Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
WWE stats 2012 :

http://i.imgur.com/ez5p4.jpg

Damn, 2012 was toch wel Sheamus aka Triple H v2.0 zijn jaar. Moet wel nen goeien aarslikker zijn precies.
Misschien is Shane Mcmahon uit de kast gekomen en gaan ze volgend jaar trouwen.

Let ook op Cena zijn wins en Dolph zijn losses :)

Re@V0r

Legacy Member
was Cena ook niet grotendeels out met blessure in 2012?
zou zijn laag aantal wins alleszins verklaren... waar die +30 losses vandaan komen is mij al helemaal een raadsell :wtf:

Sheamus heeft ook zoveel wins omdat hij praktisch elke show mag opdraven om iemand af te maken (+ is ni geblesseerd geweest)

inkei

Legacy Member
Bij die 'losses' zullen ook wel disqualifications en dergelijke zijn door interference enal.

WarCry-dude

Legacy Member
Heb de resultaten van impact is gelezen. Dat Bully/Hogan gedoe kan mij niet boeien maar Taz bij A&E wil ik precies wel zien.

Delirium

Legacy Member
Re@V0r zei:
was Cena ook niet grotendeels out met blessure in 2012?
zou zijn laag aantal wins alleszins verklaren...
Een paar matchen tegen Punk die onbeslist (DQ of draw) waren en enkele matches hij verloren had. Ik denk dan je dan maar aan een 30 tal wins komt (waarvan er misschien 25 tegen Ziggler waren waarschijnlijk :p)

Het stoort mij meer om te zien dat eigenlijk diegene die WWE het zwaarst moeten pushen, het meeste losses hebben :(
Ziggler, Rhodes en Bryan zijn voor mij wel diegene waar ik het meest naar uitkijk in 2013 (Wade Barrett ook, maar staat niet tussen de lijst).
Als je ziet hoeveel mensen Ziggler achter zich kreeg tijdens TLC, vraag ik me af waarom ze hem niet meer pushen. 't Wordt hoog tijd dat hij casht (alhoewel ik Del Rio zijn title reign wel langer dan 2 maand mag duren).

Re@V0r

Legacy Member
blijkbaar slecht gekeken gisteren :wtf:

Del Rio heeft er anders ook genoeg achter zijn naam staan

Re@V0r

Legacy Member
idd, kzou nochtans gezworen hebben dat ik Cena daar had zien staan tussen die losses :p

Re@V0r

Legacy Member
was idd ook wel de laatste heelturn die ik verwacht had... snap er alleen het nut ni echt van aangezien Taz enkel commentary doet

en lol @ Brooke Hogan: my boobs are out
:D

Breskuz

Legacy Member
Re@V0r zei:
was idd ook wel de laatste heelturn die ik verwacht had... snap er alleen het nut ni echt van aangezien Taz enkel commentary doet

en lol @ Brooke Hogan: my boobs are out
:D
ik kijk één keer naar TNA en oik word beloond :d
WWE heeft officieel afgedaan

camino

Legacy Member
Ik hoop Del Rio niet alweer zijn titel op heel korte tijd zal kwijt raken.
Heb ook al zo'n voorgevoel cena bijna alles zal moge winnen dit jaar,ppff, kheb voorgevoel ze het nog wat erger gaan maken.
Dat in wrestlemania Cena de titel ofzo van the rock ofzo afneemt.

Razer

Legacy Member
wat een aangename verrassing ;D
Taz member from aces and eights

dat verklaard wss waarom er al maanden een 3de pipo broadcast member zit.

Royco

Legacy Member
Omg @ Taz , who cares serieus. The Hogan Show euh bedoel TNA is zo hard aant falen. Oldskool TNA ftw tbh.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik vind Taz anders wel cool bij A&E. Worstelen zal em niet doen maar ik wil em toch wel is als manager/mouthpiece bezig zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan