dat het een uitstekende manier is om als heel in te cashen ga ik mee akkoord, maar het is al door ALLE heels gedaan op die manier
ik zeg ook ni dat ze de champ weken op voorhand moeten verwittigen, maar imo zijn er wel nog andere manieren om als heel in te cashen ook é...
non-title match verliezen, post-match beatdown door Ziggler zelf en dan incashen, promo onderbreken met een sneak attack... 30 chairshots en vervolgens incashen,....
lijkt me naar het publiek toe ook een sterkere title win wanneer je de champ zelf gemolesteerd hebt voor je incasht, dan wanneer hij KO ligt door een ander en je gewoon hoeft te pinnen
valt mij ook op dat het meestal de heels zijn die met die case weglopen