Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jpbuntinx

Legacy Member
kvind dat TNA (ben al jarenlang fan) de kwaliteit toch serieus heeft verbeterd t laatste jaar. Zeker nu ze ook effectief 'on the road' gaan, werd tijd :)

Qua WWE : RAW kijk ik nog elke week, Smackdown al ff nimeer (maar k lees de spoilers wel), NXT vind ik persoonlijk beter als Smackdown & soms zelfs beter dan het grootste gedeelte van RAW.

Razer

Legacy Member
ik had als leader van Aces & Eights eerder samoa joe verwacht ( omwille van het postuur van de onbekende leader ) + het feit dat ze bezig waren van dat sting zeker was dat hij op iedereen van zijn team kom rekenen in "lockdown" ( waar het dak niet op ging wegens een fout die niet meer kon rechtgezet worden en sting dus maar zelf met de trash cans naar de ring kwam wandelen :D

WarCry-dude

Legacy Member
Samoa Joe had nog gaaf geweest als leider van A&E. Alles met Samoa Joe is gewoon gaaf.... tenzij misschien hem met een camera achter The Pope te laten lopen. :(

HHH tegen Lesnar stimpulatie is ook maar een losse flodder. De carrière van een reeds gepensioneerde worstelaar op het spel. Echt zo'n gemiste kans om die 2 tegen elkaar te zetten. Waarom toch niet twee matchen waarin ze elks in de ring stappen met een jong talent?

Xevven

Legacy Member
Vraag me af of RR zijn enkel echt gebroken is. Zag er allesinds niet gezond uit

Re@V0r

Legacy Member
staat precies toch niks over op de WWE-site, dus zal wel zo ernstig niet zijn vermoedelijk
hoewel Rodriguez nu ook niet zo belangrijk is als een actieve wrestler natuurlijk :p

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
staat precies toch niks over op de WWE-site, dus zal wel zo ernstig niet zijn vermoedelijk
hoewel Rodriguez nu ook niet zo belangrijk is als een actieve wrestler natuurlijk :p

Niks tegen El Local e :p

jpbuntinx

Legacy Member
-- Now that Alberto Del Rio is starting to get over as a face, people within WWE think he doesn't need Ricardo Rodriguez with him anymore.

==> dit zou raar zijn, maar kan misschien goed zijn? hopelijk krijgen we El Local dan ook effectief te zien als wrestler (of onder ne andere ringnaam)

-- After getting his "ankle broken" by Jack Swagger on RAW, Ricardo is expected to be off television for a week to sell the injury.

praktisch alle injury angles zijn fake (vooral als t om mensen rond de echte wrestlers gaat) , niet tegenstaande dat Evan Bourne & Rey Mysterio effectief wel geblesseerd zijn/waren :)

inkei

Legacy Member
Ricardo is een deel van ADR, kzou hem ni goed zien gaan als face moest hij er niet bij zijn.

Re@V0r

Legacy Member
Ricardo Rodriguez blijft gewoon schitterend als personal ring announcer... of ADR nu heel of face is

Razer

Legacy Member
nog niet gezien, morgen bekijk ik steeds de 720P versie.

on the road word pas 5 april uitgezonden dacht ik. dan pas kunnen we het bekijken

Re@V0r

Legacy Member
het enige da ik merkte was dat het publiek constant voor Joe aan het cheeren was en dat de title shot weer naar dezelfde als altijd ging...

MmoRpgGuy

Legacy Member
wat ik wel niet versta is dat taz nog steeds bij de commentaar zit terwijl d lo brown ontslagen is :p

Re@V0r

Legacy Member
je kan moeilijk een member van A&E kayfabe in je organisatie-crew houden é :p
een commentator kan niks verkeerd doen zogezegd

jpbuntinx

Legacy Member
ik vond IMPACT deze week minder als vorige week eigenlijk....niet slecht ofzo maar ik miste iets :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan