Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xevven

Legacy Member
Rock is toch een speciaal geval ... Altijd lachen met die z'n promo's :)
En die agenten hadden moeite hun lach in te houden :D

Xevven

Legacy Member
Smackdown gezien. Zat reclame tussen dat WWE naar Qatar ging. Match: CM punk verdedigt zijn WWE championship tegen Ryback. Datum: 22 februari.

Dus Punk wint van Rock op RR? ;/

camino

Legacy Member
Zou jammer zijn.
Als rocky ga verliezen zal het zijn doordat er iets tussendoor zal gebeuren, ik zie punk niet met een cleansheet winnen van the rock.

Xevven

Legacy Member
camino zei:
Zou jammer zijn.
Als rocky ga verliezen zal het zijn doordat er iets tussendoor zal gebeuren, ik zie punk niet met een cleansheet winnen van the rock.

Er mag niks gebeuren toch want Vince zei op RAW dat hij punk z'n titel ging afpakken dan.

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Er mag niks gebeuren toch want Vince zei op RAW dat hij punk z'n titel ging afpakken dan.

Zei hij niet dat The Shield niet mag tussenbeide komen?

Anyway, ben wel zwaar benieuwd naar deze ppv, heb hem al besteld en verlof gevraagd voor maandag :D

Delirium

Legacy Member
Xevven zei:
Smackdown gezien. Zat reclame tussen dat WWE naar Qatar ging. Match: CM punk verdedigt zijn WWE championship tegen Ryback. Datum: 22 februari.

Dus Punk wint van Rock op RR? ;/
Zou dat ook al een spoiler zijn dat Ryback de Rumble zal winnen, als ze hem in februari weer in de title scene smijten.

Xevven zei:
Er mag niks gebeuren toch want Vince zei op RAW dat hij punk z'n titel ging afpakken dan.
Shield mocht er niet tussen komen. Ik verwacht dat Maddox er weer zal voor zorgen dat Punk zijn titel behoudt (of een héééél kleine kans op Lesnar, wat kan leiden naar een Lesnar vs Rock op Wrestlemania).

Re@V0r

Legacy Member
zijn die matchen in de toekomst niet 'onder voorbehoud'?
stel dat Rock op de Rumble moet winnen kunnen ze moeilijk nu al zeggen dat de titelmatch in Qatar Rock-Ryback zal zijn bijvoorbeeld :p

lijkt me trouwens wel sterk dat Rock zou winnen op de Rumble... imo heeft hij daar totaal geen tijd voor om als actieve champ te functioneren
en als hij zou winnen, zie ik dan eerder een cash-in door Ziggler gebeuren vlak na de match

Delirium

Legacy Member
Breskuz zei:
Dit was sowieso de meest voorspelbare Royal Rumble OOIT

Mja, voorspelbaar en toch weer niet.
Hoewel het resultaat er héél vingerdik op lag van tevoren, had ik toch verwacht dat WWE ons ging verrassen. Ik verwacht blijkbaar te veel :)
Ik had veel mogelijke scenario's gelezen (met dit idd wel de meest voorspelbare en tevens de meest teleurstellende).
Ik kijk uit naar wat RAW deze avond gaat geven.

Marginale

Legacy Member
wat zou er nu vanavond gebeuren?
Cena komt me veel show naar buiten en vraagt WWE title shot op WM.
Punk komt me veel show naar buiten en vraagt WWE title rematch op WM

==> 3 way Punk, Cena & Rock op WM en Cena wint den titel terug

Xevven

Legacy Member
Rumble was heel goed imo, qua entertainmentwaarde

Big Show en Del Rio, hele leuke match
Idem voor Bryan/Kane en Rhodes Scholars
Jericho is back! :D Wat een crowd reaction en die codebreaker op ryback :D
Otunga zijn blauw oog :D
Kofi met die stoel :lol:
Enja rock electrifies :D

Breskuz

Legacy Member
Delirium zei:
Mja, voorspelbaar en toch weer niet.
Hoewel het resultaat er héél vingerdik op lag van tevoren, had ik toch verwacht dat WWE ons ging verrassen. Ik verwacht blijkbaar te veel :)
Ik had veel mogelijke scenario's gelezen (met dit idd wel de meest voorspelbare en tevens de meest teleurstellende).
Ik kijk uit naar wat RAW deze avond gaat geven.
Ja ik had er ook veel.
En één er van is helemaal uitgekomen :D

Kofi en dien stoel was hilarisch

Royco

Legacy Member
Vond het een goeie Rumble, voorspelbaar of niet care! Twaren leuke matches.

Enigste wat mij persoonlijk irriteerde was de finish van Rock vs Punk. The peoples elbow en hij pint em clean? Das gelijk de 5 knuckle shuffle :s . Er zou nog een Rock bottom bij gemogen hebben van mij.

camino

Legacy Member
WWE is zo voorspelbaar; dat the rock zou winnen wisten we allemaal, niks op tegen ;) maar hetgeen volgt zal volgens mij minder leuk zijn en alsook voorspelbaar; Cena die the rumble won was ook enorm voorspelbaar en die zal in wrestlemania terug tege the rock vechten en cena zal de titel winnen, wauw, dat gaat dus echt zo voorspelbaar worden, mss ze effe nog een omweg ofzo maken om het niet zo te laten uitschijnen maar dat is dus hetgeen ik denk.

Re@V0r

Legacy Member
ligt er inderdaad wel vingerdik op jammer genoeg
Rumble was zo voorspelbaar als wat ook... viel mij ook op hoe weinig starpower nog in die Rumble zit :s
precies ook of ze anders geen superstars meer hebben dat ze Godfather welgeteld 1-2 seconden in de Rumble moeten steken en zelfs iemand uit NXT moeten vissen :wtf:

tbh had ik dan nog liever gehad dat Randy Orton de rumble won

Delirium

Legacy Member
camino zei:
WWE is zo voorspelbaar; dat the rock zou winnen wisten we allemaal, niks op tegen ;) maar hetgeen volgt zal volgens mij minder leuk zijn en alsook voorspelbaar; Cena die the rumble won was ook enorm voorspelbaar en die zal in wrestlemania terug tege the rock vechten en cena zal de titel winnen, wauw, dat gaat dus echt zo voorspelbaar worden, mss ze effe nog een omweg ofzo maken om het niet zo te laten uitschijnen maar dat is dus hetgeen ik denk.
Ik denk dat Cena volgende maand in de chamber voor de WHC gaat (en die wint). Op Wrestlemania wint van Rocky voor de WWE belt. De maandag daarna op RAW alleen de tagteam belts en de weken erna de IC en US belt ook nog wint.
Alle titels bij Cena. De kiddies zullen ook al dire replica belts willen hebben om op hun idool te lijken = sales $$$
Misschien moet hij dan ook nog achter de diva's championship gaan.

Soit, ik heb niet iets tegen Cena.
Ik vond zijn fued met Punk in 2011 één van de betere in afgelopen jaren, met een paar degelijke matchen.
Vele fans hebben het gewoon gehad met deze SuperCena.

Eén van de beste fueds blijft voor mij nog steeds Angle-Lesnar: Lesnar werd ook geportretteerd als dominant beest, maar verloor ook wel dikwijls een match. De titel wisselde ook wel dikwijls tussen die 2, want het ook wel interessanter maakte om de matchen te volgen. Bij elke pinfall keek je uit of het 3 tellen gingen zijn.

Re@V0r zei:
ligt er inderdaad wel vingerdik op jammer genoeg
Rumble was zo voorspelbaar als wat ook... viel mij ook op hoe weinig starpower nog in die Rumble zit :s
precies ook of ze anders geen superstars meer hebben dat ze Godfather welgeteld 1-2 seconden in de Rumble moeten steken en zelfs iemand uit NXT moeten vissen :wtf:

tbh had ik dan nog liever gehad dat Randy Orton de rumble won
Ik denk dat Jericho en Ziggler nog voor de meeste starpower in de Rumble hebben gezorgd :)
Randy Orton mogen ze idd weer naar main event pushen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan