Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
Takers WM streak maakt hem juist zo uniek
wat is het nut om zoiets 20 jaar lang op te bouwen om dan in zijn wellicht laatste WM te verknallen...

en realistisch gezien is Taker dan misschien een oude parttimer, maar hij blijft nog altijd the phenom voor de fans

inkei

Legacy Member
Waarschijnlijk Punk dit jaar verliezen tegen Taker en dan volgend jaar Cena die de streak beeindigd ... :cry:

Xevven

Legacy Member
Ik denk niet dat ze de streak gaan doen stoppen.
En ik denk ook dat dit de laatste WM zal zijn voor Taker.
Zoals hierboven al gezegd, zo goed ziet hij er niet meer uit.

Royco

Legacy Member
Idd stop me die streak discussies. Undertaker gaat NOOIT verliezen op WM. Punt. Totaal geen nut

mcgrave

Legacy Member
Re@V0r zei:
Punk heeft dat ook niet meer nodig imo
is sowieso al de longest reigning champion... dus waarom zou hij Takers jarenlange streak moeten verkloten :s
Achja jobben voor weer een Part timer, dan is de credibility van z'n lange reign nog meer aan het wegdeemsteren. Dat ze hem niet tegen Taker zetten maar in de WWE match zien we teminste een degelijke match want met die 2, skip ik hem..

Re@V0r

Legacy Member
Xevven zei:
En ik denk ook dat dit de laatste WM zal zijn voor Taker.
Zoals hierboven al gezegd, zo goed ziet hij er niet meer uit.

da wilt nu ook weer niks zeggen é... Flair zag er al jaren afschuwelijk uit en bleef toch doorgaan
hoe ouder hij werd, hoe meer hij in zijn onderbroek begon rond te draven zelfs... :s

WarCry-dude

Legacy Member
mcgrave zei:
Achja jobben voor weer een Part timer, dan is de credibility van z'n lange reign nog meer aan het wegdeemsteren.

Ik vrees sterk dat ge onderschat hoe over Taker nog steeds is. Voor een enorm aandeel van de fans, inclusief ik, is dat nog steeds the dead man en is een verlies daartegen absoluut niks om uw voor te schamen. Ik weet ook wel hoe "oud" Mark Callaway is en dat hij maar eens per jaar worstelt maar da's suspension of disbelief he. :) Bekke meegaan in het verhaal.

Delirium

Legacy Member
Undertaker is altijd een sterk en intimiderend personage geweest vanaf dag 1.
Hij heeft na al die jaren een enorme fanbase achter hem.
Ik denk dat in een match staan tegen Undertaker een grote eer is als wrestler, ook al verlies je.

Nu ben ik toch benieuwd, naar Punk vs Taker.
Hoewel ik voor 99% zeker ben dat de streak niet zal beëindigd worden, heb ik wel het gevoel dat er iets zal gebeuren in die match. Je kan argumenten aanhalen dat Punk zou moeten winnen, maar er zijn er evenveel tegenargumenten om hem niet te laten winnen.
Dit is de enige match waar ik echt naar uitkijk.
De rest is te voorspelbaar.

Royco

Legacy Member
Komaan serieus, als er één match voorspelbaar is dan is het deze wel, Punk verliest op WM.

RAW had eindelijk het WM season gevoel vond ik, echt super.

Delirium

Legacy Member
Royco zei:
Komaan serieus, als er één match voorspelbaar is dan is het deze wel, Punk verliest op WM.
En waarom dan?
De enige goeie reden is voor de "streak".
Begrijp me niet verkeerd, als er één iemand zoiets verdient is het Taker wel.
Maar daar haalt WWE niets meer uit.
Taker maakt er zelf geen probleem van om de streak op te geven om de fakkel door te geven aan een jonger talent. De kans bestaat dat dit zijn laatste match is.

Punk heeft gewoon nog eens een grote win nodig, en dit kan wel weer een nieuwe richting geven voor Punk zijn karakter.
Maar het feit is ook dat dit een averechts effect kan hebben.

Ik ben ook vrij zeker van een win voor Taker, omdat Punk op andere manieren zijn personage en carrière kan boosten.
Hij heeft nog een paar jaar te gaan. Maar toch, hoe meer ik erover lees en hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik twijfel over het resultaat.

Soit, ik ga voor een Tombstone voor de finish. :)

Re@V0r

Legacy Member
Delirium zei:
En waarom dan?
De enige goeie reden is voor de "streak".
Begrijp me niet verkeerd, als er één iemand zoiets verdient is het Taker wel.
Maar daar haalt WWE niets meer uit.
Taker maakt er zelf geen probleem van om de streak op te geven om de fakkel door te geven aan een jonger talent. De kans bestaat dat dit zijn laatste match is.

Punk heeft gewoon nog eens een grote win nodig, en dit kan wel weer een nieuwe richting geven voor Punk zijn karakter.
Maar het feit is ook dat dit een averechts effect kan hebben.

Ik ben ook vrij zeker van een win voor Taker, omdat Punk op andere manieren zijn personage en carrière kan boosten.
Hij heeft nog een paar jaar te gaan. Maar toch, hoe meer ik erover lees en hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik twijfel over het resultaat.

Soit, ik ga voor een Tombstone voor de finish. :)

Taker heeft zelf paar jaar terug gezegd dat hij de streak enkel wil laten eindigen (eventueel) door Kane
daarbij, verliezen tegen Taker is geen schande en heeft zeker geen negatieve effecten op Punk zijn personage...
wordt sowieso een match van 20-30 minuten met een stuk of 10 nipte 2-counts waardoor Taker uiteindelijk wint en Punk niks van schade lijdt door Taker tot het uiterste te drijven

minder gelukkig ben ik echter met het feit dat ze van Wrestlemania precies een rematch-fest maken...
vorig jaar was Rock-Cena een topaffiche, nu is het gewoon spijtig dat het 'weer van hetzelfde is' + ligt het er vingerdik op dat Cena weer champ gaat/moet zijn
idem voor HHH-Lesnar... je geeft Lesnar dan een contract voor een beperkt aantal matches en dan laat je hem nog 2x opdraven tegen een reeds gepensioneerde HHH :wtf:
en daar lijkt het er ook vrij dik op te liggen dat HHH ditmaal gaat winnen... kdenk niet dat ze hem 2x na elkaar gaan laten afslachten door Lesnar

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
Taker heeft zelf paar jaar terug gezegd dat hij de streak enkel wil laten eindigen (eventueel) door Kane
daarbij, verliezen tegen Taker is geen schande en heeft zeker geen negatieve effecten op Punk zijn personage...
wordt sowieso een match van 20-30 minuten met een stuk of 10 nipte 2-counts waardoor Taker uiteindelijk wint en Punk niks van schade lijdt door Taker tot het uiterste te drijven

minder gelukkig ben ik echter met het feit dat ze van Wrestlemania precies een rematch-fest maken...
vorig jaar was Rock-Cena een topaffiche, nu is het gewoon spijtig dat het 'weer van hetzelfde is' + ligt het er vingerdik op dat Cena weer champ gaat/moet zijn
idem voor HHH-Lesnar... je geeft Lesnar dan een contract voor een beperkt aantal matches en dan laat je hem nog 2x opdraven tegen een reeds gepensioneerde HHH :wtf:
en daar lijkt het er ook vrij dik op te liggen dat HHH ditmaal gaat winnen... kdenk niet dat ze hem 2x na elkaar gaan laten afslachten door Lesnar

Dit.

Edit: Wat rolt hier nu plots mijn feed reader binnen? Blijkbaar is Paul Bearer overleden. :(

mcgrave

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Ik vrees sterk dat ge onderschat hoe over Taker nog steeds is. Voor een enorm aandeel van de fans, inclusief ik, is dat nog steeds the dead man en is een verlies daartegen absoluut niks om uw voor te schamen. Ik weet ook wel hoe "oud" Mark Callaway is en dat hij maar eens per jaar worstelt maar da's suspension of disbelief he. :) Bekke meegaan in het verhaal.
Ik onderschat dit niet, ik was altijd een grote fan van Undertaker maar nu is ie een Part Timer die de spotlight afneemt van de talenten die elke dag 'working their ass off'. Dat vind ik allesbehalve goed en voor WWE zelf is het ook niet goed want de overgang naar nieuwe sterren gaat dan heel traag. Maar ja UT = Money natuurlijk. Maar nu hebben we een triple main event met Cena dat ik niet kan uitstaan (zal nu wel voor hem rooten weliswaar) CM Punk en 4 part timers, of dat goed is voor de toekomst? Ook de opbouw was zwak naar Taker vs Punk.

Ziggler jobt nu van iemand die nog de US title niet kan winnen, leuk voor een toptalent die de MITB heeft.. Nu begin ik bijna te geloven dat ze cash gaat mislukken!

Hopelijk mag de Shield weer winnen op WM.

Re@V0r

Legacy Member
Wrestlemania blijft the biggest stage of them all uiteindelijk, dus het moment om maximale winst eruit te persen

en het is nu eenmaal zo dat een Undertaker, Lesnar, Rock, HHH pakken meer buys opleveren dan een Del Rio vs Swagger...

mcgrave

Legacy Member
Dat weet ik ook wel maar de opvolging gaat er zo echt niet komen. En dan nog een Triple main event.. CM Punk face of the company, dat is ie wel nu.. Want het bleek dat kinderen die WWE kijken nogal overrated is, het aantal was lager dan verwacht. Plus dat Punk als een echte heel nog altijd pops krijgt. Dat vind ik dus zwaar klote en Ziggler het grootste talent nog eens ondersneeuwen. WM zal weer zwak zijn zoals vorig jaar denk ik. De Taker match zal wel leuker zijn dan vorig jaar en hopelijk een stipulation bij Lesnar vs HHH want die vorige match was bagger.

Re@V0r

Legacy Member
Ziggler zijn tijd komt wel nog
ze gaan hem die cash-in echt niet laten verliezen lijkt me... dat Cena er niet in slaagde hem nuttig te gebruiken vind ik nog aanvaardbaar aangezien hij echt geen MITB nodig heeft om een title shot te krijgen
voor Ziggler zou het imo zijn 1e grote title-push zijn en zo kunnen ze perfect zien hoe hij het als champ zou doen (aangezien er toch wel veel van hem verwacht wordt in de toekomst)

verder ben ik ook wel benieuwd wat ze met bijvoorbeeld Big Show, Mark Henry, Sheamus, Orton, Ryback, Shield,... gaan doen voor Wrestlemania
jammer genoeg zie ik ze nogmaals de lijn doortrekken en er een zoveelste Shield vs Sheamus-Orton-Ryback van maken :s

WarCry-dude

Legacy Member
Ik denk dat de reden dat al die zogezegde part timers worden aangesteld, is omdat het huidige alumni gewoon niet genoeg star power heeft. Vergelijk Shaemus of Del Rio maar eens met de attitude era sterren. Ook hoeveel star power zat er nu in de Rumble dit jaar?

Ik ben wel akkoord met het punt dat er gewoon nieuwe sterren gemaakt moeten worden. Het is dan idd een slecht idee is om die "part timers" tegen elkaar te zetten zoals Lesnar en HHH. Ze zouden die twee veel beter kunnen gebruiken om nieuwe wrestlers over te krijgen. Bijvoorbeeld Lesnar tegen Ryback en HHH tegen iemand van The Shield met de anderen ringside of zo... Of stel uw eens voor dat iemand van The Shield op een of andere manier Cena zijn title shot tegen The Rock zou afpakken. :D Gaat natuurlijk niet gebeuren maar het zou zo gaaf zijn en ook meer heat op The Shield krijgen.

Xevven

Legacy Member
Ze kunnen genoeg goeie matchen maken atm, maar zoals hierboven gezegd, dat brengt niet op.

Ryback vs Sheamus of Ryback vs Mark Henry bv, lijken me 2 goede matchen
Daniel Bryan vs Ziggler, de 2 "beste talenten" in de biz tov elkaar, dat moet gewoon vuurwerk geven
Wade Barett krijgt volgens mij ook niet genoeg props, imo heeft hij wel de skills en het charisma om het te maken aan de top

En volgend jaar UT in hall of fame? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan