Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
strakke boeking trouwens bij WWE
Cena heeft in gans 2012 amper clean verloren (eigenlijk verloren int algemeen) en wordt nu al week na week in mekaar gerost door rookies... :p

Cena heeft 1 maal clean verloren in 2012 (vs rock)

camino

Legacy Member
Tribute to the troops was nog fun, da stukske mee Daniel Bryan haha, super.

WarCry-dude

Legacy Member
Kweet da'k traag ben maar heb pas TLC gekeken. Hetgeen erna heb ik nog niet gezien. Kheb dan ook altijd wat plaatsvervangende schaamte tijdens de slammies dus kijk ik die maar niet. Zoals al gezegd waren Shield Vs. Hell No w/ Ryback en Cena Vs. Ziggler heel goed. Heerlijk toen AJ die ladder omduwde. :) 't Was zo'n zonde om AJ bij Cena te zien.

Het zou heel tof zijn als die win over Cena het begin is van een push voor Ziggler. Als het aan mij lag zou ik The Rock laten winnen tegen Punk op RR en dan Ziggler zijn MitB laten incashen op WM en de titel winnen van The Rock na een knaller van een match.

Kben ook heel content van The Shield in het algemeen. Vooral dieje Roman Reigns heeft charisma imo. Hij doet mij wat aan Kevin Nash uit het NWO Wolfpack-tijdperk denken.

Ryback is er ook veel op vooruit gegaan de laatste maanden. WWE begint nog eens wat toffe wrestlers te krijgen. :)

Re@V0r

Legacy Member
zou wel eens een interessantere manier zijn om die MitB-case te laten incashen alleszins...
hoeveel keer is dat koffertje nu al niet op dezelfde manier ingecashed :s altijd ligt de champ KO na een match en komt ie dan plots aangelopen :ironic:

camino

Legacy Member
The shield zorgt een beetje zoals de hardheid van vroeger, dit is veel beter sinds deze erbij zijn. Nu nog Lesnar erbij en the rock, zou super zijn.

mcgrave

Legacy Member
Orton wilt al maanden heel worden, maar WWE creative wil dit voorlopig nog niet, mss na z'n terugkomst van blessure.. Miz die is duidelijk nu face met een edgy kant. Met Del Rio weten ze denk ik niet wat te doen..

camino

Legacy Member
Aflevering was zo voorspelbaar; heb alle matchen simpelweg goed geraden.
Enige leuke was beetje mee bryan en kane en ziggler met lekker kippetje AJ.
En ik heb een hekel aan dat santa gezever en kerstmis shit.
Was wel perfect voor kleuter cena, echt iets voor hem, em voelde zich thuis.

Re@V0r

Legacy Member
beetje mottig om hem eerst 2x na elkaar ineen te laten rammen, om dan nu (omdat het kerstmis is) al die gebeurtenissen te vergeten en hem samen met de kerstman te laten winnen :wtf:
nuja, amerikanen zijn nu eenmaal wild van die feestdagen :p

Marginale

Legacy Member
Re@V0r zei:
zou wel eens een interessantere manier zijn om die MitB-case te laten incashen alleszins...
hoeveel keer is dat koffertje nu al niet op dezelfde manier ingecashed :s altijd ligt de champ KO na een match en komt ie dan plots aangelopen :ironic:

heb je andere suggesties? Zeker nu heel Ziggler MitB-case heeft? Je kan toch niet van een heel verwachten dat hij de champ 2 weeks notice geeft voor hij zijn MITB gaat incashen?

soit, ik begrijp waar ge naar toe wilt maar mijn beperkte creativiteit ziet geen andere oplossingen:) (mss voor een job als WWE writer gaan :))

Re@V0r

Legacy Member
dat het een uitstekende manier is om als heel in te cashen ga ik mee akkoord, maar het is al door ALLE heels gedaan op die manier
ik zeg ook ni dat ze de champ weken op voorhand moeten verwittigen, maar imo zijn er wel nog andere manieren om als heel in te cashen ook é...
non-title match verliezen, post-match beatdown door Ziggler zelf en dan incashen, promo onderbreken met een sneak attack... 30 chairshots en vervolgens incashen,....

lijkt me naar het publiek toe ook een sterkere title win wanneer je de champ zelf gemolesteerd hebt voor je incasht, dan wanneer hij KO ligt door een ander en je gewoon hoeft te pinnen :)

valt mij ook op dat het meestal de heels zijn die met die case weglopen

MmoRpgGuy

Legacy Member
vandaag open fight night in tna kzie het helemaal zitten , wie zou joshep park hebben als gut chek tegenstander? :D

Breskuz

Legacy Member
zijn er nog mensen die Main event volgen ? of is het hier eender raw, smackdown en ppv's ?

inkei

Legacy Member
Breskuz zei:
zijn er nog mensen die Main event volgen ? of is het hier eender raw, smackdown en ppv's ?

Main event zet de 'verhaallijn' wel voort van Raw & Smackdown maar na 3u Raw en 2u Smackdown heb ik wel genoeg aan mijn wekelijkse dosis Wrestling en dan tel ik de iPPV's en WWE PPV's nog niet mee.
Heb het 1 keer bekeken, wel leuk met de promo voor de wedstrijd maar zegt me voor de rest niet zo heel veel.

Re@V0r

Legacy Member
meeste waardeloze return van 2013 gaat alvast naar Sting...
dan zit je die return wekenlang te hypen met promo's, komt ie gewoon naar de ring geslenterd zonder muziek om 8 members van A&E's zonder een schrammetje in elkaar te rammen :wtf:

Re@V0r

Legacy Member
diegenen die ze tot nu toe ontmaskerd hebben zijn nu ook wel de namen die op internet rondgingen, dus echt verrassend vind k het ni
kben dan eerder benieuwd naar diegenen die nog overblijven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan