
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren in de match tussen CM Punk , Rybacl, Cena gelukkig is Maddox geen ref meer :p

En zou Sheamus het halen tegen The Big Show?

Ik denk dat punk cena gaat pinnen.
Kaitlyn gaat winnen van Eve
Team ziggy gaat winnen van team Foley (of miz die "overloopt" of Dbry die iets gaat upfucken)
R truth wordt de nieuwe US champ
Big show wint van sheamus

:>

Royco

Legacy Member
Grmbl, weeral geen cash-in van Ziggler, maar toch de SS match clean win.

En zo te zien weer een nieuwe stable op komst?

365 :applause: Tijd voor de nieuwe WWE championship belt imo.

inkei

Legacy Member
Punk !!
Nu een stable met Ambrose, Rollins en dien andere :p
zou vetjes zijn.

Marginale

Legacy Member
Gaan we ni gewoon een jaar (anderhalf jaar) terug in de tijd naar Nexus?
Een gelijkaardig concept.
- "NXT vriendjes van Punk" kwamen toen onder de naam Nexus naar WWE om John Cena een lesje te leren en zo proberen Punk aan de titel te helpen

nu is het
- "nieuwe NXT vriendjes van Punk" komen naar WWE om Ryback een lesje te leren en zo proberen Punk zijn titel te laten behouden


Ik heb geen problemen met storyline recycling aangezien zowat alles toch al in het verleden reeds gebeurd is maar op zo'n korte tijd met zowat dezelfde hoofdrolspeler (Punk) een gelijkaardig scenario uit te voeren lijkt mij toch op luiheid van creative :)

Re@V0r

Legacy Member
Nexus is destijds ontstaan onder leiding van Barrett, Punk had daar toen niks mee te maken... Punk is pas achteraf leider geworden nadat hij het leiderschap eigenhandig had overgenomen

het lijkt me er trouwens eerder op dat die geen alliance met Punk hebben, maar dat hun acties specifiek tegen Ryback gericht zijn

Timootje

Legacy Member
lijkt me wel leuk om eens 1 keer te zien , anders dan op tv of pc natuurlijke

Royco

Legacy Member
Jaja .. The SHIELD lol :p

Dienen Dean Ambrose doe mij zo denken aan Heath Ledger / The Joker typetje :p

Van alle drie vind ik dien Seth Rollins de minste "iets hebben" kweenie waarom.

Ben wel eens benieuwd om ze meer te zien praten / wrestlen.

En ipv altijd die invading groepjes zoals nxt/nexus etc had ik liever eens iets terug gehad zoals evolution .. daarom niet direct een kopie ervan maar ook zo'n mentor met wat nieuwe gasten.

Ziggler vs Cena, goed matchke .. hopelijk nog more to come.

Alé nog 1 x een DQ op een PPV en we kunnen aan the good stuff beginnen.

Re@V0r

Legacy Member
bwa, de angle die ze eraan geven is toch anders dan andere stables van volledige nieuwelingen...
natuurlijk grappig dat ze willen opkomen tegen onrecht binnen WWE, maar ze wel heel zijn en telkens de faces aanvallen :p

inkei

Legacy Member
Kane is eigelijk ni echt heel of face, dus daarover kunnen we nog discussiëren :p

Ben wel aant hopen dat eindelijk die love triangle zever met Cena & AJ snel gedaan is want pieuwwww

WarCry-dude

Legacy Member
Kwas hier niet meer komen posten om zonder spoilers Survivor Series op cafe te gaan zien zaterdag maar het is niet kunnen door gaan. :( Kheb de resultaten gelezen dus ik weet wie er won maar hoe waren de matchen? Heb ik iets gemist?

Pas ook gelezen dat Velvet Sky terug in TNA zit. Als ze die niet in Aces & Eights steken ga ik naar Florida en doe ik Bruce Prichard zijn sokken opeten. De storyline schrijft zichzelf gezien haar recente ontslag en hoe geweldig zou ze er wel niet uitzien in een vrouwelijke versie van het A&E uniform? Volgens mij zou ze ook gewoon veel beter zijn als heel.

Re@V0r

Legacy Member
zou dan wel een extra toevoeging moeten zijn en zou meteen opvallen tbh...
momenteel zit er niet echt iemand bij met vrouwelijke vormen :p

WarCry-dude

Legacy Member
Zo'n extra toevoeging is volgens mij toch geen probleem. Laat gewoon A&E dreigend op een van de knock-outs, misschien zelfs Brooke Hogan, afstappen. Ze deinst terug tot er plots een vrouwelijk lid van A&E in haar rug staat die haar dan bij elkaar koekt. En dan de commentatoren die zo verrast mogelijk doen.

inkei

Legacy Member
Raw was goed gisteren, maar moesten ze nu die Cena segments en dat met Vicki eruit gelaten hebben was het vele beter.
Alleen het volk mocht ook wel wat meer moeite doen want djeez.

camino

Legacy Member
Punk heeft het steken, gister meteen geopereerd geweest, ryback zal hem te hard door de tafel gedjakt hebben :-). Daardoor kan uiteraard de titel match niet doorgaan.

Re@V0r

Legacy Member
Punk zal dan blijkbaar niet echt lang out zijn lijkt me?
in het verleden moest de champ altijd zijn titel opgeven bij langdurige afwezigheid of dergelijke blessures... zou beetje lullig zijn moest Punk nu bijvoorbeeld 2-3 PPV's out zijn en ze hem gewoon de titel laten behouden

camino

Legacy Member
bwa, geef den titel aan Ryback :) en dan Lesnar die hem dood maakt en de titel afneemt en dan mss the rock die de titel terug afneemt :-), feest in wwe :-).
uiteraard zal dit nooit gebeuren :).

mcgrave

Legacy Member
Ryback die Punk geblesseerd heeft is een halve work. Punk is al een hele tijd geblesseerd aan z'n knie en heeft het zo lang mogelijk proberen uit te houden tot nu, daarom die actie van Ryback om hem door een tafel te rammen. 3 weken revalidatie zou het zijn dus op en top voor ie tegen The Rock moet.. 3 keer op een dwaze manier winnen van Ryback was nu ook niet echt goed voor Punk.

Ziggler vs Cena word volgens velen een title match, Sheamus vs Big Show zal weer vroeg op de card zijn en zullen een slopende match gehad hebben. Achteraf gaat de verliezer nog eens de winnaar serieus slopen met een chair. Ziggler comes in en casht eindelijk en succesvol. Maar omdat Mr Cena al een ladder match heeft zullen ze natuurlijk Ziggler direct benadelen en ipv z'n briefcase de titel laten boven hangen. Ziggler wint toch en krijgt eindelijk die superpush! Succesvol cashen en direct succesvol verdedigen tegenover Cena! Superscenario zou het zijn..

inkei

Legacy Member
mcgrave zei:
Ryback die Punk geblesseerd heeft is een halve work. Punk is al een hele tijd geblesseerd aan z'n knie en heeft het zo lang mogelijk proberen uit te houden tot nu, daarom die actie van Ryback om hem door een tafel te rammen. 3 weken revalidatie zou het zijn dus op en top voor ie tegen The Rock moet.. 3 keer op een dwaze manier winnen van Ryback was nu ook niet echt goed voor Punk.

Ziggler vs Cena word volgens velen een title match, Sheamus vs Big Show zal weer vroeg op de card zijn en zullen een slopende match gehad hebben. Achteraf gaat de verliezer nog eens de winnaar serieus slopen met een chair. Ziggler comes in en casht eindelijk en succesvol. Maar omdat Mr Cena al een ladder match heeft zullen ze natuurlijk Ziggler direct benadelen en ipv z'n briefcase de titel laten boven hangen. Ziggler wint toch en krijgt eindelijk die superpush! Succesvol cashen en direct succesvol verdedigen tegenover Cena! Superscenario zou het zijn..

En net daarom gaat dat niet gebeuren :p
Ik zie Cena daar buiten lopen met die MiTB tot veel chagrijns van mezelf :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan