Royco
Legacy Member
Ik begrijp dat het voor veel mensen saaier is geworden maar ikzelf kijk pas van 2005 dus ik heb die edgy content nooit meegemaakt (natuurlijk wel alles achteraf bekeken en via docus en dvds etc)
Ik zou zelf gewoon niet kunnen stoppen met kijken, daarvoor moet het echt wel heeeel slecht worden. Het is een gewoonte/wekelijks vermaak waar ik toch nog elke week naar "uitkijk"
Ik zou zelf gewoon niet kunnen stoppen met kijken, daarvoor moet het echt wel heeeel slecht worden. Het is een gewoonte/wekelijks vermaak waar ik toch nog elke week naar "uitkijk"




.
