Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
Maja Orton met zijn wellness infractions, zal nog ff duren eer die terug gepushed wordt

Delirium

Legacy Member
Had hij laatste keer geen blessure?
Ik meende mij iets te herinneren dat Cole iets zei van een schouderblessure.
Maar Cole en zijn commentaar, hij zei dan ook weer Sheamus tegen Ryback :)

Maar heb ook al dikwijls gelezen dat Orton dikwijls geschorst was voor zijn gedrag en inbreuk op de wellness policy

Breskuz

Legacy Member
Ik moet echt een glazenbol hier ergens hebben liggen ... want ook RAW was oooooh zo voorspelbaar.

camino

Legacy Member
Ik vond de match met show en Del Rio leuk om naar te kijken, leuk gevonden om big show af te stoppen :).

Royco

Legacy Member
Het gaat precies in de richting van HHH vs Brock @ WM aangezien hij schoonpapa F5'd heeft. Zou toch liever Brock vs Taker zien.

Re@V0r

Legacy Member
terug tegen HHH?
zat mij eerlijk gezegd af te vragen tegen wie ze Brock schikken te zetten op Wrestlemania
zou mij vrij lame lijken als ze die match nogmaals herkauwen
UT-Lesnar zou tbh interessanter zijn (en dan heeft Taker ook nog een deftige win beet om zijn streak aan te vullen / af te sluiten)
kzou trouwens ook totaal niet weten tegen wie ze Taker anders gaan zetten?
Taker heeft een tegenstander met status nodig en jammer genoeg is dat nog weinig aanwezig in WWE tegenwoordig

Cena-Taker zou tenminste nog eens een interessante WM-affiche zijn
het feit dat Cena amper matchen clean verliest (en het feit dat men nog in staat zou zijn om Cena die streak te laten eindigen) zouden die match nog boeiend maken :p

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
wellness infractions?

Randy rookt nog al graag eens een jointje en daarmee hebben ze hem vorige keer geklist, daarmee dat die in 2012 enkele weken weg was om dan uiteindelijk terug te mogen komen en tegen Heath Slater mogen vechten. (Na dat alle Legends hem al eens neergemept hadden).

Xevven

Legacy Member
Y2J :cool:
Future hall of famer!

Wel ferm dat er nog eens een diva in hall of fame komt. Trish was wel awsome in attitude era :)

Wat ik wel erg vind is dat ze al die vroeger sterren alsmaar laten terugkomen als de grote ppv's eraan komen (rock, lesnar, game), terwijl ze genoeg talentvol jong bloed hebben dat ook hele goeie ratings kan scoren imo (ziggy, barret, ...)

Royco

Legacy Member
All about the money. Als puntje bij paaltje komt brengt het "talentvol jong bloed" helemaal zoveel geld nie op. Just facts

Delirium

Legacy Member
Royco zei:
All about the money. Als puntje bij paaltje komt brengt het "talentvol jong bloed" helemaal zoveel geld nie op. Just facts

Feit, maar dan zit je in een vicieuze cirkel: als je uw jonge talent niet pusht, gaan ze ook nooit openbloeien.
Als je steeds 'oud' talent een paar dagen in een jaar laat opdraven zoals Rock en Lesnar om geld in het laatje te brengen, blijft het jonge talent maar hangen.

Er zouden er beter meer zijn zoals Jericho, die terug komt om nieuw talent vooruit te schuiven, zoals hij met Punk en Ziggler heeft gedaan.

Was het niet HHH die ooit eens in een interview zei van: "Sometimes I think this guy has nothing to offer, and then he becomes the biggest star in the industry" (over John Cena).

John Cena was ook niet interessant toen hij begon in WWE.
Hij heeft ook populariteit gewonnen met zijn freestyles, en WWE heeft hem nu te ver gepusht (tot een SuperCena).
Tussen 2006 en 2010 heb ik WWE minder gevolgd, dus ik weer ook niet of het gewoon lag aan het gebrek aan main event talent, maar je had toen toch Edge, Batista, Orton,...

Re@V0r

Legacy Member
feit is ook dat de meerderheid van het publiek zich gewoon veel minder aangesproken voelt door het overgrote deel van de huidige superstars
als je wrestling al jaren volgt en je komt van een periode met Rock, Austin, Angle, Lesnar, Undertaker, Kane die nog op iets trok, HBK Y2J,... en je gaat naar een tijdperk die gedomineerd wordt door een Cena (die iedereen kotsbeu is), Punk (hoe goed hij ook is), Ryback (die in een half jaar van 0 naar main event ging),.... dan is het in mijn ogen wel logisch dat het tegenwoordig veel minder aanspreekt
de uitstraling en starpower is gewoon veel minder en Wrestlemania is nu eenmaal een event dat wereldwijd via PPV gevolgd wordt, dus is het logisch dat men probeert een deel starpower uit die periode terug te halen om zoveel mogelijk PPV's te verkopen :)
it's all about the money uiteindelijk

camino

Legacy Member
Wat gaan ze doen, charme, triple HHH die vorige keer verloren had en nu doodleuk wraak zal nemen op Lesnar en zal winnen op WM? Zo voorspelbaar alweer zeg.

Breskuz

Legacy Member
HHH wilt wraak maar dan komt de Undertaker terug en vecht dien tegen Lesnar ....

Re@V0r

Legacy Member
offfff
HHH wilt wraak, maar dan komt UT terug omdat die nog een laatste keer tegen HHH wilt op WM... Lesnar laat UT hardhandig zijn bakkes houden, want HHH zen ass is van hem et voila: triple threat match op WM :unsure:

Delirium

Legacy Member
Ik zou Punk nog zien uitkomen tegen Lesnar (maar dat zal eerder tegen Summerslam zijn).
Nu Heyman toch had laten vallen dat hij achter Shield en Maddox zat, zonder medeweten van Punk, zie ik Punk nog tegen Heyman keren.
Punk kan wel nog eens een (cleane) win gebruiken tegen een tegenstander van dergelijk kaliber.
Punk vs Heyman aan de microfoon kan nog interessant worden.
Idem voor Lesnar vs Punk in de ring. Lesnar zal de dominante factor wel zijn in de ring, maar Punk heeft ook een degelijke achtergrond in diverse gevechtsporten als ik me niet vergis.

inkei

Legacy Member
Delirium zei:
Ik zou Punk nog zien uitkomen tegen Lesnar (maar dat zal eerder tegen Summerslam zijn).
Nu Heyman toch had laten vallen dat hij achter Shield en Maddox zat, zonder medeweten van Punk, zie ik Punk nog tegen Heyman keren.
Punk kan wel nog eens een (cleane) win gebruiken tegen een tegenstander van dergelijk kaliber.
Punk vs Heyman aan de microfoon kan nog interessant worden.
Idem voor Lesnar vs Punk in de ring. Lesnar zal de dominante factor wel zijn in de ring, maar Punk heeft ook een degelijke achtergrond in diverse gevechtsporten als ik me niet vergis.

Als ze slim zijn Punk/Cena/Rock als triple threat main event op WM
En Taker/Brock zou een leuke match zijn maar vrees dat Taker de stijl van Brock niet meer zo makkelijk zal aankunnen + het feit dat die 2 elkaar niet kunnen zien.

Re@V0r

Legacy Member
zou nergens op trekken imo
Lesnar is veel te stiff en Taker veel te oud om zijn stijl nog aan te kunnen

Delirium

Legacy Member
inkei zei:
Als ze slim zijn Punk/Cena/Rock als triple threat main event op WM
Ik hoop alleszins dat het een triple threat gaat zijn op WM.

Tegenwoordig zijn er zelden nog speciale matches (I quit, fatal fourway, Iron man,...). Komt dat door de PG of omdat sommigen het gewoon niet willen of aankunnen?

inkei

Legacy Member
Delirium zei:
Ik hoop alleszins dat het een triple threat gaat zijn op WM.

Tegenwoordig zijn er zelden nog speciale matches (I quit, fatal fourway, Iron man,...). Komt dat door de PG of omdat sommigen het gewoon niet willen of aankunnen?

Iron man hangt serieus af van de deelnemers sinds er maar weinigen dit zullen aankunnen (The rock zal dit al zeker niet meer kunnen) maar het kan ook zijn dat men main event matches niet te gimmicky wil maken. Zeker niet als het al voor de titel is.

Dat terzijde, nu Cody & Damien terug in Singles gaan zijn, kunnen ze misschien wel een brother vs brother match doen op WM met Cody vs Dustin (Goldust)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan