Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
opbouw naar Wrestlemania komt precies maar traag op gang heb ik de indruk
en als ze UT nog een match gaan willen geven zal er toch ook wel vlug iets moeten gebeuren...

Delirium

Legacy Member
Ik denk dat er maandag tijdens de match van Punk en Cena wel iets zal gebeuren dat alles zal duidelijk maken.
DQ, double pin of een ander onbeslist einde -> triple threat
Interference van Undertaker, Lesnar of nog iemand anders -> x vs Punk op WM

Ik zie maar weinig alternatieven om Punk echt een top spot te geven met WM.

Royco

Legacy Member
Taker vant weekend returned @ house show. Dus goeie kans dat we hem binnen de kortste keren zien of weer zo'n vignet.

inkei

Legacy Member
Taker ziet er toch niet zo fit uit dus zal wel afwachten worden hij wel een degelijke match kan opzetten of erdoor moet gedragen worden

Re@V0r

Legacy Member
inkei zei:
Taker ziet er toch niet zo fit uit dus zal wel afwachten worden hij wel een degelijke match kan opzetten of erdoor moet gedragen worden

dat zal hen worst wezen imo... Taker op WM = buys!
of hij nu eindeloos uit shape is of niet, mensen willen zien of hij zijn streak kan behouden of niet
kvraag me wel af wie ze tegen hem gaan zetten uiteindelijk... echt veel tijd om een deftige opbouw te doen is er imo niet
vind ik wel beetje jammer dat zijn WM-matches tegenwoordig minder opgebouwd worden... geeft het toch altijd iets extra ipv zo'n random match 'omdat het moet'

Xevven

Legacy Member
'k Vond RAW zeer entertainend.

Die match van DB en Kane was lachen.
En wanneer zie je John Cena eens een powerbomb of hurricarana doen :D
En HHH ziet er badass uit met zo een broskopke

Royco

Legacy Member
Idd goeie RAW

Lesnar busted open the hard way! :D zo nen smak tegen die pole damn.

Punk zijn promo van "icon" en "god" wijzen er wel op dat het vs Taker wordt @ mania.
Kzie nie direct een andere opponent.

Wat een main event btw ... Punk haalt toch altijd het beste uit Cena.
En wtf nen piledriver das ook lang geleden ( een van de banned moves dacht ik ) toont aan wa punk hem kan permiteren behind the scenes.

We the people!

camino

Legacy Member
Royco; ik kan fout zijn en ik hoop ik fout zal zijn maar zoals ik het nu al zie zal het de voorspelbaarste en saaiste wrestlemania ooit zijn; cena revanche tegen the rock, cena wint, triple hhh tegen lesnar is ook revanche, HHH wint, ole, ppffffffff, ik hoop echt van niet maar wwe kennende zal het wel zo voorspelbaar worden.
Punk winnen tegen taker? Niemand geloofd dit.

Re@V0r

Legacy Member
Punk heeft dat ook niet meer nodig imo
is sowieso al de longest reigning champion... dus waarom zou hij Takers jarenlange streak moeten verkloten :s

WarCry-dude

Legacy Member
Idd heel goeie raw. Mania valt mij eigenlijk ook tegen. Kheb echt niet veel interesse in Cena die voor de zoveelste keer champ wordt in "Once in a Lifetime 2". Kga sowieso wel kijken in mijn gewoonlijke café omdat de sfeer tijdens ppv's daar altijd geweldig is maar ik denk niet dat ik dit jaar de spoilers ga vermijden.

Aan de TNA kant: kmoet de show zelf nog zien maar blijkbaar heeft Velvet Sky vorige donderdag de knockouts titel gewonnen in Engeland. Daar zit ik ook wel naar uit te kijken. De Britse TNA fans zijn echt zalig om hene te zien en Velvet verdient die titel al lang. :)

H34dM4st3r

Legacy Member
Net RAW gezien van afgelopen maandag en was echt wel entertainend voor het eerst in een lange tijd. Khoop op meer van dit ;)

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
Punk heeft dat ook niet meer nodig imo
is sowieso al de longest reigning champion... dus waarom zou hij Takers jarenlange streak moeten verkloten :s

Dus den beste champ vd laatste jaren verliest tegen nen oude part timer dan ?
Lijkt misschien een leuke match maar op de lange termijn lost dit niks op en maakt het het alleen maar erger. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan