Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
camino zei:Zou jammer zijn.
Als rocky ga verliezen zal het zijn doordat er iets tussendoor zal gebeuren, ik zie punk niet met een cleansheet winnen van the rock.
Xevven zei:Er mag niks gebeuren toch want Vince zei op RAW dat hij punk z'n titel ging afpakken dan.

Zou dat ook al een spoiler zijn dat Ryback de Rumble zal winnen, als ze hem in februari weer in de title scene smijten.Xevven zei:Smackdown gezien. Zat reclame tussen dat WWE naar Qatar ging. Match: CM punk verdedigt zijn WWE championship tegen Ryback. Datum: 22 februari.
Dus Punk wint van Rock op RR? ;/
Shield mocht er niet tussen komen. Ik verwacht dat Maddox er weer zal voor zorgen dat Punk zijn titel behoudt (of een héééél kleine kans op Lesnar, wat kan leiden naar een Lesnar vs Rock op Wrestlemania).Xevven zei:Er mag niks gebeuren toch want Vince zei op RAW dat hij punk z'n titel ging afpakken dan.

Breskuz zei:Dit was sowieso de meest voorspelbare Royal Rumble OOIT

Ja ik had er ook veel.Delirium zei:Mja, voorspelbaar en toch weer niet.
Hoewel het resultaat er héél vingerdik op lag van tevoren, had ik toch verwacht dat WWE ons ging verrassen. Ik verwacht blijkbaar te veel
Ik had veel mogelijke scenario's gelezen (met dit idd wel de meest voorspelbare en tevens de meest teleurstellende).
Ik kijk uit naar wat RAW deze avond gaat geven.
. Er zou nog een Rock bottom bij gemogen hebben van mij.
maar hetgeen volgt zal volgens mij minder leuk zijn en alsook voorspelbaar; Cena die the rumble won was ook enorm voorspelbaar en die zal in wrestlemania terug tege the rock vechten en cena zal de titel winnen, wauw, dat gaat dus echt zo voorspelbaar worden, mss ze effe nog een omweg ofzo maken om het niet zo te laten uitschijnen maar dat is dus hetgeen ik denk.

Ik denk dat Cena volgende maand in de chamber voor de WHC gaat (en die wint). Op Wrestlemania wint van Rocky voor de WWE belt. De maandag daarna op RAW alleen de tagteam belts en de weken erna de IC en US belt ook nog wint.camino zei:WWE is zo voorspelbaar; dat the rock zou winnen wisten we allemaal, niks op tegenmaar hetgeen volgt zal volgens mij minder leuk zijn en alsook voorspelbaar; Cena die the rumble won was ook enorm voorspelbaar en die zal in wrestlemania terug tege the rock vechten en cena zal de titel winnen, wauw, dat gaat dus echt zo voorspelbaar worden, mss ze effe nog een omweg ofzo maken om het niet zo te laten uitschijnen maar dat is dus hetgeen ik denk.
Ik denk dat Jericho en Ziggler nog voor de meeste starpower in de Rumble hebben gezorgdRe@V0r zei:ligt er inderdaad wel vingerdik op jammer genoeg
Rumble was zo voorspelbaar als wat ook... viel mij ook op hoe weinig starpower nog in die Rumble zit
precies ook of ze anders geen superstars meer hebben dat ze Godfather welgeteld 1-2 seconden in de Rumble moeten steken en zelfs iemand uit NXT moeten vissen
tbh had ik dan nog liever gehad dat Randy Orton de rumble won
